- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

چیدمان مناسب اسفند ماهی ها

نازنین داددوست
1046
رای نویسنده
4از1
چیدمان مناسب اسفند ماهی ها | اسفند ماهی ها چه دکوراسیونی را دوست دارند

چیدمان مناسب اسفند ماهی ها | اسفند یا برج حوت

بهترین کسانی که می‌دانند یک دکوراسیون خلوت به چه کار می‌آید؟ متولدان اسفند هستند! فضایی برای تعمق و تفکر یا شنیدن موسیقی. چیزی در فضای آنها جاری است که به چشم نمی‌آید، ولی حس می‌شود؛ فضایی گشوده و آرامش‌بخش؛ فضایی مانند دریا یا اقیانوس پهناوری که در ظاهر هیچ عنصر تزیینی ندارد، ولی عین زندگی است. به همین سبب با رنگ‌های دریایی شروع می‌کنیم؛ سبز آبی و آبی دریایی یا آبی اقیانوسی و تناژهای مختلف آنها. وجود صندلی‌های تاشوی راحت، کمک خوبی برای‌تان خواهد بود تا مدیریت فضا را در دست داشته باشید و مبلمان راحتی که بتوانید هر لحظه که دل‌تان می‌خواهد روی آن دراز بکشید با کوسن‌های متعدد و بزرگ که بتوانید آنها را روی زمین بگذارید و تکیه دهید و خستگی روزانه را از تن به در کنید.

رنگ‌های پاستلی هم در پالت دکوراسیون شما حضور دارند؛ پس آنها را هم در نظر داشته باشید. پارچه‌هایی که به نرمی بر پوست می‌نشینند با روحیه شما همسازند. الیاف طبیعی را در اولویت انتخاب قرار دهید. چیدمان نشیمن را طوری سازماندهی کنید تا چند دوست یا هم‌صحبتی که مهمان شما می‌شوند برای دورهم بودن با مشکل فاصله مواجه نشوند. میزهای چوبی را در کنار دست قرار دهید و از اشیا و لوازم ساخته شده از چوب یا بامبو و حصیر برای تکمیل فضا استفاده کنید.

از آنجا که کف پاهای یک اسفندماهی بسیار حساس است به پوشش زیر پا نیز دقت داشته باشید. قهوه‌ای‌های گوناگون که در کنار دریا می‌توان دید و قرمز مرجانی برای‌تان روح‌نواز خواهد بود. پیشنهادهای دیگر رنگ برای شما شامل سبز خزه‌ای، صدفی، صورتی خالص، آبی آسمانی و رنگ‌های زیبای رنگین‌کمان است. پارچه‌ پرده‌ها را ضخیم‌تر در نظر بگیرید تا هرگاه خواستید در سکوت سایه‌ها به خودتان و درون‌تان سفر کنید و نور زیاد، مزاحم شما نشود.

هر آنچه یادآور روزهای خوب شما یا بیانگر آرزوهای‌تان است را می‌توانید به‌عنوان لوازم تزیینی در دکوراسیون خود به کار ببرید. خانه‌تان را با نقاشی‌ها یا تصاویر کلاسیک هنری، نورپردازی غیرمستقیم و نورهای کوچک تأکیدی روی آثار هنری‌تان تزیین کنید. از نورهای رنگی نیز می‌توانید لذت ببرید.

چیدمان مناسب اسفند ماهی ها | اسفند ماهی ها چه دکوراسیونی را دوست دارند | اسفند ماهی ها چه طراحی و چیدمان منزلی دوست دارن | طراحی دکوراسیون ماه تولد

چیدمان مناسب اسفند ماهی ها,اسفند ماهی ها چه دکوراسیونی را دوست دارند,اسفند ماهی ها چه طراحی و چیدمان منزلی دوست دارن,طراحی دکوراسیون اسفند ماهی ها,اسفند ماهی ها چطور منزلی را می پسند,یک اسفند ماهی خانه خود را چگونه تزئین میکند,چیدمان مورد علاقه اسفند ماهی,دکوراسیون منزل یک اسفند ماهی,رنگ دکوراسیون مورد علاقه اسفند ماهی,دکودان یک اسفند ماهی,چیدمان اتاق یک اسفند ماهی,چیدمان منزل اسفند ماهی ها,دکوراسیون داخلی منزل ایرانی مناسب اسفند ماهی ها

طراحی دکوراسیون در اصفهان

طراحی دکوراسیون در تبریز

طراحی دکوراسیون در تهران

طراحی دکوراسیون در شیراز

طراحی دکوراسیون در مشهد

طراحی دکوراسیون در همدان

طراحی دکوراسیون در بابل

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *