جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

طراحی دکوراسیون فروشگاه پوشاک |طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,دکور ویترین

1431
طراحی دکوراسیون فروشگاه پوشاک |طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,دکور ویترین

طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,دکور مغازه,نورپردازی مغازه,چیدمان مغازه,نحوه چیدمان مغازه,طراحی ویترین مغازه,چیدمان ویترین مغازه,نورپردازی ویترین مغازه,نمای داخلی مغازه,نحوه صحیح چیدمان مغازه,اصول نورپردازی مغازه

طراحی دکوراسیون فروشگاه پوشاک

افتتاح بوتیک مانند زدن هر مغازه دیگر کار آسانی نیست، اما با به کار بردن یک‌سری اصول اولیه، ارزش گذاشتن وقت و سرمایه را دارد.

طراحی دکوراسیون فروشگاه پوشاک

اگر می‌خواهید فروشگاه لباس را طوری طراحی کنید تا مورد استقبال به خصوص خانم‌ها قرار بگیرد، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله 1: به دنبال جایی باشید که برایتان کارایی داشته باشد.

چند ماه مانده به شروع کار، از جاهای مختلف دیدن کنید، هماهنگی‌های اولیه را انجام دهید تا بتوانید طبق برنامه به موقع فروشگاه را افتتاح کنید. سعی کنید جایی که انتخاب می‌کنید حتی‌الامکان به محل اقامت شما نزدیک باشد. میزان هزینه‌ای را که می‌خواهید صرف این کار کنید، در نظر بگیرید و درصد ریسک آن را حساب کنید.

فروشگاهی را پیدا کنید که ابتدا بوتیک زنانه بوده است، به این طریق در هزینه و وقتی که باید صرف جای جدید کنید، صرفه‌جویی می‌شود. فضای بوتیک باید به اندازه کافی باشد. با گشتی در مغازه‌های اطراف برآوردی از میزان جمعیتی را که در طول هفته و در آخر تعطیلات می‌توانید به عنوان مشتری به مغازه جذب کنید، برآورد نمایید.

مرحله 2: اسم انتخاب کنید. یکی از حساس‌ترین موارد در طراحی بوتیک خانم‌ها، انتخاب اسم است. ببینید مشتریان مغازه بیشتر خانم‌های جوان هستند یا شاغل و یا خانه‌دار؟ هنگام طراحی، راه‌اندازی و انتخاب دکور این موارد را در نظر بگیرید. اگر مشتریان خانم‌های جوان هستند، از رنگ‌های روشن، شاد و شیک و طراحی‌های جدید استفاده کنید. خانم‌های شاغل چیزهای ساده را می‌پسندند و دوست دارند اجناس مورد انتخابشان در معرض دید باشد بنابر این اجناس را تقسیم‌بندی و هنگام دکوراسیون از روشی کارا استفاده کنید.

خانم‌های خانه‌دار اغلب با فرزندان خود به خرید می‌روند، بنابر این دقت کنید چیز خطرناکی کودکان را تهدید نکند. چیزهای کوچک را دور از دسترس آن‌ها قرار دهید و از محکم بودن ویترین‌ها مطمئن شوید. از یاد نبرید خیال مشتری برای خرید باید راحت باشد. در انتخاب رنگ و بافت دقت کنید. جایی را به عنوان اتاق پرو و فضای کافی‌ای را برای نشستن همراهان مشتری در نظر بگیرید.

به جز لامپ‌های سقفی از روشنایی‌های دیگر نیز استفاده کنید. راه اندازی یک فروشگاه کفش ممکن است هدف ایده آل و پر شور و هیجانی به نظر شما برسد. اما داشتن شور و هیجان در کار شما را به موفقیت در فروش و جذب مشتری نمیرساند. برای اینکه مشتری جذب فروشگاه شما شود و مجبور به خرید شود؛ تکنیک های هوشمندانه ای وجود دارند. این تکنیک ها شامل طراحی و دکوراسیون مناسب فروشگاه با در نظر گرفتن تمامی جوانب کار می باشد.

در ابتدا باید برنامه ریزی مطابق با مشتری هایی که سطح انتظارات شما را برآورده میکنند باشید. اگر شما خواهان مراجعه کنندگان با کلاس و سطح بالا هستید؛ در طراحی و دکوراسیون فروشگاه باید از ویژگی ها و تزئینات لوکس استفاده کنید. در هر صورت فروشگاه کفش شما باید نیازها و انتظارات مصرف کنندگان را تامین کند.

فضای بیرونی باید مشتری را به درون مغازه دعوت کند برداشت اول از جانب مراجعین مهم و حیاتی است. هدف طراحی بیرونی فروشگاه باید با تمرکز بر نمایش علامت و آرم مغازه به مصرف کننده باشد. فروشگاه هایی که در یک نوع خاص از کفش و یا فروش برند بخصوصی فعالیت میکنند از این دسته اند. عناصر خارجی نیز باید روح موجودی فروشگاه را به بیننده انتقال بدهند. فروش کفش ورزشی نیازمند یک فضای پر انرژی و پویا ست، به همین خاطر طراحی و دکوراسیون شاد و انرژی دهنده ای باید داشته باشد تا مشتری را تحت تاثیر قرار دهد.

طراحی ویترین فروشگاه اگرچه نمایش فروشگاه از نمای بیرونی ، به طور خاصی آن را معرفی میکند؛ طراحی یک ویترین برای تاثیرگذاری بیشتر مراجعین می تواند بازتاب بهتری داشته باشد. یک چیدمان صحیح با رعایت تمام نکات و در نظر گرفتن تمام جوانبی که یک مشتری را خواهان کفش های شما کند، برای برجسته کردن نام تجاری و تولیدات شما کفایت می کند. نکته قابل توجه در این زمینه چیدمان؛ ترتیب خاص و مرتب و پرهیز از شلوغی و تجمع بیش از حد کفش ها در یک منطقه دید است. یک نمایش پر تجمع و شلوغ و کثیف به سرعت زیادی مشتری شما را فراری میدهد.

صندلی کافی هنگامی که یک مشتری جذب یک کفش می شود و خواهان امتحان کردن آن است؛ در صورتی که یک مکان راحت برای نشستن پیدا نکند با نا امیدی فروشگاه شما را ترک خواهد کرد. بنابراین صندلی های کافی و راحت از دیگر ویژگی های مهمی است که باید در طراحی مغازه خود اعمال کنید.

علاوه بر این، صندلی راحت کمک می کند تا مشتریان احساس کنند فروشگاه شما میزبان همیشه پذیرای آنهاست و باعث تکرار مراجعه آنها به فروشگاه شود. نورپردازی خوب نورپردازی در هر دو قسمت بیرونی و داخلی فروشگاه مهم است. طراحی یاستفاده متعدد از آینه تمام صندلی های راحت در جهان بدون استفاده خواهند ماند در صورتی که خریدار نتواند از یک آینه مناسب کفشی که به پا کرده را مشاهده کند.

استفاده ترکیبی از آینه های قدی و نیمه قدی یک انتخاب خوب برای دکوراسیون است به این خاطر که به خریدار اجازه می دهد تا هر دو تصویر کوچک و بزرگی کفش خود را مشاهده کند. اگر فروشگاه شما حجم زیادی از کفش را برای عرضه به مشتری دارد؛ استفاده از آینه های متعدد در سراسر فروشگاه پیشنهاد می شود.ک نورپردازی خوب نیز میتواند به ایجاد محیطی گرم و استقبال کننده برای مشتریان منجر شود. فروشگاه هایی لوکس می توانند از نور طلایی همراه با خوش بوکننده فضا و در صورت داشتن مراجعین خانوادگی از نورپردازی استفاده کنید که فضا را شاد ، روشن و سفید نمایش بدهد. اجناس مهم و برتر فروشگاه را میتوان با نور پردازی مستقیم و سقفی، برجسته تر نمایش داد تا مراجعین تمایز آنها با دیگر اقلام فروشگاه را متوجه شوند.

مرحله 3: دکوراتوری را انتخاب کنید که بتواند نظر شما را تامین کند. ممکن است فروشگاه نیاز به تعمیر کلی داشته باشد. در مورد رنگ، زمینه و معماری فروشگاه، انتخاب درستی داشته باشید.

مرحله 4: برای فروشگاه جنس تهیه کنید. بعد از تکمیل دکوراسیون، کالاهای مورد نیاز مشتریان را خریداری نمایید. اجناس مرغوب‌تر را در جلو و وسط مغازه قرار دهید تا در همان چند لحظه که مشتری داخل مغازه است، کاملا دیده شود.

هر چند وقت یک‌بار دکوراسیون را تغییر دهید. جنس‌های یکسان را یک جا قرار دهید تا امکان خرید برای مشتری‌ای که دنبال جنس خاصی است، راحت‌تر باشد. خانم‌ها به دنبال لباس خاص برای مناسبت‌های خاص هستند بنابر این، اجناس را بر این اساس تقسیم‌بندی کنید. لباس‌های میهمانی، جین و بلوزها را از هم تفکیک کنید.

مشتریان دائم، مایلند هر چند وقت یک بار اجناس مغازه تغییر کند پس با تغییر جای اجناس حال و هوای تازه‌ای به فروشگاه بدهید.

مرحله 5: برای افتتاح فروشگاه، تبلیغ اینترنتی کنید. از زمانی که جا و قرارداد فروشگاه بسته شد، تبلیغات اینترنتی را شروع کنید. برای افتتاح لازم نیست انواع خوراکی‌های گران‌قیمت را سرو کنید. می‌توانید افراد را به خوردن یک ساندویچ کوکتل که ارزان و سرو آن آسان‌ است، دعوت کنید. می‌توانید تخفیف کمی برای خرید در روز یا شب اولیه در نظر بگیرید. برای مشتریان امتیاز تخفیف قائل شوید.

طراحی دکوراسیون فروشگاه پوشاک |طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,دکور ویترین

طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,دکور مغازه,نورپردازی مغازه,چیدمان مغازه,نحوه چیدمان مغازه,طراحی ویترین مغازه,چیدمان ویترین مغازه,نورپردازی ویترین مغازه,نمای داخلی مغازه,نحوه صحیح چیدمان مغازه,اصول نورپردازی مغازه

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *