- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

چیدمان مناسب فروردین ماهی ها

نازنین داددوست
1162
رای نویسنده
4از1
دکوراسیون ممنوعه فروردین ماه یا برج حمل

چیدمان منزل یک فروردینی خوش سلیقه

دکوراسیون منزل یک فروردینی : یک فروردین‌ ماهی، سرشار از انرژی و خوش‌بینی است. فراتر از مرزها رفتن ویژگی آنهاست و همین امر باعث می‌شود تا خانه او نیز چیزی بیش از یک فضای خصوصی بوده و در عین حال به‌خوبی سازماندهی‌شده باشد، ولی درگیری با حجم زیاد جزییات از حوصله‌اش خارج است و سادگی را دوست‌تر دارد. اگر متولد این ماه هستید، روح ماجراجویی و انرژی ذاتی خود را با استفاده از مجموعه رنگ‌های گرم، پرمایه و روشن به نمایش بگذارید و از آنها انرژی هماهنگ با خود را دریافت کنید. این رنگ‌ها به‌خصوص برای تشویق و تهییج شما به کار، در محیط‌های شغلی نیز عالی هستند.

درحالی‌که از اثاثیه و مبلمانی با خطوط ساده و سبکی مدرن لذت می‌برید، حضور یکی، دو اثاث یا شیء متعلق به سبک‌ کلاسیک‌تر را نیز در نظر داشته باشید. هرگز از وسایل و مبلمانی که نمی‌توان به‌راحتی تمیزشان کرد، استفاده نکنید. شما به قفسه‌بندی‌های زیاد برای سازمان‌دهی مطلوب نیاز دارید تا دوروبر خود را شلوغ و آشفته نبینید و به خلوتی دلخواه فضای‌تان دست یابید.

وجود یادگاری‌هایی که برای‌تان عزیزند، می‌تواند عنصر دکوری خوبی باشد و شما را خوشحال کند. استفاده از اشیا یا اثاثیه از طیف متنوع قرمز، به‌عنوان نقطه تاکیدی دکوراسیون‌ تان مهم است.

اشیای ساخته شده از فلزهای درخشان، صیقلی، گیاهان و کاکتوس‌های قلبی‌شکل به‌خوبی با روحیه شما سازگار است پس آنها را فراموش نکنید و همواره چیدمانی متعادل را در نظر داشته باشید. به‌طورکلی از هر آنچه کاربردی نیست دل‌خوشی نخواهید داشت و حضور این‌گونه وسایل و اثاثیه حال شما را ناخوش می‌کند.

دکوراسیون ممنوعه فروردین ماه یا برج حمل | فروردینی ها چه دکوراسیونی را دوست دارند | فروردینی ها چه طراحی و چیدمان منزلی دوست دارن | طراحی دکوراسیون ماه تولد

دکوراسیون ممنوعه فروردین ماه یا برج حمل,فروردینی ها چه دکوراسیونی را دوست دارند,فروردینی های چه طراحی و چیدمان منزلی دوست دارن,طراحی دکوراسیون فروردینی ها,فروردینی ها چطور منزلی را می پسند,یک فروردینی خانه خود را چگونه تزئین میکند,چیدمان مورد علاقه فروردینی,دکوراسیون منزل یک فروردینی,رنگ دکوراسیون مورد علاقه فروردینی,دکودان یک فروردینی,چیدمان اتاق یک فروردینی,چیدمان منزل فروردین ماهی ها,دکوراسیون داخلی منزل ایرانی مناسب فروردینی ها

طراحی دکوراسیون در اصفهان

طراحی دکوراسیون در تبریز

طراحی دکوراسیون در تهران

طراحی دکوراسیون در شیراز

طراحی دکوراسیون در مشهد

طراحی دکوراسیون در همدان

طراحی دکوراسیون در بابل

 

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *