جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

نکته خلاقانه طراحی دفتر کار | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی اداری

891
نکته خلاقانه طراحی دفتر کار | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی اداری

طراحی اداری,دکور اداری,دکوراتیو اداری,چیدمان اداری,مبلمان اداری,اصول چیدمان اداری,پارتیشن دفاتر اداری,نورپردازی دفاتر اداری,دکوراسیون اداری,اهمیت نورپردازی,دفتر کار,دکور اتاق رئیس,دکوراسیون اتاق کارمندان,طراحی محیط اداری,نورپردازی لوکس,طراحی فضای داخلی اداری,محیط اداری

طراحی داخلی اداری و دفتر کار با 2 نکته خلاقانه

طراحی یک دفتر کار ، به نحوی که محیطی آرام ، منعطف و زیبا را به وجود آورد و تمام نیاز های پرسنل را رفع کند و همچنین محیطی مولد برای یک تیم کاری ایجاد کند ، موضوعی بسیار با اهمیت و غیر قابل چشم پوشی است . استعدادهای نفرات یک تیم که بیشترین ساعات هفتگی خود را در دفتر کار می گذرانند ، در محیطی مناسب و جذاب بهتر بروز می کند ، بنابراین یک سوال اساسی وجود دارد : چرا نباید دکوراسیونی داشت که متناسب با تمام نیازهای یک محیط باشد و امکان بروز بالاترین کارآیی را بدهد ؟
پرسنل یک شرکت با پروژه های مختلفی سر و کار دارند و استرس های کار روزانه هر لحظه در راهند ، پس قطعا بدون یک طراحی دکوراسیون اداری منعطف و اصولی ، آنها نمی توانند بهترین های خود را ارائه دهند و راندمان کاری مجموعه شما افت خواهد کرد .
ما دو پیشنهاد ساده و کاربردی در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید آرامش را به مجموعه کاری تان بیاورید  و طراحی داخلی اداری جذابی داشته باشد :
1 – از فضاهای خود ، استفاده چندمنظوره کنید :
تمام طراحان بنام و کار بلد دکوراسیون داخلی ، این روزها بر استفاده چند منظوره از فضاهای اداری تاکید دارند . منظور ما این است که طراحی داخلی اداری باید به گونه ای باشد که کارمندان به راحتی بتوانند در عین حال که حریم خصوصی خود را دارند ، در کوتاه ترین لحظه و به راحتی وارد همکاری های تیمی شوند ، به اتاق کنفرانس راه داشته باشند و حتی بتوانند با تلفن در فضای کوچک خصوصی صحبت کنند .

طراحی داخلی اداری و دفتر کار با 2 نکته خلاقانه

این درست است که هر بخش از دفتر کارتان را می توانید برای اهداف کاری منحصر بفرد و خاصی مورد استفاده قرار دهید اما به استفاده چند منظوره از همان فضا هم گوشه چشمی داشته باشدید . در نظر داشته باشید که حتی کوچک ترین دفاتر کار هم می تواند تبدیل به یک محیط منحصر بفرد و درجه یک با کارآیی چندمنظوره شوند .
در طراحی دفتر اداری به سبک کلاسیک ،  فضاها را با تعریف های مشخص و خاصی از هم جدا می کردند و هر فضا اختصاص به یک موضوع خاص داشت اما این روزها دفاتر اداری با پلان باز به این موضوع حمله کرده است و یکی از اصلی ترین اصول آن هم استفاده چند منظوره از فضاها است . همچنین یکی از دلایل اصلی که استفاده از میز کار گروهی در طراحی محیط های اداری روز به روز در حال رشد است ، موضوع استفاده چند منظوره از فضا است .
2 – فضایی برای استراحت را فراموش نکنید :
ساعات استراحت و نیاز به داشتن فضایی برای ریلکس کردن کارمندان در سلامتی و افزایش بهره وری تیم شما بسیار مهم است ( حتی اگر شده این فضا بسیار کوچک باشد و به وسیله یک پارتیشن اداری از گوشه یک فضای دیگر گرفته شده باشد )  . البته که هوای تازه ، فضای سبز و نور طبیعی آفتاب فوق العاده است و همه این ها برای عملکرد بهتر مغز ، اثربخش بودن روزکاری و افزایش خلاقیت بسیار موثر هستند . شرکت های نوآور در سراسر دنیا ، به این موضوع اندیشیده اند و فضاهای باز را به دفاتر کار تبدیل کرده اند .

حتی اگر دفتر کارتان در طبقه چندم یک برج اداری قرار دارد و بخش مناسبی در محیط آزاد برای این موضوع ندارید ، حداقل می توانید بخش کوچکی را با استفاده از پارتیشن به عنوان محیط استراحت اختصاص دهید تا پرسنل بتوانند براحتی و در هر ساعتی از روز که احساس خستگی کردند ، به آنجا رفته و چند لحظه ای را ریلکس کنند تا با انرژی بیشتر و بالاتری به کارشان بازگردند .طراحی داخلی اداری و دفتر کار با 2 نکته خلاقانه

اگر در دفتر کارتان فضای باز بلا استفاده ای در اختیار دارید این بهترین فرصت است ، از آن برای جلسات بزرگ ، کنفرانس های خاص و از این قبیل کارها استفاده کنید . اگر این فضا در محیط باز و یا بیرون است ، از مبلمان اداری مقاوم در برابر رطوبت و هوای آزاد و صندلی های گروهی استفاده کنید تا تیم کاری تان بتوانند بخشی از جلسات شان را در این فضا برگزار کنند .
مطالعات نشان داده که هرچه کارکنان ساعات بیشتری از روز را پشت میز کارشان بگذرانند ، خلاقیت و بهره وری کارشان کمتر خواهد بود . پس همین امروز دست به کار شوید و دکوراسیون دفتر کارتان را طوری تغییر دهید که یک فضای هرچند کوچک هم شده برای استراحت وجود داشته باشد .

نکته خلاقانه طراحی دفتر کار | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی اداری

شرکت دکوراسیون داخلی لاله,دکوراسیون شرکت معماری,شركت دكوراسيون داخلي منزل,شرکت دکوراسیون مدولار,شرکت دکوراسیون منزل,شرکت دکوراسیون ماتیس,شرکت دکوراسیون مطب دندانپزشکی,دکوراسیون داخلی شرکت مهندسی,شرکت دکوراسیون داخلی نوید,شرکت دکوراسیون ویستا,شرکت دکوراسیون ویرا,شرکت دکوراسیون داخلی ویستا,طراحی و دکوراسیون داخلی شرکت,دکوراسیون شرکت ها,دکوراسیون داخلی شرکت ها,شرکت دکوراسیون داخلی هارمونی,شرکت های دکوراسیون داخلی در تهران,شرکت های دکوراسیون,شرکت های دکوراسیون داخلی تهران,شركت هاي دكوراسيون داخلي,شرکت های دکوراسیون داخلی مشهد,شرکت دکوراسیون داخلی یاکس,شرکت دکوراسیون داخلی یزد

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *