جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

پارتیشن اداری | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی اداری,دکور اداری

882
پارتیشن اداری | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی اداری,دکور اداری

طراحی اداری,دکور اداری,دکوراتیو اداری,چیدمان اداری,مبلمان اداری,اصول چیدمان اداری,پارتیشن دفاتر اداری,نورپردازی دفاتر اداری,دکوراسیون اداری,اهمیت نورپردازی,دفتر کار,دکور اتاق رئیس,دکوراسیون اتاق کارمندان,طراحی محیط اداری,نورپردازی لوکس,طراحی فضای داخلی اداری,محیط اداری

پارتیشن اداری و افزایش بهره وری ؟

معنای دفتر کار ، امروزه چیزی فراتر از محل کار کردن و گذراندن ساعت کاری برای افراد است . دفتر کار امروزی جایی است که افراد باید در عین انجام وظایف اداری محوله ، احساس آرامش و راحتی را نیز داشته باشند . هرچه محیط اداری راحت تر و آرام تر باشد ، بهره وری کارکنان هم بالاتر خواهد بود . پارتیشن اداری نقش مهمی برای دست یابی به بهره وری بالا در ادارات و سازمان ها دارند .

اما دلایل این امر چیست ؟
طبق تحقیقات انجام شده ، طراحی داخلی اداری به شکل بهینه ، می تواند تاثیرمثبت 80 درصدی بر بهره وری کارکنان داشته باشد . پارتیشن های اداری این امکان را فراهم می آورند که فرد وظایف و مسئولیت های محوله را در فضایی عمومی که هرچند بخش کوچکی از آن به خودش اختصاص دارد بهتر انجام دهد ، هم چنین آزادانه به اطراف حرکت کند و جابجا شود و در صورت نیاز با سهولت بیشتری بتواند با همکارانش مشورت کند .

پارتیشن اداری و افزایش بهره وری ؟

وقتی کارکنان در محیطی که اصولی چینش شده است و بوسیله پارتیشن های اداری از هم جدا شده است کار می کنند ،به دلیل دیدن سایر همکارانشان ، انگیزه و انرژی آنها برای سخت کوشی بیشتر خواهد بود و درنتیجه آنها توجه ویژه ای را بر روی وظیفه اختصاص داده شده مبذول می دارند و عملکرد و نتیجه کارشان فوق العاده خواهد بود . البته اگر در بین پرسنلتان نیروهای ضعیف و تازه کار دارید باید قدری بیشتر دقت کنید .

شاید اینگونه تصور شود که استفاده از پارتیشن باعث کاهش تمرکز می شود و ممکن است امکان کار دقیق را ازبین ببرد . این نگرانی به سادگی و با طراحی صحیح و استفاده از پارتیشن اداری مناسب قابل رفع شدن است و   قطعا پرش فکر در فضاهای کاری که بوسیله پارتیشن بندی صحیح جداسازی شده اند ، بسیار کمتر خواهد بود . فضاهای پارتیشن شده ، به کارمند آزادی عمل می بخشد تا محیط کارش را شخصی سازی کند و بتواند با استفاده از خلاقیت خود چیزی را که دوست دارد به محیط اضافه کند .پارتیشن اداری و افزایش بهره وری ؟

از انجایی که گاهی افراد نیاز دارند تا کاملا خصوصی و محرمانه وظایف خاصی را به انجام برسانند می شود تا در هنکام ساخت پارتیشن های اداری از لایه های عایق صدا استفاده شود تا کمترین مقدار صدا به بیرون از فضا منتقل شود .

پارتیشن اداری | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی اداری,دکور اداری

طراحی خلاقانه دفاتر اداری,دفترکار,طراحی خلاقانه,نکته های طراحی اداری,شرکت طراحی اداری,دکوراسیون خلاقانه اداری,شرکت طراحی دکوراسیون اداری,لوازم اداری,ایده های طراحی اداری,نورپردازی اداری,چنش اداری,اصول چینش اداری,چیدمان صحیح مبلمان اداری,دکوراسیون اداری شیک,طراحی دکوراسیون دفتر وکالت,طراحی دکوراسیون مطب پزشک,طراحی دکوراسیون مطب چشم پزشک,طراحی داخلی محیط اداری,طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اداری,دکوراسیون داخلی اداری اصفهان

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *