جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

جذابیتها و محدودیتهای دفترکار | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی اداری

960
جذابیتها و محدودیتهای دفترکار | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی اداری

طراحی اداری,دکور اداری,دکوراتیو اداری,چیدمان اداری,مبلمان اداری,اصول چیدمان اداری,پارتیشن دفاتر اداری,نورپردازی دفاتر اداری,دکوراسیون اداری,اهمیت نورپردازی,دفتر کار,دکور اتاق رئیس,دکوراسیون اتاق کارمندان,طراحی محیط اداری,نورپردازی لوکس,طراحی فضای داخلی اداری,محیط اداری

جذابیتها و محدودیتهای دفترکار پلان باز و راهکاری به نام پارتیشن اداری

یک محیط اداری با طراحی داخلی تخصصی می تواند عامل مهمی در جذب و حفظ افراد برای کار باشد . طراحی های داخلی جدید مثل پلان باز، فضاهای مشترک که صرفا با دیوار های شیشه ای یا پارتیشن از هم جدا شده اند بی شک منحصربفرد هستند و میتوانند گویای حقایقی درباره فرهنگ شرکت ، بخصوص برای کارمندان بالقوه ای که برای مصاحبه و برای اولین بار وارد فضای شرکت می شوند باشد .

طراحی پلان باز مزایای بسیاری را ارائه می کند؛ از جمله :

اهمیت نور

اهمیت نور طبیعی در محیط کار بر هیچ کس پوشیده نیست . تحقیقی که توسط Mirjam Muench انجام شده، نشان می دهد که کارمندانی که تمام طول روز در معرض نور مصنوعی لامپ مشغول به فعالیت هستند نسبت به آنهایی که در معرض نور افتاب کار می کنند زودتر احساس خواب آلودگی می کنند .جذابیتها و محدودیتهای دفترکار پلان باز و راهکاری به نام پارتیشن اداری

مطالعات بر روی افرادی که در محیط کار شان دارای منظره ای رو به طبیعت هستند و کسانی که بدون منظره و یا رو به ساختمان های دیگر هستند نشان داد که داشتن پنجره ای رو به بیرون باعث می شود کارمندان کمتر احساس ناامیدی و خستگی بکنند ، صبورتر باشند و در سلامت و با بهره وری بیشتر فعالیت کنند .
طراحی پلان باز و اطاق های با دیوار شیشه ای ، تمام این مزایا را برای کارمندان فراهم می کند و هم چنین نسبت به اطاق های کار فردی و شخصی ، بسیار ارزان قیمت تر هستند .
اما در عین حال پلان باز جنبه منفی هم دارد:

سر و صدا در دفتر کار
مطالعات دانشگاه سیدنی در سال 2013 نشان داده که نبود حریم شخصی صدا، بیشترین تاثیر را بر روحیه کارکنان داشته است .بعد تر تحقیقی در سال 2014 توسط استیل کیس و ایپسوس انجام شد و نشان داد که هر کارمند در حدود 86 دقیقه از زمان کاری خود را در اثر حواس پرتی ناشی از سرو صدا از دست داده است .جذابیتها و محدودیتهای دفترکار پلان باز و راهکاری به نام پارتیشن اداری

تقریبا تمام کارمندانی که در این چنین دفاتر ی با طراحی پلان باز مشغول بکار هستند می توانند یک یا دو تجربه خود در باره انحراف فکر در اثر صدای بلند یا ناخوشایند از محیط، مثل صدای همکاران ، پرینتردر حال کار ، سیستم سرمایش و گرمایش یا صدای زنگ تلفن را به اشتراک بگذارند .
اما مابه شما چند راهکار پیشنهاد می کنیم تا هم از ظاهر لوکس دفتر پلان باز خود لذت ببرید و هم صداهای ناخواسته موجود در محیط را کاهش دهید:
1-فضاهای آرام و ساکت اختصاصی ایجاد کنید
دارندگان کسب و کارها می توانند یک دفتر خالی یا اتاق جلسات بی استفاده را به یک اتاق ساکت و آرام تبدیل کنند تا هر گاه افراد نیاز داشتند تا پروژه محوله را در ارامش و تمرکز انجام دهند ، به آنجا بروند .

این فضاهای اختصاصی برای کار گروهی طراحی نشده اند و به افراد کمک می کنند تا برخی وظایف شان را با کارآیی بالاتری انجام دهند .محبوبیت این گونه فضاها در پلان باز به حدی است که یک طراح مبلمان در میشیگان ، به دنبال طراحی یک اتاق کار فردی شیشه ای 100% عایق صدا ست .

جذابیتها و محدودیتهای دفترکار پلان باز و راهکاری به نام پارتیشن اداری

2-محیط های اداری برای تعامل را فراموش نکنید
سازمان ها همچنین می توانند محیط هایی ر ا ایجاد کنند که مشوق تعامل بین افراد و بحث و تبادل نظر باشد . فضای غذاخوری ، اتاق سرگرمی و استراحت بهترین گزینه برای این کار است .
3-کاهش صدا در محیط اداری
بدون اینکه در طراحی لوکس تان خللی ایجاد کنید . در سازمان هایی مثل مراکز تماس و یا فضاهای تبادل اطلاعات که امروزه دربین کارآفرینان و استارت آپ ها محبوب شده است ، متریال های جاذب صدای بسیار شیک به بازار آمده که صدای موجود در محیط را کاهش می دهد .
سطوح سخت مثل چوب طبیعی و سرامیک قدرت خیلی کمی در جذب صداهای مزاحم دارند درحالیکه استفاده از متریال نرم تر مثل موکت ها و کفپوش های وینیل در کاهش صدا نقش به سزایی داشته، و درعین حال تنوع طراحی بسیار بالایی دارند . اضافه کردن مقدار مناسب و مهندسی شده عایق لاستیک در زیرسازی ، ICC ( روش تست صدا در امریکای شمالی ) بالاتری را فراهم می کند.

جذابیتها و محدودیتهای دفترکار پلان باز و راهکاری به نام پارتیشن اداری
پارتیشن اداری و سقف های اکوستیک سفید از رایج ترین راه های کاهش صداست . یک راه حل امتحان شده و تضمینی پارتیشن ها هستند که قدرت بالایی در کاهش انتقال صدای محیط دارند و حتی پارتیشن های اداری با ارتفاع کم هم (که یک فضا را کامل پوشش نمی دهد) بسیار موثر هستند.

جذابیتها و محدودیتهای دفترکار | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی اداری

دکوراسیون دفتر اداری,دکوراسیون داخلی دفاتر اداری,عکس دکوراسیون دفاتر اداری,دکوراسیون اداری دفتر وکالت,دکوراسیون دفتر کار اداری,دكوراسيون دفتر اداري,دکوراسیون داخلی دفتر وکالت,دکوراسیون دفتر کار وکالت,عکس دکوراسیون دفتر وکالت,دکوراسیون اداری دفتر وکالت,طراحی دکوراسیون داخلی دفتر وکالت,دکوراسیون دفتر وکالت,طراحی دکوراسیون دفتر وکالت,مدل دکوراسیون دفتر وکالت,دکوراسیون مطب دندانپزشکی,دکوراسیون مطب پزشک,دكوراسيون مطب,دكوراسيون مطب دندانپزشكي,دکوراسیون مطبخ,دکوراسیون مطب فیزیوتراپی

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *