جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

دکوراسیون اداری شیک و زیبا | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی اداری

941
دکوراسیون اداری شیک و زیبا | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی اداری

طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون اداری,دکور دفاتر اداری,نورپردازی اداری,چیدمان دفاتر اداری,میز و صندلی اداری,پارتیشن بندی دفاتر اداری,دکوراسیون داخلی اداری,طراحی داخلی اداری,چیدمان لابی,مبلمان اداری,اصول دکوراسیون دفاتر اداری,دکوراسیون اتاق انتظار,دکوراسیون مطب

دکوراسیون اداری شیک و زیبا

دکوراسیون زیبا در محیط کار تاثیر زیادی در روحیه افراد و کارمندان دارد و سبب افزایش و بهبود کارایی آنان میشود پس بهتر است از فنون دکوراسیون اداری شیک و زیبا در اتاق کار خود بهره بگیرید.

اگر به فکر تغييراتي در دکوراسيون اتاق کار خود هستيد و دوست داريد تا فضايي پر انرژي تر و زيباتر را پديد آوريد پيشنهاد مي کنيم اين مقاله را تا اخر مطالعه نماييد. طراحي اتاق کار از اين جهت بسيار مهم است که شما در طي روز ممکن است ساعات طولاني در اين مکان قرار داشته باشيد .پس مهم است که مکاني که در ان هستيد داراي محيطي شاداب و سرزنده و پر انرژي باشد تا اينکه محيطي کسل آور و خسته کننده و داراي انرژي هاي منفي باشد.قطعا وجود محيطي جذاب هم براي شما و هم براي مراجعه کنندگان مي تواند اقرات خوبي را به دنبال داشته باشد و حتي باعث افزايش راندمان کاري شما نيز خواهد شد.

امروزه اهميت طراحي مناسب فضاي داخلي منزل و محيط کار و تاثير آن در افزايش بهره وري و ايجاد حس آرامش امريست انکار ناپذير. هرچند استفاده از ميلگرد و رابيتس و متعاقب آن گچ يا سيمان سالهاست در کشور ما رواج دارد اما در طول اين مدت نحوه طراحي داخلي بويژه طراحي دکوراسيون سقف دستخوش تغييرات زيادي شده است. سابق بر اين طرحها همگي يک چهارچوب خاصي داشتند,استفاده از اشکال منظم,چند ضلعي منظم,دايره يا بيضي ويا تلفيقي از اين اشکال بسيار متداول بود اما امروزه طراحان داخلي سعي دارند کمتر از قرينه سازي استفاده نمايند و يا به بيان بهتر سبکهاي کلاسيک رفته رفته جاي خود را به سبکهاي مدرن داده اند.

معماري داخلي نقش عمده اي در کيفيت فضاي ساختمان ايفا مي کند. نحوه چيدمان و تقسيم بندي فضا، جنس و رنگ پوشش سطوح ( کف، سقف و ديوارها ) ، نور پردازي، مبلـمان و مجموعه عوامل موثر ديگر تعيين کننده زيبايي و کار آمدي فضاهاي داخلي هستند. امروزه تاثير معماري داخلي بر آرامش ( مجموعه هنجارهاي عصبي) ، راندمان (در فضاهاي اداري ) ، اثر بخشي ( در فضاهاي تجاري ) بسيار بديهي و لازم به نظر مي رسد.

استفاده از رنگ هاي مناسب:

بي شک نمي توان تاثير رنگ در زندگي انسان ها را بي اثر و کم دانست.رنگ ها مي توانند دقيقا اثرات رواني مثبت و يا منفي در زندگي افراد به دنبال داشته باشند.شما بايد در طراحي اتاق کار حتما از رنگ هايي استفاده کنيد که حس سر زندگي و شادابي و انرژي  را به شما تزريق نمايند.قطعا براي اين موضوع نياز است که به علم رنگ شناسي  و اثرات هر کدام نيز آشنا باشيد.بايد سعي کنيد از رنگ هايي استفاده کنيد که زمينه کاري شما را منعکس مي کنند.منظورمان از اين جمله اين است که سعي کنيد با ظرافتي دقيق رنگ هايي که متناسب با کار و فعاليت شما هستند را انتخاب نماييد.رنگ ها تاثيرات زيايد در زيبا نشان دادن دکوراسيون داخلي هر محيطي دارند و نمي توان به همين سادگي از کنار آن گذشت.

توجه به فضاي داخلي و نحوه و تقسيم بندي پلان ها، نقش مهمي را در ساختار معماري يک بنا بر عهده دارد. طراحي فضايي با انعطاف پذيري بالا و تنوع پذير از لحاظ چيدمان و آرايش سطوح مي تواند کارکرد هاي مختلفي را بپذيرد و اين در حالي است که مخاطب احساس رضايت بيشتري از فضا خواهد داشت. استفاده از جدا کننده هاي سبک و قابل حمل، شفاف سازي، رنگ بندي هاي متناسب با نياز هاي موجود، تنوع مصالح، توجه به نحوه قرار گيري و تعامل مابين فضاهاي مختلف از جمله ويژگي هايي هستند که در کنار ساختار خاصي که براي يک پلان معماري در نظر گرفته شده است، مي تواند بر غناي آن افزوده و حتي قسمتي از مشکلات آن را حل کند.

طراحی دکوراسیون اداری

طراحی داخلی دفتر کار مجله دیار،

طراحی دکوراسیون اداری

ديوار هايتان را زيبا و جذاب نماييد :

ديوار ها بخش هايي از هر محيط هستند که با توجه به حجم و فضايي که براي ديده شدن دارند مي توانند عوامل مهمي در ايجاد محيطي شاداب و يا ابلعکس محيطي کسل کننده داشته باشند.معمولا يک ديوار ساده ديواري کسل کنده است و گزينه مناسبي نه براي  اتاق کار بلکه براي هيچ دکوراسيون تجاري نمي باشد.شما خيلي راحت و تنها با چند تصوير و قاب مي توانيد انرا از فرم کسل بودن در آورده و باعث نشاط خود و ديگر افراد در محيط کار شويد.استفاده از رنگ هاي مناسب براي ديوار ها و يا تصاوير و قاب هاي مرتبط با کار مي تواند از جمله کارهايي باشد که براي يک ديورا مي توان انجام داد.

دیزاین دفتر کار,دکوراسیون دفتر کار کوچک,عکس دکوراسیون دفتر کار,پلان دفتر کار معماری,طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون دفتر وکالت,دفتر دکوراسیون داخلی در تهران,دكوراسيون اداري,طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار,چیدمان دفتر کار,دکوراسیون دفتر کار اداری,طراحی دفتر مشق,طراحی داخلی دفتر وکالت,دکوراسیون داخلی دفتر اداری,طراحی داخلی دفاتر اداری,طراحی داخلی دفتر اداری ,طراحی داخلی اداری دانلود,طراحي داخلي اداري,طراحی دکوراسیون داخلی اداری,طراحی داخلی ساختمان اداری

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *