- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

چیدمان مناسب تیرماهی ها

نازنین داددوست
948
رای نویسنده
4از1
چیدمان مناسب تیر ماهی ها | تیر ها چه دکوراسیونی را دوست دارند

تیر یا برج سرطان | دکوراسیون داخلی تیرماهی ها

دکوراسیون منزل یک تیرماهی : یک تیرماهی با دکوراسیونی از رنگ‌های نقره‌ای، آبی روشن و سفیدهایی که کمی درخشش داشته باشند، شناخته می‌شوند. دکوراسیون ماه تولد تیر یعنی خانواده و رعایت رسوم و سنت‌ها و در کل حسی از نوستالژی. خانه و اثاثیه آن برای شما حکم جایی دنج و کاربردی، سرشار از خاطرات و وسایل مفید را دارد و در کل فضایی گشوده، باز و پرنور است؛ جایی که می‌توان در آن نفس کشید.

اگر ورودی‌ای دارید که دیوار مناسبی دارد، آن را با تصاویر عزیزان‌تان تزیین کنید و جایی را به مرور خاطرات خوشایند اختصاص دهید. بهترین مکان سرشار از لذت شما، آشپزخانه است! پس به فضای آن اهمیت دهید و وسایلی مفید و کارآمد برای آن تدارک ببینید. از شلوغ‌کاری در تمام فضای خانه‌تان پرهیز کنید به‌خصوص در آشپزخانه و با عناصر دکوری که دوست‌شان دارید آنجا را تزیین کرده و لذت ببرید.

وجود یک میز بزرگ چوبی به‌خصوص از نوع سبک‌های ساده و بدون تجمل از قبیل روستیک یا ونتیج برای دورهمی‌های صمیمانه انتخاب خوبی است. رنگ‌های مناسب دیگر صدفی، خاکستری‌های ملایم، کرم و سفید گرم یا شیری است. مبلمان و اثاثیه‌تان را با در نظر گرفتن سهولت در تمیزکاری و جمع‌وجور بودن تهیه کنید که هرچه ساده‌تر و فاقد تجملتر باشد، مناسب‌تر خواهد بود. از اشیایی که در آنها ترکیبی از فلز با ماده دیگری به کار رفته یا کلا از جنس فلز است غافل نشوید تا تعادل گرمی و سردی رنگ‌ها را در فضای‌تان برقرار کرده باشید. قدر این گوشه‌ دنج و جذاب‌تان را بدانید!

چیدمان مناسب تیر ماهی ها | تیر ها چه دکوراسیونی را دوست دارند | تیرماهی ها چه طراحی و چیدمان منزلی دوست دارن | طراحی دکوراسیون ماه تولد

چیدمان مناسب تیرماهی ها,تیرماهی ها چه دکوراسیونی را دوست دارند,تیرماهی ها چه طراحی و چیدمان منزلی دوست دارن,طراحی دکوراسیون تیرماهیا,تیرماهی ها چطور منزلی را می پسند,یک تیرماهی خانه خود را چگونه تزئین میکند,چیدمان مورد علاقه تیرماهی,دکوراسیون منزل یک تیرماهی,رنگ دکوراسیون مورد علاقه تیرماهی,دکودان یک تیرماهی,چیدمان اتاق یک تیرماهی,چیدمان منزل تیرماهی ها,دکوراسیون داخلی منزل ایرانی مناسب تیرماهی

طراحی دکوراسیون در اصفهان

طراحی دکوراسیون در تبریز

طراحی دکوراسیون در تهران

طراحی دکوراسیون در شیراز

طراحی دکوراسیون در مشهد

طراحی دکوراسیون در همدان

طراحی دکوراسیون در بابل

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *