جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

تعیین رنگ مبلمان اداری | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی اداری

1024
تعیین رنگ مبلمان اداری | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی اداری

طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون اداری,دکور دفاتر اداری,نورپردازی اداری,چیدمان دفاتر اداری,میز و صندلی اداری,پارتیشن بندی دفاتر اداری,دکوراسیون داخلی اداری,طراحی داخلی اداری,چیدمان لابی,مبلمان اداری,اصول دکوراسیون دفاتر اداری,دکوراسیون اتاق انتظار,دکوراسیون مطب

ایده های نوین کاربرد رنگ برای مبلمان اداری

خطوط ساده و بی آلایش ، انتخاب مدرن و امروزی برای دکوراسیون اداری است. این روزها دکوراسیون سنتی چوبی و رنگ های خنثی دیگر در اداره ها یافت نمی شوند.
رنگ های درخشان
قرمزهای روشن و درخشان، نارنجی ها و زردها جملگی گرایش فعلی برای مبلمان اداری هستند. یک صندلی به رنگ قرمز روشن را با یک میز چوبی رنگ شده به رنگ طبیعی و یک نورپرداز خنثی با هم ترکیب نمایید.
اگر شما صاحب مشتریانی هستید که به ادارۀ خانگی شما مراجعه می نمایند، دو رنگ زرد و نارنجی را با هم ترکیب کرده و در کنار مبلمان و راحتی خود با چیدمان جذاب و مشتری پسند قرار دهید. با این کار مشتری احساس پویایی و سرزندگی را در فضا احساس خواهد کرد.
رنگ سفید
مبلمان با رنگ آمیزی و نمای سفید خالص، یک گزینۀ انتخابی معاصر و امروزی دیگر برای مبلمان اداری می باشد. مبلمان سفید رنگ احساس مدرن بودن و شفافیت را برای ادارۀ خانگی شما فراهم می کند. این اداره خطوط ساده را به رخ کشیده و یک جو باز را القا خواهد کرد.
قرمز
اداره خود را با ترکیب مبلمان قرمز رنگ که با لوازم سیاه و سفید ترکیب شده، تزئین نمایید. این یک نمای شیک و باب روز برای ادارۀ شما است.

مبلمان اداری

مبلمان اداری

مبلمان اداری

مبلمان اداری

مبلمان اداری

 

دکوراسیون مطب پوست,دکوراسیون مطب پزشک عمومی,دکوراسیون مطب پزشکان,دکوراسیون داخلی مطب پزشکی,دکوراسیون داخلی مطبپزشک,دکوراسیون پذیرش مطب,دکوراسیون مطب ,دکوراسیون آشپزخانه و مطبخ,دکوراسیون آشپزخانه با مطبخ,دکوراسیون آشپزخانه مطبخ دار,دکوراسیون مطب دندانپزشکی کودکان,دکوراسیون مطب دندانپزشک,دکوراسیون داخلی مطب دندانپزشکی,دکوراسیون داخلی مطب,دكوراسيون داخلي مطب,دکوراسیون داخلی مطب روانشناسی,دکوراسیون مطب زیبایی,دکوراسیون داخلی مطب زنان,شرکت دکوراسیون مطب دندانپزشکی,طراحی دکوراسیون مطب دندانپزشکی,طراحی دکوراسیون مطب

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *