جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

طراحی مطب دندانپزشکی | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی اداری

1078
طراحی مطب دندانپزشکی | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی اداری

طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون اداری,دکور دفاتر اداری,نورپردازی اداری,چیدمان دفاتر اداری,میز و صندلی اداری,پارتیشن بندی دفاتر اداری,دکوراسیون داخلی اداری,طراحی داخلی اداری,چیدمان لابی,مبلمان اداری,اصول دکوراسیون دفاتر اداری,دکوراسیون اتاق انتظار,دکوراسیون مطب

دکوراسیون کلینیک دندانپزشکی در هلند”

پنجره های سقفی توس شکل و پنجره های دیواری در دکوراسیون کلینیک دندانپزشکی در هلند، منظره ای از باغ روبرو را درتیررس بیماران قرار می دهد. این کلینیک که در شهری در شرق هلند قرار دارد، بخشی از مجموعه موسسات درمانی خارج از شهر را تشکیل می دهد. شرکت مهندسی که پروژه این کلینیک را به دست داشته قصد داشته یک مطب ارتودنسی خلوت و آرام پر از نور شبیه مجسمه بسازد که نماد این محله باشد. دیوارهای سفید زاویه دار این ساختمان که سطح گسترده ای از نور را در بر می گیرد، مناظر اطراف و چشم اندازها را قاب بندی می کند. سقف مرتفع آن از ورقه های پروفیل آلومینیومی ساخته شده که فضای داخلی را بزرگ نشان می دهد. معماران این شرکت طراحی داخلی تصمیم گرفتند بالای راهروی مرکزی این کلینیک پنجره های سقفی نصب کنند که خط الراس سقف را متصل کرده و حجم زیادی نور وارد محیط می کند. قاب های چوبی توس شکل پنجره های راستای ورودی را در بر گرفته اند و کل طول مطب را مثل مهره های ستون فقرات دنبال می کند، البته با یک قطعه اریب مجزا.

دکوراسیون مطب دندانپزشکی

ترکیب ویژگی مجسمه همراه با موقعیت آزاد و چشم اندازهای آن، معرف و نمایان گر در دسترس بودن و هویت آزادانه این کلینیک است. طراحی پلان باز ساختمان و مناظر بزرگ و وسیع باغ روبرو، فضایی پرنور و دلباز تشکیل می دهد که به بیمار حس راحتی می دهد. نور طبیعی از پنجره های سقفی چوبی توس شکل که نقش پایه اصلی ساختمان را دارند عبور می کند. ادامه دیوارها به شکلی ساخته شدند که یک ورودی محاصره شده تشکیل داده و منتهی به میز پذیرش چوبی سبکی می شوند که به شکل اریب در ارتفاعی بالاتر قرار گرفته. در کنار میز راهرویی در زیر نورگیرهای سقفی ادامه پیدا کرده و به سالن اصلی منتهی می شود. اتاقک های درمانی بدون در به صورت یک خط، در بخش رو به باغ ساختمان قرار گرفته اند و با وجود صفحات شیشه ای کم ارتفاع بین صندلی این اتاقک ها که آن ها را از هم جدا می کنند، به دندانپزشک فرصت بررسی روند باقی درمان ها را می دهد.

دکوراسیون مطب دندانپزشکی

دکوراسیون مطب دندانپزشکی

۲ اتاقک خصوصی دیگر در فضای بسته تری در طرف دیگر ساختمان که بخش های اشعه ایکس، استریلیزاسیون و اتاق مدل قرار دارند، ساخته شده. معماران این شرکت دکوراسیون داخلی که به دنبال ساخت فضایی ساکت و آرام برای بیماران بودند، یک پالت رنگ خنثی برای دکوراسیون کلینیک دندانپزشکی انتخاب کردند، مثل مبلمان چوب توس با رنگ کم و قاب های شیشه ای نیمه شفاف برای گنجه های اطراف راهرو. این نوع دکوراسیون مطب با دیوارها و سقف سفید اما زمینی طوسی تکمیل می شود.

دکوراسیون مطب دندانپزشکی

باقی کلینیک هایی که قصد کاهش اضطراب بیمار را داشتند مثل یک ساختمان جراحی در تایوان، این سبک دکوراسیون مطب را در یک دانشگاه تمرین دندانپزشکی و اتاق نشیمن امتحان کردند که برای ایجاد محیطی آرامش بخش از رنگ های خنثی استفاده کرده اند. این شرکت طراحی داخلی که در معماری داخلی و شهرسازی تخصص دارد، مدت ها قبل در هلند یک پروژه طراحی ویلا که مثل پازل است را به پایان رسانده، در آمستردام طراحی خانه قایقی انجام داده و یک خانه آجری در Duiven را به صورت ۳ گوشه بزرگ تر کرد.

 

طراحی دکوراسیون مطب پزشکی,طرح دکوراسیون مطب,عکس دکوراسیون مطب دندانپزشکی,عکس دکوراسیون مطب,دکوراسیون داخلی مطب پزشک عمومی,دکوراسیون داخلی مطب فیزیوتراپی,دکوراسیون داخلی مطب کودکان,مدل دکوراسیون مطب,دکوراسیون داخلی مطب مامایی,دکوراسیون داخلی مطب مشهد,نمونه دکوراسیون مطب,طراحی و دکوراسیون مطب ,دکوراسیون شرکت مهندسی,دکوراسیون شرکت هواپیمایی,دکوراسیون شرکت کامپیوتری,دکوراسیون شرکتی,دکوراسیون شرکت تبلیغاتی,شرکت دکوراسیون داخلی,شرکت دکوراسیون داخلی تهران,شرکتهای دکوراسیون داخلی در تهران

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *