محبوب ترینهای دکوراسیون ایرانی
جدید ترین مطالب
دسته های محبوب
- طراحی دکوراسیون مغازه
- طراحی دکوراسیون فست فود
- طراحی دکوراسیون ویلا
- طراحی دکوراسیون رستوران
- طراحی دکوراسیون منزل
اصول طراحی اداری مدرن | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی اداری
- دسته :
- دکوراسیون اداری »
- طراحی اداری »
اصول طراحی اداری مدرن | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی اداری
طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون اداری,دکور دفاتر اداری,نورپردازی اداری,چیدمان دفاتر اداری,میز و صندلی اداری,پارتیشن بندی دفاتر اداری,دکوراسیون داخلی اداری,طراحی داخلی اداری,چیدمان لابی,مبلمان اداری,اصول دکوراسیون دفاتر اداری,دکوراسیون اتاق انتظار,دکوراسیون مطب
اصول کلیدی برای طراحی اداری مدرن
1 – فضا :
فضای مدرن اداری باید با فکر چیدمان شده باشد . این روزها فضاسازی یکی از مهم ترین المان های طراحی مدرن اداری است . اگر شما به دنبال این هستید که دفتر کارتان را طوری طراحی کنید که همه مشتاق به کار در آن باشند ، باید فضای کافی برای هر یک از کارکنان و بخش ها را ایجاد کنید .
همچنین در نظر داشته باشید که در طراحی مدرن اداری فقط نباید به فکر کارکنان باشید؛ بلکه باید فضای کافی برای کار و نشستن مهمانان و بازدید کنندگانی که به دفترتان مراجعه میکنند را هم درنظر بگیرید . فضای مدرن اداری باید فضایی آزادتر از این ها داشته باشد ؛ مثلا فضایی برای استراحت و یا حتی کمی فضای خالی .فراموش نکنید که شلوغی بیش از حد محیط مدرن ، باعث بی نظم به نظر رسیدن و کاهش نظم فکری کارکنان شما می شود!
2-ساختار :
ساختار محیط مدرن اداری نه تنها برای کارکنان و مدیران ارشد، بلکه برای سایر افرادی که در دفتر رفت و آمد دارند، باید موثر و کارآمد طراحی شود. چیدمان ساختار در محیط اداری به معنای بخش بندی فضاست . به طور مثال ، یک شرکت شامل بخشهایی مانند بازاریابی ، حسابداری ، تبلیغات و منابع انسانی است .
طراحی میز های کار و فضاهای این شرکت باید به گونه ای باشد تا کارکنان هر دپارتمان نزدیک به هم و در تعامل با یکدیگر مشغول به کار شوند.ساختار درست و اصولی ، میزان بهره وری و کارآیی افراد را افزایش می دهد ؛ اما اگر با استفاده از پارتیشن کمی هم حریم خصوصی برای هر کارمند در نظر بگیرید ، در کنار تعاملات سازنده افراد ، میزان حواس پرتی و عدم تمرکز هم کاهش می یابد.
3-دکوراسیون :
بله ! درست است که کارمنان شما باید تمام 8 ساعت کاری خود را در دفتر کارشان بگذرانند اما شما نمی توانید انها را مجبور کنید که تمام این ساعات کاری را بطور مداوم و بدون هیچ استراحت و حرکتی ، پشت میز کارشان بگذرانند.به معنای دقیق تر اگر به دنبال کارایی بیشتر و عملکرد بهتر هستید ، این توقع را از کارمندانتان نخواهید داشت.احساس امنیت و تعلق ، یکی از اساسی ترین نیاز های اولیه هر فرد است .
بنابراین در محیط مدرن اداری ، باید فضای کافی و زیبایی های بصری برای زمان استراحت و فراغت کارمندان در نظر بگیرید.
4-نور پردازی :
طبق تحقیقات گسترده ای که انجام گرفته ، نور پردازی مناسب، تاثیر شگرفی بر کارآیی کارمندان دارد.می خواهید آزمایش کنید ؟
پس نور محیط را کم و زیاد کنید و تاثیرات آن را بر کارمندان تان ببینید.بهتر است که از نور طبیعی افتاب در طول روز بهره ببرید ولی اگر امکانش وجود ندارد ، نورهای مصنوعی می تواند جایگزین آن شود.
5-اتصال و جریان داشتن :
اتاقک های پارتیشن بندی شده و یا میزهای اداری باید به هم نزدیک باشند. با استفاده از پارتیشن اداری ، بخش های مختلف اداری و کارمندان در تقابل با هم کار می کنند و حس رقابت سازنده ای که در افراد ایجاد می شود در پیشبرد اهداف سازمانی شما ضروری است .
اصول طراحی اداری مدرن | طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون داخلی اداری,نورپردازی اداری
طراحی دکوراسیون اداری,دکوراسیون اداری,دکور دفاتر اداری,نورپردازی اداری,چیدمان دفاتر اداری,میز و صندلی اداری,پارتیشن بندی دفاتر اداری,دکوراسیون داخلی اداری,طراحی داخلی اداری,چیدمان لابی,مبلمان اداری,اصول دکوراسیون دفاتر اداری,دکوراسیون اتاق انتظار,دکوراسیون مطب
افزودن دیدگاه جدید
تا کنون نظری ثبت نشده است ، شما اولین کاربره صاحب نظره ما باشید »ارسال دیدگاه«