جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

طراحی دکور دندانپزشکی | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی اداری

1029
طراحی دکور دندانپزشکی | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی اداری

طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون اداری,دکور دفاتر اداری,نورپردازی اداری,چیدمان دفاتر اداری,میز و صندلی اداری,پارتیشن بندی دفاتر اداری,دکوراسیون داخلی اداری,طراحی داخلی اداری,چیدمان لابی,مبلمان اداری,اصول دکوراسیون دفاتر اداری,دکوراسیون اتاق انتظار,دکوراسیون مطب

پنج نکته برای بازسازی مطب دندانپزشکی(قسمت اول)

اتاق پذیرش، اولین و تاثیرگذارترین فضا در عملکرد شما است. اتاق انتظار درخصوص شما و عملکرد شما چه می‌گوید؟ پایان سال، بهترین زمان برای تاثیرپذیری از دکوراسیون این فضاست. به این علت که ما اغلب، وسایل  را به صورت روزانه می‌بینیم ، برایمان عادی است از چیزهای کوچکی که در نگاه مراجعان آشکار است و به آن توجه می‌کنند، چشم‌پوشی می کنیم؛مانند مجله‌های تاریخ گذشته، دیوارهای رنگ و رو رفته و آثار هنری کم‌رنگ شده و پژمرده. آیا کسی را می‌شناسید که به دور شما دیوار اعتمادی بکشد و به شما بازخورد صادقانه‌ای بدهد و به شما این قوت قلب را بدهد که فضای اتاق پذیرش شما نیاز به هزینه زیادی برای بازسازی ساختمان ندارد. ما در اینجا ۵ ایده سریع و ارزان برای نوسازی اتاق پذیرشتان ارائه می‌دهیم.
۱- رنگ‌ها بر خلق و خو  به شدت تاثیرگذارند :
یکی از سریع‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین راه‌های تغییر اتاق پذیرش، به کار بردن رنگ سفید است. انتخاب رنگ اتاق پذیرش یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که شما برای دکوراسیون مطب می‌گیرید. انتخاب رنگ دیوارها، بیماران را جذب می‌کند و حال و هوای خاصی را برای دفتر شما به وجود می‌آورد و با بیمارانتان حرف می‌زند. با رنگ سفید برای دیوارها خداحافظی کنید. از رنگ‌های گرم، خنثی و جذب‌کننده استفاده کنید، به‌طوری که بتواند احساس تنش و استرسی که بیماران برای قرار ملاقات با پزشک دارند را کاهش دهد و آرام کند.
۲- موزیک ، آرامش‌بخش و تسکین‌دهنده است :
هنگامی که دکوراسیون اتاق پذیرش تان را طراحی می‌کنید، به تمام حواس توجه کنید. همان‌طور که رنگ‌ها می‌توانند اثر آرامش‌بخش داشته باشند، موسیقی هم می‌تواند همان اثر را داشته باشد. پخش یک موسیقی آرام ، مواد شیمیایی را در ذهن آزاد می‌کند و با ترشح برخی هورمون‌ها به رسیدن مغز به حالت آرامش و لذت کمک می‌کند. از موسیقی استفاده کنید که با آلات موسیقی نواخته شده است و بی‌کلام است. موسیقی نه‌تنها می‌تواند اثر مثبتی روی بیماران داشته باشد، باید خوشحال باشید که به همان اندازه روی کارکنان مطب نیز موثر است و اثر مثبت دارد. در مطالعات اخیر که در مقیاس گسترده‌ای صورت گرفته است، ۸۷٪ از تاجران اذعان داشته‌اند که موسیقی بی‌کلام، اخلاق و عملکرد کارمندان را بهبود بخشیده است.

طراحی دکوراسیون دندانپزشکی

طراحی دکوراسیون دندانپزشکی

۳- دیوارها را با آثار هنری آرام و روشن یا عکس‌هایی که متمم سبک دفتر کارتان است، بیارایید. از زدن پوسترهایی که در مرور زمان محو و کم‌رنگ می‌شوند، اجتناب کنید و به جای آن از تیکه پارچه‌های نقاشی هنری یا مجموعه‌ای از نقاشی‌های دیواری روی دیوار استفاده کنید، همچنین اجازه دهید شخصیت شما در این میان بدرخشد. اگر شما یک کوهنورد مشتاق هستید روی صحنه‌هایی از طبیعت تمرکز کنید. اگر به باغ و باغبانی علاقه‌مندید، روی منظره‌های گل‌ها و گیاهان زیبا تعمق کنید.
آیا شما از ورزش‌های آبی لذت می‌برید؟ روی چشم‌اندازهای تسکین‌دهنده ساحلی تفکر کنید. نمایش آثار هنری که علایق شخصی شما را منعکس کند، شروع بزرگ و خوبی برای گفت‌وگو با بیماران است.
۴- گیاهان طبیعی یا گل‌ها، یک حس ذاتی و عالی ایجاد می‌کنند:
گیاهان یک مکمل بسیار عالی برای دکوراسیون هر فضایی هستندو مطالعات نشان داده است که گیاهان می‌توانند در دکوراسیون مطب دندانپزشکی و اتاق‌های انتظاری که احساس سرد و خشک دارند، احساس شور و نشاط و هیجان به وجود آورند. از گیاهان و گل‌هایتان مراقبت کنید. ظاهر و سلامتی آنها، جایگاه مهمی از عملکرد شما می‌سازد. گیاهان سالم و پررونق این پیام را انتقال می‌دهند که دکتر و تیم پزشکی، افراد مراقب و متوجهی هستند. همچنین از گل‌ها و گیاهان مصنوعی یا دائمی که تمایل به جذب گرد و خاک دارند پرهیز کنید.
۵- امکانات فراهم شده در بازسازی مطب دندانپزشکی برای بیماران، توجه و مراقبت پزشک را نشان می‌دهد.
اطمینان حاصل کنید که آسایش و نیازهای بیماران خود را هنگام نوسازی اتاق پذیرشتان به وسیله اضافه کردن امکانات بیمارپسند در نظر گرفته‌اید و به آن توجه کرده‌اید، امکاناتی مانند ایستگاه کامل نوشیدنی‌ها، قفسه کت، جعبه دستمال‌کاغذی، و ضدعفونی‌کننده دست‌ها. همچنین اطمینان حاصل کنید که یک مجموعه وسیع از کتاب‌ها ومجله‌های خواندنی به روز را برای بیماران تهیه کرده‌اید. با توجه به این نکات می توانید در بازسازی مطب دندانپزشکی غوغا کنید و فضایی آرام و امن ایجاد کنید.

طراحی دکوراسیون دندانپزشکی

طراحی دکوراسیون دندانپزشکی

دکوراسیون مطب پوست,دکوراسیون مطب پزشک عمومی,دکوراسیون مطب پزشکان,دکوراسیون داخلی مطب پزشکی,دکوراسیون داخلی مطبپزشک,دکوراسیون پذیرش مطب,دکوراسیون مطب ,دکوراسیون آشپزخانه و مطبخ,دکوراسیون آشپزخانه با مطبخ,دکوراسیون آشپزخانه مطبخ دار,دکوراسیون مطب دندانپزشکی کودکان,دکوراسیون مطب دندانپزشک,دکوراسیون داخلی مطب دندانپزشکی,دکوراسیون داخلی مطب,دكوراسيون داخلي مطب,دکوراسیون داخلی مطب روانشناسی,دکوراسیون مطب زیبایی,دکوراسیون داخلی مطب زنان,شرکت دکوراسیون مطب دندانپزشکی,طراحی دکوراسیون مطب دندانپزشکی,طراحی دکوراسیون مطب

 

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *