- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

چیدمان مناسب شهریور ماهی ها

نازنین داددوست
841
رای نویسنده
4از1
چیدمان مناسب شهریور ماهی ها | شهریوری ها چه دکوراسیونی را دوست دارند

دکوراسیون ممنوعه شهریور ماهی ها

طراحی داخلی مناسب یک شهریوریدیسیپلین و دقت شما معروف است! این ویژگی در خانه شما هم نمایان است؛ خانه‌ای تمیز، مرتب و منظم با قفسه‌هایی که با وسواس به جزییات چیدمان آنها پرداخته شده است. زمان زیادی را صرف تمیزکاری و آراستگی فضاهای‌تان می‌کنید و به وسایل کارآمد و نحوه درست کار کردن آنها می‌پردازید.

سعی کنید علاقه‌تان در زمینه اثاثیه و وسایلی که برای‌تان بی‌فایده است را محدود کرده و از کمال‌گرایی در دکوراسیون خانه‌تان دست بردارید. ممکن است برای ساماندهی فضای‌تان از فلسفه‌هایی از قبیل زن یا فنگ‌شویی برای داشتن خانه‌ای در حد کمال استفاده کنید، ولی دقت داشته باشید که همه این اصول برای ایجاد هماهنگی و آرامش تدوین شده‌اند؛ پس زیاد خودتان را در رعایت آنها آزار ندهید.

آشپزخانه، جایی است که دیسیپلین ذاتی شما در آن خودنمایی می‌کند و بهترین انتخاب رنگی برای آن رنگ‌های خنثی از قبیل سبز خاکستری یا بنفش خاکستری یا سفید بدون هیچ‌گونه تزیینات دکوراتیوی زیاد است. به کابینت‌ها و کشوهای زیادی جهت جمع‌آوری و سازماندهی لوازم‌تان احتیاج دارید؛ پس برای راحتی خیال‌تان به هنگام انتخاب خانه به تعداد و کیفیت قفسه‌بندی آن توجه کافی داشته باشید. اگر رنگ کابینت‌ها از نوع براق و صیقلی باشد، بهتر خواهد بود. بیشترین تلاش مالی و سلیقه‌ای خود را برای تزیین با گل‌های تازه، گلدان‌ها و گیاهان و کتاب‌ها بگذارید.

فضاهای خالص از زیبایی طبیعی و زندگی روزمره و صمیمیت حاکم بر خانه‌تان به شما انرژی می‌دهد. رنگ‌های طبیعت و  آرام از قبیل آبی بنفش، انواع آبی‌ها، سبزها، زردهای ملایم و نیز رنگ بژ، سبز جنگلی و طلایی گندم‌زار پنجره‌ای گشوده به حال خوب شما خواهند بود. نقش‌مایه‌های مختصر و مفید هندسی مناسب‌تان است؛ پس از آنها در تزیینات فضای‌تان استفاده کنید.

چیدمان مناسب شهریور ماهی ها | شهریوری ها چه دکوراسیونی را دوست دارند | شهریوری ها چه طراحی و چیدمان منزلی دوست دارن | طراحی دکوراسیون ماه تولد

چیدمان مناسب شهریور ماهی ها,شهریوری ها چه دکوراسیونی را دوست دارند,شهریوری های چه طراحی و چیدمان منزلی دوست دارن,طراحی دکوراسیون شهریوری ها,شهریوری ها چطور منزلی را می پسند,یک شهریوری خانه خود را چگونه تزئین میکند,چیدمان مورد علاقه شهریوری,دکوراسیون منزل یک شهریوری,رنگ دکوراسیون مورد علاقه شهریوری,دکودان یک شهریوری,چیدمان اتاق یک شهریوری,چیدمان منزل شهریور ماهی ها,دکوراسیون داخلی منزل ایرانی مناسب شهریوری ها

طراحی دکوراسیون در اصفهان

طراحی دکوراسیون در تبریز

طراحی دکوراسیون در تهران

طراحی دکوراسیون در شیراز

طراحی دکوراسیون در مشهد

طراحی دکوراسیون در همدان

طراحی دکوراسیون در بابل

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *