- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

چیدمان مناسب مرداد ماهی ها

نازنین داددوست
907
رای نویسنده
4از1
چیدمان مناسب مرداد ماهی ها | مردادی ها چه دکوراسیونی را دوست دارند

دکوراسیون داخلی یک مردادی | مرداد یا برج اسد

چیدمان منزل یک مردادی : مردادماهی‌ با پول‌هایش بهترین‌ها و در حد ممکن لوکس‌ترین‌ها را می‌خرد. در نتیجه فضای او مانند مکانی با تأثیرات عجیب و جذاب است. لبریز از نور طبیعی و رنگ‌های قوی و گرم با تأکید بصری بر رنگ‌های طلایی، قرمزهای پررنگ، آبی فیروزه‌ای درخشان و قهوه‌ای نه‌چندان تیره. (ماسه‌ای-قهوه‌ای که کمی خاکستری و قرمز دارد) مبلمان او با توجه به روحیه‌اش باید گرم ‌و نرم و راحت باشد با ترکیبی از رنگ‌های گرم مانند نارنجی، قرمز یا طلایی در جزییات که می‌تواند پارچه مبل باشد.

نورپردازی برای فضای او مهم است و باید به فکر یک شی‌ء یا اثاثیه بزرگ به‌عنوان مرکز توجه فضای نشیمن خود باشد. در هر حال باید آنچه را که واقعا دوستش دارد، بخرد. دور هم غذا خوردن در جایی که به اندازه کافی جادار باشد و به سبک رسمی تزیین‌ شده باشد و با استفاده از سرویس پذیرایی از جنس چینی مرغوب، حس و حال خوبی به آنها و مهمانان‌شان می‌بخشد.

پس آنها باید به دنبال خریدن وسایل اضافی و فاقد کاربرد نباشند و پول‌شان را برای خرید سرویس چینی دلخواه‌شان خرج کنند! از دیدن تصاویر حیوانات زیبا برای دکوراسیون خود بهره می‌برند؛ تصاویری از ماهیان، پرندگان یا پروانه‌ها. از آنجا که نماد ماه مرداد شیر است، ممکن است از تصویر زیبای هر حیوان دیگری هم لذت ببرند یا از نقش و نگارهای آنها الگوبرداری کنند. نقاشی‌های سبک کلاسیک یا رنسانس و اشیای آیینی در فرهنگ‌های دیگر ملل، می‌تواند دکوراسیون آنها را تکمیل کند. این افراد باید زمینه دکوراسیون‌شان را ساده در نظر بگیرند.

چیدمان مناسب مرداد ماهی ها | مردادی ها چه دکوراسیونی را دوست دارند | مردادی ها چه طراحی و چیدمان منزلی دوست دارن | طراحی دکوراسیون ماه تولد

چیدمان مناسب مرداد ماهی ها,مردادی ها چه دکوراسیونی را دوست دارند,مردادی های چه طراحی و چیدمان منزلی دوست دارن,طراحی دکوراسیون مردادی ها,مردادی ها چطور منزلی را می پسند,یک مردادی خانه خود را چگونه تزئین میکند,چیدمان مورد علاقه مردادی,دکوراسیون منزل یک مردادی,رنگ دکوراسیون مورد علاقه مردادی,دکودان یک مردادی,چیدمان اتاق یک مردادی,چیدمان منزل مرداد ماهی ها,دکوراسیون داخلی منزل ایرانی مناسب مردادی ها

طراحی دکوراسیون در اصفهان

طراحی دکوراسیون در تبریز

طراحی دکوراسیون در تهران

طراحی دکوراسیون در شیراز

طراحی دکوراسیون در مشهد

طراحی دکوراسیون در همدان

طراحی دکوراسیون در بابل

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *