- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

۷ ترفند طراحی داخلی برای دکوراسیون داخلی منزل

نازنین داددوست
1207
رای نویسنده
4از1
۷ ترفند طراحی داخلی برای دکوراسیون داخلی منزل | چیدمان منزل | ترفند دکوراسیون | دکوراسیون منزل

۷ ترفند طراحی داخلی برای دکوراسیون داخلی منزل

این که آیا شما به تازگی جابجا شده اید یا به دنبال انتخاب سریع و خانه کوچک هستید یا شاید چیزی مهمتر باشد ، ترفندهای معروف طراحی داخلی وجود دارد که طراحان از آن استفاده می کنند که شما نیز می توانید با کمترین تلاش و هزینه به راحتی آن را انجام دهید. . بعضی اوقات کوچکترین کارها بیشترین تأثیر را می گذارد.

 

این می تواند اضافه کردن آینه ، نقاشی ، لامپ یا حتی یک گیاه باشد. شاید بخواهید دیوارهای خود را تغییر دهید ، یک اتاق را روشن تر کنید یا گرمای زیادی به فضای زندگی خود اضافه کنید. نگاهی به این نکات طراحی هوشمندانه بیندازید و ببینید چگونه می توانند الهام بخش شما باشند!

 

1. اتاق های کوچکتر را با رنگ های روشن رنگ کنید تا اتاق بزرگتر دیده شود

تصویر بالا نمونه ای عالی از چگونگی به حداکثر رساندن فضای کوچک اتاق نشیمن است. یک اتاق با این اندازه معمولا کوچک دیده می شود، اما پنجره های بزرگ ، دیوارهای با رنگ روشن و استفاده زیاد از آینه ها نه تنها منعکس کننده نور طبیعی وارده از درها و پنجره ها است بلکه استفاده از آینه ها باعث توهم نوری نیز می شود.

 

فضای اتاق را بزرگتر از حد واقعی جلوه می دهد. در مقابل ، رنگهای تیره باعث می شود اتاق کوچکتر شود. حتی با وجود نور طبیعی و قرارگیری استراتژیک آینه ها ، این اتاق با سایه های تیره  جلوه بیشتری به آن می بخشد.

 

 

2.استفاده از آیینه های تزئینی برای چند برابر کردن نور اتاق نشیمن

همانطور که در بالا مشاهده می شود، از آینه ها نیز می توان برای بزرگتر شدن فضای کوچک استفاده کرد. برای اتاقهای بزرگتر یا هر اتاق با تابش کمتری از نور طبیعی ، آینه هایی که مستقیماً در معرض نور قرار گرفته اند ، نور طبیعی اضافه می کنند.

 

از آینه های تزئینی می توان به جای تابلو برای پر کردن فضای خالی دیوار استفاده کرد. آینه های بزرگ یا کوچک ، نور و بعد به فضای زندگی شما می دهد.

 

3. الگوهای و بافت ها را با هم ترکیب کنید

ترکیب کنید! الگوهای و بافت ها را با هم ترکیب کنید. قدیمی و جدید ، گران و ارزان را با هم ترکیب کنید.

 

همه دکورهای داخلی خوب به شما خواهند گفت که مهمترین جنبه دکوراسیون منزل شما این است که نشان دهنده شخصیت شما ، شخصیت و سبک شماست. میز عتیقه ای که برای پدر بزرگ شما بود این داستان گذشته شما را روایت می کند. مبل مدرنی که عاشق آن شدید و به راحتی تهیه کرده اید ، همچنین داستانی را نشان می دهد ، داستان فعلی شما ، و هیچ دلیلی نمی تواند وجود و گذشته را نتواند به زیبایی در کنار هم بگذارد. همین کار را می توان برای هنر نیز گفت.

 

اکنون ممکن است بخواهید یک نقاشی از سالوادور دالی(نقاش اسپانیایی) را در همان دیوار در کنار یک Monet (نقاش فرانسوی)قرار ندهید ، اما هیچ دلیلی وجود ندارد که آنها نتوانند در یک اتاق با هم باشند.با پارچه های مختلف از جمله مبلمان ، فرش یا بالش ، رنگ های متنوعی می تواند برای گرما بخشیدن به محیط خانه داد.

 

4.برای چیدمان دکوراسیون داخلی سخت نگیرید کمی راحت برخورد کنید

رو بالشی های طرح دار بد دیده می شوند اما واقعاً چیزهای شگفت انگیزی هستند. آنها می توانند به عنوان ابزاری برای تغییر ظاهر مبلمان شما برای بازتاب فصل ها استفاده شوند. این رو بالشی که به راحتی قابل تعویض هستند به شما امکان می دهند بدون نگرانی در مورد کثیفی یا ریختن چیزی روی مبلمان ، ظاهری شیک و زیبا داشته باشید.

 

کاورهای کشویی برای جاهایی که کودکان هستند ایده آل است. رو بالشی های طرح دار که در دکوراسیون این عکس با مبلمان سفید فضای ساده و شیک ایجاد کرده است و حس راحتی القا میکند.

 

5- سبدهای حصیری

سبدهای حصیری روشی اقتصادی و زیبا برای اضافه کردن فضای ذخیره به هر اتاق است. از سبد ها می توان به عنوان کتابخانه برای کتاب ها، مجله های معماری و تزئینات، اسباب بازی ها ، حوله ها و پتوها استفاده کرد. چند سبد حصیری کوچک را روی اوپن آشپزخانه خود قرار دهید تا به زیبایی میوه و سبزیجات دیده شوند.

 

6. استفاده از لوازم داخل خانه برای طراحی دکوراسیون

همه ی ما وسایلی را داریم که کنار گذاشته ایم و دیگر سراغشان نرفته ایم. همه خانه ها برخی لوازم تزیینی برای دکوراسیون  احتیاج دارد تا از حالت بی روح و کسل کننده دربیاورد. به جای فروشگاه رفتن برای خرید لوازم تزیینی میتوانید به چیز هایی که قبلاً داشتید خوب یک نگاه بیندازید.

 

سینی های چوبی، اکریلیک ،فلز یا نقره را می توان در بالای قفسه های چمدان ، میز کنار تخت و میزهای قهوه قرار داد. و داخل این سینی ها شمعدان یا قاب عکس قرار دهید.

 

دیس های زیبایتان را می توانید آویزان کنید تا دیواری شگفت انگیزی ایجاد شود.كتابهاي كودكان مي توان قاب کرد و در مهد کودک ها یا اتاق كودكان آويزان شد و ظاهر زیبا و شگفت انگیزی به اتاق داد!

 

7. یک گلدان زیبا در آشپز خانه خود آویزان کنید

فضای آشپزخانه باید گرم و جذاب باشد. ما بیشتر وقت خود را در آشپزخانه می گذرانیم خواه برای تهیه غذا ، سرو غذا یا سرگرمی باشد.یک گلدان از آشپزخانه آویزان کنید که سبزی های معطر قابل استفاده از غذاها پروش داده اید.

 

گدان های آویز هم زیبایی خاصی به اشپزخانه میدهد هم باعث می شود فضای بیشتر روی کابینت و میز ها آزاد باشند و دستگیر نباشند و آزادی عمل در آشپزخانه تان دوچندان می شود و از شکسته شدن آنها خیالتان راحت باشد.

 

 

گردآوری و ویرایش : دکودان

 

۷ ترفند طراحی داخلی برای دکوراسیون داخلی منزل | چیدمان منزل | ترفند دکوراسیون | دکوراسیون منزل

۷ ترفند طراحی داخلی برای دکوراسیون داخلی منزل,چیدمان منزل,ترفند دکوراسیون,دکوراسیون منزل,طراحی دکوراسیون اتاق کوچک,چیدمان اتاق کوچک,طراحی داخلی اتاق بزرگ,نورپزدازی اتاق نشیمن,انواع گلدان های آویزی برای خانه,نورپردازی اتاق نشیمن,طراحی داخلی اتاق پذیرایی,مبلمان مناسب طراحی داخلی منزل,چیدمان دکوراسیون داخلی,عکس ترفند دکوراسیون,عکس طراحی داخلی منزل,ترفند طراحی دکوراسیون,ترفنید دکوراسیون داخلی,بهترین طراحی دکوراسیون,بهترین دکوراسیون منزل,بهترین ترفند دکوراسیون داخلی,ترفند دکوراسیون جدید,ترفند های دکوراسیون داخلی منزل

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *