جدید ترین مطالب

- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

چرا پارتیشن های اداری | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی اداری

1720
چرا پارتیشن های اداری | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی اداری

طراحی اداری,دکور اداری,دکوراتیو اداری,چیدمان اداری,مبلمان اداری,اصول چیدمان اداری,پارتیشن دفاتر اداری,نورپردازی دفاتر اداری,دکوراسیون اداری,اهمیت نورپردازی,دفتر کار,دکور اتاق رئیس,دکوراسیون اتاق کارمندان,طراحی محیط اداری,نورپردازی لوکس,طراحی فضای داخلی اداری,محیط اداری

چرا پارتیشن های اداری !؟

امروزه ایده های مدرن برای طراحی دفاتر کار ، بسیار بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است و ساختار بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک دچار تحول شده . تغییر ساختار طراحی دفاتر اداری باعث شده تا متریال ها و اسباب و لوازم متفاوتی به نسبت گذشته مورد نیاز یاشد . یکی از این متریال ها به شدت مورد استفاده قرار می گیرد ، پارتیشن های اداری هستند .  در دهه های اخیر ، تفکیک و جداسازی با استفاده از پارتیشن بندی ، آن هم در اشکال مختلف ، خود را بعنوان راه حلی بسیار آسان ، مقرون به صرفه ، موثر  و زیبا در شرکت ها و مؤسسات معرفی کرده است . دلایل زیادی برای محبوبیت استفاده از این روش در دفاتر کاری وجود دارد :

1 – انعطاف پذیری
انعطاف پذیری یکی از مشخصه های اصلی پارتیشن های اداری است . به این معنا که می توان از مواد فوق العاده متنوع مانند ام دی اف ،شیشه ، آلومینیوم و .. در ساخت آنها استفاده کرد . طراحی های گوناگون که به شما این اطمینان را می دهد که هیچ دو فضایی شبیه به هم نخواهد شد و همچنین قابلیت نصب پارتیشن های اداری در هر محیط با هر اندازه و موقعیتی از دیگر مزایای آنهاست .

2 – قدرت انتخاب
رنگها ، مواد و متریال مختلف و یراق آلات و جزئیات زیادی در پارتیشن های اداری وجود دارد . همچنین مدل های تک جداره و دوجداره هم طراحی شده است تا کسانی که نیاز به حریم خصوصی بیشتری دارند از مدل های پارتیشن دوجداره استفاده کنند . پارتیشن های کوتاه و پارتیشن هایی که تا سقف هستند هم از دیگر انواع پارتیشن های اداری است .

3 – قیمت مناسب
در مقام مقایسه پارتیشن اداری به عنوان یک نوع جدا کننده محیط داخلی ، ابتدا ممکن است که این متریال گران به نظر برسد ، اما بابررسی سایر روش های تفکیک محبط های اداری به این نتیجه خواهید رسید که پارتیشن اداری تنها در ابتدای امر هزینه خواهد داشت واین هزینه تنها محدود یه خود پارتین می شود . اما سایر روش ها شامل هزینه های اولیه و ثانویه هستند ( همانند دیوارهای معمولی آجری که ابتدا باید اجرا و سپس به وسیله کاغذ دیواری و یا رنگ پوشانیده شوند .

4 – جایگزینی آسان
از لحاظ ساختاری ، در بسیاری از پروژه های باز طراحی و بازسازی محیط اداری ، ساختار کلی محیط کار دست نخورده باقی می ماند وتنها کافی است پارتیشن ها با توجه به فضای موجود ساخته و پس از برداشتن دیوارهای قدیمی ، نصب  و اجرا شوند . عدم نیاز به تغییرات ساختاری و مزیت های مواد و متریال مصرفی در پارتیشن نسبت به آجرو بلوک ، باعث صرفه جویی در هزینه های شما میشود .

5 – سهولت اجرا
ماهیت بسیاری از موادی که در ساخت پارتیشن های اداری استفاده میشود به گونه ای است که تولید آن در محل کارخانه و سپس  حمل و نقل آن به محل نصب بسیار راحت بوده و این امر باعث بروز کمترین اختلال در محیط های کار می گردد .

6 – دوام و ماندگاری
پارتیشن های اداری به هیچ وجه ساختار سست و بی دوامی ندارند . پانل های ساخته شده از قوی ترین و ایمن ترین مواد که در قالب های خود جا گرفته اند ، علاوه بر ظاهر زیبا و مدرن ، دوام و امنیت را برای شما به ارمغان می آورند .

7 – تغییرات آسان
با نصب پارتیشن در دفاترتان در اصل دارید هزینه هایتان را کم می کنید ، پرا که بعدها بدون اتلاف زمان می توانید برای به روز کردن دفتر کارتان اقدام کنید و اطمینان خاطر داشته باشید که تغییرات در آینده هم بسیار ساده خواهد بود .

پارتیشن بندی اداریپ

دکوراسیون اداری

مبلمان اداری

جذابیتها و محدودیتهای دفترکار پلان باز و راهکاری به نام پارتیشن اداری

جذابیتها و محدودیتهای دفترکار پلان باز و راهکاری به نام پارتیشن اداری

ایجاد محیطی به روز و خاص همراه با کارآیی و زیبایی ، می تواند به نوبه خود درموفقیت کسب و کار تاثیرات بسزایی داشته باشد. البته اینها ، تنها تعداد انگشت شماری از دلایلی است که بر ارجحیت استفاده از پارتیشن ها در جداسازی فضاهای اداری دلالت دارد .

دیزاین دفتر کار,دکوراسیون دفتر کار کوچک,عکس دکوراسیون دفتر کار,پلان دفتر کار معماری,طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون دفتر وکالت,دفتر دکوراسیون داخلی در تهران,دكوراسيون اداري,طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار,چیدمان دفتر کار,دکوراسیون دفتر کار اداری,طراحی دفتر مشق,طراحی داخلی دفتر وکالت,دکوراسیون داخلی دفتر اداری,طراحی داخلی دفاتر اداری,طراحی داخلی دفتر اداری ,طراحی داخلی اداری دانلود,طراحي داخلي اداري,طراحی دکوراسیون داخلی اداری,طراحی داخلی ساختمان اداری

افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *