جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

طراحی داخلی مغازه | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,ویترین مغازه,نورپردازی

1190
طراحی داخلی مغازه | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,ویترین مغازه,نورپردازی

طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,دکور مغازه,نورپردازی مغازه,چیدمان مغازه,نحوه چیدمان مغازه,طراحی ویترین مغازه,چیدمان ویترین مغازه,نورپردازی ویترین مغازه,نمای داخلی مغازه,نحوه صحیح چیدمان مغازه,اصول نورپردازی مغازه,3Dmax

دکوراسیون داخلی مغازه

اگر دوست دارید تا در بازار حرفی برای گفتن داشته باشید باید بتوانید خود را متفاوت تر و منحصر به فرد تر نسبت به سایر رقیبان و همکاران خود به مشتریان و بازدیدکنندگان از مغازه خود نشان دهید. یکی از روش هایی که می توان به این حس منحصر بودن دست یافت این است که به صورت حرفه ای و تخصصی تغییراتی را در دکوراسیون داخلی مغازه خود ایجاد نمایید.این متدی است که امروزه در کشورهای پیشرفته بسیار به آن توجه می شود و تمام تمرکز طراحان و دکوراتورها در این است که چگونه برای محیط مغازه و یا ویترین شما طرحی منحصر به فرد و مرتبط با کار شما خلق نمایند.

دکوراسیون داخلی مغازه

با چیدن خلاق و استفاده از عناصر طراحی سبک فضاهای کوچک را می توان به محیط هایی بزرگ تبدیل نمود و از همین تکنیک می توان در بسیاری از مغازه ها استفاده کرد و به ان نما و رخی منحصر به فرد بخشید.در زیر به چند نکته مهم در این رابطه اشاره می کنیم که می تواند در این زمینه بسیار موثر باشد:

دکوراسیون داخلی مغازه

1- سعی کنید در رنگ بنید که برای دکوراسیون داخلی مغازه خود استفاده می کنید تا جای ممکن از رنگ های روشن استفاده نمایید.پس زمینه ها را کم نقش و نگار و ساده بگیرید .رنگ سفید یا دیوارهای آینه کاری شده مرزهای محیط را دورتر می رانند و اطاق را وسیع تر نشان می دهند.

2-ابعاد مبلمانی که قرار است احتمالا در مغازه خود به کار ببرید را تا حد ممکن کم کنید تا فضای کمتری را اشغال کرده و محیط شما را کوچک نکنند.

3-سعی کنید برای بخش های مختلف مغازه خود از طرح های عمودی استفاده کنید.با استفاده از این روش شما می توانید فضای بیشتری از کف  محیط مغازه را آزاد نمایید.

دکوراسیون داخلی

در واقع می توان اینگونه نیز عنوان کرد که پل میان شما و مشتریان شاید همین ویترین مغازه تان باشد و اگر به خوبی طراحی و دکور شود می تواند در نهایت بساری از عابرین و مشتریان را به سمت مغازه شما جذب نموده و احتمالا همین باعث افزایش فروش کالا و یا خدمات شما هم خواهد شد.دیگر مانند گذشته نمی توان به سادگی از کنار مسائلی همچون دکوراسیون داخلی مغازهگذشت.

دکوراسیون داخلی مغازه

هم اکنون اگر می خواهید جایگاهی در بازار داشته باشید مجبور هستید حرفی جدید برای گفتن نیز ارائه دهید.این روزها برای داشتن یک فروش موفق و برای اینکه نسبت به رقیبان خود عقب نمانید باید به تمام جزییات کارتان توجه لازم را داشته باشید.یکی از مهمترین قسمت هایی که حتما باید به ان نگاهی ویزه داشت بی شک دکوراسیون داخلی مغازه شما است. در واقع می توان اینگونه شرح داد که دکوراسیون مغازه شما می تواند عامل مهمی در جهت خرید و یا عدم خرید یک مشتری باشد.لذا با توجه به اهمیت این موضوع باید سعی شود تا با آخرین استانداردهای روز دنیا و با توجه به نوع کسب و کاری که شما در حال انجام آن هستید و همچنین نوع مشتریانی که دارید و طبقه اجتماعی انها و همچنین مکانی که فروشگاه و یا مغازه شما در ان قرار گرفته است یک دکوراسیون متناسب ایجاد نمود.

دکوراسیون داخلی مغازه
ما در گروه لاکچری با دارا بودن چندین سال تجربه موفق در زمینه دکوراسیون داخلی آماده ارائه خدمات فوق برای شما علاقه مندان می باشیم.می توانید همین الان با تماس بگرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید و یا به صورت حضوری به شرکت مراجعه نموده و از آخرین نمونه کارهای ما که در زمینه دکوراسیون مغازه انجام داده ایم بازدید به عمل آورید. متاسفانه برخی از سایت ها نمونه کارها و عکس هایی را درون سایت خود قرار داده اند که اولا اکثرشان جز نمونه های خارجی بوده و آندسته از کارهای داخلی نیز کار خودشان نمی باشد.ما به شما این اطمینان را خواهیم داد که اگر به صورت حضوری به مکان شرکت ما تشریف بیاورید می توانیم ده ها نمونه کار بسیار شیک و مدرن و موفق را به شما نشان دهیم و حتی خودتان می توانید به آن مکان ها مراجعه کرده و استعلام نمایید.

البته چیزی که مشهود است این است که شما بر اساس میزان بودجه ای که برای ایجاد دکوراسیون خود در نظر گرفته اید می توانید انتظار تغییرات را داشته باشید . به نظر میرسد باید نگرش خود را نسبت به این موضوع عوض کنید که پول خرج کردن برایدکوراسیون مغازه هزینه است.

بلکه باید با دید یک سرمایه گذاری به ان نگاه کرد. حال اینگه چقدر احتمال دارد این سرمایه بازگشت داده شود و با چه سودی بر می گردد به میزان حرفه ای بودن کار و اینکه با چه  کیفیتی دکور شما پیاده سازی شده.آنگاه می توان سطح توقعات را نیز بر مبنای نوع دکور تنظیم کرد.باورش شاید برای بسیاری از افراد سخت باشد اما این یک واقعیت است که این روزها کیفیت کالا  دلیلی برای فروش ان نیست بلکه نوع بسته بندی و طراحی ان است که باعث فروش کالایی می گردد.

خوب با کمی دقت می توان به سادگی به این نکته رسید پس نوع طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه است که باعث می شود مشتری به انجا سری بزند و قصد بازدید از محیط درون مغازه را نیز داشته باشد.

ما با بهره گیری از آخرین علوم معماری و همچنین با در نظر گرفتن روانشناسی رنگ ها سعی خواهیم کرد با توجه به نیازها و خواسته های شما دکوراسیونی متفاوت را برایتان خلق کنیم.

شاید مهمترین ویژگی کارهای ما متفاوت بودن انها باشد.هیچ وقت سعی نکرده ایم تا از الگوهای دیگران برای نمونه کارهای خود استفاده کنیم.بلکه همیشه اعتقاد داشته ایم که برای مشتری باید طرحی نو و جدید خلق کرد. ما برای اینکه طرح دکوراسیون داخلی برای مغازه شما آنچیزی که می خواهید باشد چندین مرحله را خواهیم گذارند که با هم در زیر به ان اشاره ای خواهیم داشت :
۱-اولین موضوعی که با نشان دادن محلتان به ما در نظر خواهیم گرفت میزان فضای موجود شما است.بله با توجه به فضایی که در اختیار ما قرار می دهید ما شروع به ایجاد طرح و نقشه خواهیم کرد و از همان ابتدا چندین روش و سبک را برایتان در نظر خواهیم گرفت تا در نهایت بهترین را از میان انها انتخاب نماییم.
۲-مرحله دوم شناخت نیازهای شما و متریان شما است.سعی خواهیم کرد با تهیه لیستی از نیازها و خواسته های شما و همچنین مشتریانتان طرح اولیه را به سمت و سویی سوق دهیم که بتواند پاسخگوی این نیازها باشد.
۳-مرحله سوم آسایش و راحتی است. بله هم شما و هم مشتری که به دکوراسیون مغازه شما مراجعه می کند می بایست در مدت زمانی که در این مکان حضور دارد کاملا احساس راحتی و آسایش داشته باشد و بتواند با حوله از تمامی اجناس و کالاهای شما بازدیدنماید.

۴- منظره و میزان نور از دیگر خصوصیات دکوراسیونی است که ما برای شما خواهیم ساخت.
ما می توانیم با تلفیقی از طرح های مدرن و سنتی برای شما فضایی بسیار شگفت انگیز و رویایی را خلق کنیم. محیطی که مشتری با یک بار دیدن ان برای همیشه نام و برند شما را در ذهن به خاطر بسپارد.در میان زرق و برق های بازار باید دکوراسیون داخلی مغازه شما بتواند به نوعی توجه نه تنها مشتری را بلکه حتی یک عابر که در حال عبور از کنار مغازه شما است را به خود جلب نماید.

شعار ما همواره این بوده است که در دی بی لاکچری برای مشتریان خود تنها طرح هایی جدید را خلق خواهیم کرد.اطمینان داریم اگر تمام اصول فنی معماری را در طرحی به کار بندیم و اگر به علم فنگ شویی مسلط باشیم و اگر خاصیت و تاثیر رنگ ها را رد روحیه و احساسات افراد بشناسیم در نهایت می توان دست به کارهایی بزرگ زد و طرح هایی منحصر به فرد را آفرید.

دکوراسیون داخلی مغازه

این روزها شرکت های زیادی هستند که در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی شیک به ارائه خدمات می پردازند. در این میان مجموعه لاکچری با دارا بودن سال ها تجربه  و به انجام رساندن صد ها پروژه مختلف آماده ارائه خدمات به شما عزیزان و علاقه مندان می باشد.ما برای شما پیشنهادات مختلفی داریم .در ابتدا و قبل از هر چیز دعوت می کنیم به دفتر شرکت مراجعه نمایید و حتما یک بار از آخرین طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن نمایید .حتی اگر بخواهید می توانید به صورت حضوری بر سر پروژه هیا ما رفته و خودتان از نزدیک میزان کیفیت به کار رفته در کارهای ما را با دیگر کارها مقایسه نمایید.

 

طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,دکور مغازه,نورپردازی مغازه,چیدمان مغازه,نحوه چیدمان مغازه,طراحی ویترین مغازه,چیدمان ویترین مغازه,نورپردازی ویترین مغازه,نمای داخلی مغازه,نحوه صحیح چیدمان مغازه,اصول نورپردازی مغازه,3Dmax

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *