- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

چیدمان مناسب آذر ماهی ها

نازنین داددوست
1038
رای نویسنده
4از1
چیدمان مناسب آذر ماهی ها | آذر ماهی ها چه دکوراسیونی را دوست دارند

چیدمان مناسب آذر ماهی ها | آذر یا برج قوس

شما می‌دانید چگونه اشیا را در کنار هم بچینید، ولی به جزییات رنگی دقت کنید. با علاقه‌ای که به جزییات و اشیای مختلف دارید ممکن است به آشفتگی در فضای‌تان دچار شوید؛ پس به شیوه‌های ساماندهی کاربردی متصل شوید. یک آذرماهی همواره شیفته رایحه و بوهای جاری در طبیعت است و آن را در گل‌ها و گیاهان می‌جوید.

برای او کوچک‌ترین مکانی که بتواند در آن از گیاهان مراقبت کند، غنیمت است. وجود شمع‌های معطر یا فقط ظرفی از میوه‌های خوشبو خوشایند است. شکل قوس، نماد بین‌المللی سفر است اما اگر امکان جهانگردی ندارید، می‌توانید با گذاشتن عناصری از مکان‌های مختلف به جهانگردی مجازی بپردازید. از تلفیق سبک‌های گوناگون ولی با رعایت احتیاط نیز می‌توانید در دکوراسیون خانه‌تان استفاده کنید. وجود رنگ بنفش انتخاب مطلوبی است که روحیه‌ کنجکاو و جست‌وجوگر آذرماهی را به‌خوبی پوشش می‌دهد.

رنگ‌های متنوع دیگر نیز در فضای‌تان حضور دارد که حسی از خوش‌بینی ذاتی‌تان را به نمایش می‌گذارد. سبک تک‌رنگ یا بی‌رنگ مینیمال مناسب حال‌تان نیست ولو اینکه مد روز باشد. بافت‌های قوی و فضاهایی که به آنها انرژی می‌بخشد برای‌تان هیجان و انگیزش خلاقیت به همراه می‌آورد. ورودی خانه یک آذرماهی حتما نشانی از علاقه او به طبیعت دارد. اشیای ساخته شده از مواد طبیعی از قبیل چوب، سنگ، الیاف طبیعی و گاه فلزی به‌خصوص اگر از سرزمین‌های دیگر آمده باشند همواره حال دکوراسیون‌تان را خوب می‌کند!

چیدمان مناسب آذر ماهی ها | آذر ماهی ها چه دکوراسیونی را دوست دارند | آذر ماهی ها چه طراحی و چیدمان منزلی دوست دارن | طراحی دکوراسیون ماه تولد

چیدمان مناسب آذر ماهی ها,آذر ماهی ها چه دکوراسیونی را دوست دارند,آذر ماهی ها چه طراحی و چیدمان منزلی دوست دارن,طراحی دکوراسیون آذر ماهی ها,آذر ماهی ها چطور منزلی را می پسند,یک آذر ماهی خانه خود را چگونه تزئین میکند,چیدمان مورد علاقه آذر ماهی,دکوراسیون منزل یک آذر ماهی,رنگ دکوراسیون مورد علاقه آذر ماهی,دکودان یک آذر ماهی,چیدمان اتاق یک آذر ماهی,چیدمان منزل آذر ماهی ها,دکوراسیون داخلی منزل ایرانی مناسب آذر ماهی ها

طراحی دکوراسیون در اصفهان

طراحی دکوراسیون در تبریز

طراحی دکوراسیون در تهران

طراحی دکوراسیون در شیراز

طراحی دکوراسیون در مشهد

طراحی دکوراسیون در همدان

طراحی دکوراسیون در بابل

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *