جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

طراحی داخلی قنادی | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی منزل,ویترین مغازه,دکور ویترین

1868
طراحی داخلی قنادی | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی منزل,ویترین مغازه,دکور ویترین

طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,دکور مغازه,نورپردازی مغازه,چیدمان مغازه,نحوه چیدمان مغازه,طراحی ویترین مغازه,چیدمان ویترین مغازه,نورپردازی ویترین مغازه,نمای داخلی مغازه,نحوه صحیح چیدمان مغازه,اصول نورپردازی مغازه

طراحی داخلی قنادی

فضاهای اداری و تجاری : طراحی مغازه فوت و فن‌های خاص خود را دارد. این‌كه چگونه مشتری را به داخل مغازه جذب كنیم، این‌كه چگونه او را در درون فضای داخلی مغازه برای مدتی نگه داریم، و چگونه كاری كنیم كه او دوباره به مغازه ما بازگردد نكاتی هستند كه باعث می‌شوند طراحی داخلی مغازه از اهمیت زیادی برخوردار شود. بعضی از ما فكر می‌كنیم طراحی داخلی مغازه مخصوص مغازه‌هایی است كه اجناس خاصی را ارائه می‌كنند، اما این تصور اشتباه است چراكه هر مغازه‌ای با هر محصولی می‌تواند طراحی منحصربه‌فردی داشته باشد.

طراحی داخلی قنادی

مالكان این شیرینی‌فروشی كه نام آن À La Folie است پیش از این كسب و كار خود را در منطقه دیگری از شهر انجام می‌دادند اما تصمیم گرفتند مغازه خود را به جایی در خیابان موت رویال (Mont-Royal) منتقل كنند. آن‌ها برای طراحی دکوراسیون داخلی و نوسازی مغازه جدید خود از دو طراح با نام‌های آتلیه مدرنو (Atelier Moderno) و آن سوفی گونئو (Anne Sophie Goneau) دعوت به همكاری كردند.طراحان داخلی معتقدند كه فضای داخلی این شیرینی‌فروشی «به قدر كافی باز و وسیع بود كه آن‌ها بتوانند ایده‌های خود را در آن به اجرا بگذرانند و تمام نظرات مالكان آن را تامین كنند.»

راز های طراحی داخلی از زبان طراحان

طراحی دکوراسیون آپارتمان بر اساس یک فیلم کلاسیک

همان‌طور كه گفتیم این مغازه شیرینی‌فروشی À La Folie نام دارد و مساحت آن ۶۰ متر مربع است. ویژگی اصلی این شیرینی‌فروشی این است كه تمام سطوح موجود در فضای داخلی و نمای خارجی آن به رنگ سیاه و سفید هستند و از این رنگ‌ها به این منظور استفاده شده است تا هم‌چون پس‌زمینه‌ای عمل كنند كه شیرینی‌ها هم در درون مغازه و هم از خیابان به چشم بیانند.

طراحی خانه ای ژاپنی با منظره ای رو به خلیج

رنگ سیاه برای داشتن دکوراسیون چشمگیر

یكی از طراحان این مغازه می‌گوید: «تنها رنگی كه ما می‌خواستیم در فضای داخلی مغازه به چشم بیاید رنگ خود شیرینی‌ها بود.»در فضای بیرونی شیرینی‌فروشی، سه پنجره بسیار بزرگ مشتریان و رهگذارن را ترغیب می‌كند تا وارد مغازه شوند و در عین حال وقتی مشتری وارد مغازه می‌شود همه عناصر طراحی او را به خرید ترغیب می‌كنند چراكه او در حین ورود چیزی نمی‌بیند جزء زیبایی و رنگ شیرینی‌ها.
فضای دراز این مغازه به دو بخش تقسیم شده است: یك بخش مخصوص مشتریان و بخش دیگر آشپزخانه با یك سرویس بهداشتی كوچك. این دو بخش از طریق یك دیوار بزرگ از هم جدا شده‌اند.

۱۰قدم برای داشتن آشپزخانه ای مرتب و منظم

شیرینی‌ها در سه یخچال كه به صورت سفارشی برای این مغازه ساخته شده‌اند و دارای چارچوب‌هایی از جنس استیل هستند به نمایش گذاشته می‌شوند. این یخچال‌ها در فضای سمت چپ مغازه و در وسط این فضا قرار گرفته‌اند. هم‌چنین مجموعه‌‌ای ضخیم و دراز از نوار‌های LED بر فراز این یخچال‌های بسیار مدرن نصب شده‌اند و یخچال‌ها را غرق در نور می‌كنند و از این طریق زیبایی شیرینی‌های این مغازه بیش از پیش به چشم می‌آیند.

۱۲راه برای نورپردازی آشپزخانه با چراغ های LED

بر روی سقف قسمتی كه یخچال‌ها و شیرینی‌ها در آن قرار دارند طراحان از الوارهای چوبی استفاده كرده‌اند تا عمق فضای مغازه بیش‌تر شده و تاثیر دیوارهای سیاهِ بخش مشتری كاهش یابد. هم‌چنین در این فضا یك فضای نگهدارنده قرار داده شده است كه طراحی آن با طراحی دیگر اجزای این شیرینی‌فروشی هماهنگ است.طبق گفته‌های طراحان این مغازه، این الوارهای رنگ‌نشده یادآور خط تولید كارخانه‌ها هستند چراكه بسیار شبیه نوار نقاله‌هایی هستند كه در خط تولید كارخانه‌ها از آن‌ها استفاده می‌شود. البته جدای از این كاركرد، این سقف‌های چوبی هم‌چون مجرای ارتباطی بین فضای آشپزخانه و نمای مغازه عمل می‌كنند.

 قدرت دگرگون کردن قرنیز آلات در سقف خانه

بخش پرداخت (جایی كه مشتری‌ها باید هزینه خرید خود را بپردازند) كه طراحی آن شبیه یخچال‌ها است، در فضای انتهایی مغازه قرار داده شده است. در بالای این میز سه چراغ آویز بسیار زیبا نصب شده‌ است. طراحان این مغازه دلیل استفاده از این چراغ‌ها را این‌گونه بیان می‌كنند: «این چراغ‌ها هم بسیار زیبا هستند و هم هماهنگی فوق‌العاده زیادی با تم طراحی این شیرینی‌فروشی دارند.»آشپزخانه دقیقا در فضای پشت میز پرداخت قرار گرفته است و هدف طراحان از این كار این بوده است كه صداها و بوهای موجود در آشپزخانه وارد قسمت مشتریان شده و از این طریق مشتریان در حین انتخاب شیرینی‌ها درگیر فرایند پخت آن‌ها نیز شوند.

طراحی داخلی قنادی

طراحی داخلی قنادی

طراحی داخلی قنادی

طراحی داخلی قنادی | طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی منزل,ویترین مغازه,دکور ویترین

طراحی دکوراسیون مغازه,دکوراسیون داخلی مغازه,دکور مغازه,نورپردازی مغازه,چیدمان مغازه,نحوه چیدمان مغازه,طراحی ویترین مغازه,چیدمان ویترین مغازه,نورپردازی ویترین مغازه,نمای داخلی مغازه,نحوه صحیح چیدمان مغازه,اصول نورپردازی مغازه

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *