- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

چیدمان مناسب آبان ماهی ها

نازنین داددوست
705
رای نویسنده
4از1
چیدمان مناسب آبانی ها | آبانی ها چه دکوراسیونی را دوست دارند

چیدمان مناسب آبان ماهی ها | آبان یا برج عقرب

خانه‌ شما، حکم پناهگاه دلخواه‌تان را دارد و بهتر است از رنگ‌های آرام ولی تیره‌تر در آن استفاده کنید. مبلمان را ساده و با طراحی خطوط نرم و با ارتفاع کمتر و نزدیک‌تر به زمین انتخاب کنید. به حال و هوای مدرن کمی نیاز دارید که برای این منظور جزییاتی نقره‌ای‌رنگ در زمینه رنگ‌های تیره انتخاب خوبی خواهد بود. علاقه شما به داشتن مجموعه‌ها و اشیا اگر بیش از اندازه در چیدمان فضای‌تان دیده شود از جریان یافتن انرژی جلوگیری می‌کند.

نور را به خانه‌تان بیاورید و حتما طوری خانه را چیدمان کنید که فضایی برای تنفس بصری باقی بگذارید. از لحاظ رنگی، 2 نوع آبان ماهی داریم؛ آنهایی که رنگ سفید روی زمینه سفید را دوست دارند و بیشتر توجه‌شان به تنوع بافت‌ها و جنسیت اثاثیه و لوازم است و گروهی که از حضور رنگ‌های خالص مانند قرمز، سیاه و نارنجی لذت می‌برند. وسواس در انتخاب و دقت در کیفیت مبلمان و اثاثیه در اندازه بزرگ و چشمگیر را رعایت کنید.

نماد این ماه، ماهی است؛ در نتیجه بسیاری از متولدان این ماه زندگی در کنار دریا و رودخانه را دوست دارند. در نبود چنین امکانی می‌توان از آکواریوم یا آبنماهایی که مشخصه فلسفه زن در دکوراسیون است، استفاده کرد تا با نگاه کردن به آن روح‌تان تازه شود. انتخاب‌های رنگی دیگر شما شامل قرمز قهوه‌ای‌های باشکوه و قوی مانند دارچینی و عنابی، سیاه، سبز آبی و سبز خزه‌ای است؛ حتی دیوارهایی با این رنگ‌ها نیز برای حال‌تان خوب است و روح‌تان را سرشار از انرژی می‌کند؛ البته به میزان برخورداری فضا از نور کافی برای داشتن چنین رنگ‌هایی بر دیوار اطمینان حاصل کنید.

اشیا و لوازمی که دارای ویژگی لطافت و درعین‌حال پیچیدگی در ساخت هستند و هر آنچه باقدرت بصری خود به چشم می‌آید از اعضای دلپذیر دکوراسیون یک آبان‌ماهی خواهد بود.

چیدمان مناسب آبانی ها | آبانی ها چه دکوراسیونی را دوست دارند | آبانی ها چه طراحی و چیدمان منزلی دوست دارن | طراحی دکوراسیون ماه تولد

چیدمان مناسب آبانی ها,آبانی ها چه دکوراسیونی را دوست دارند,آبانی ها چه طراحی و چیدمان منزلی دوست دارن,طراحی دکوراسیون آبانی ها,آبانی ها چطور منزلی را می پسند,یک آبانی خانه خود را چگونه تزئین میکند,چیدمان مورد علاقه آبانی,دکوراسیون منزل یک آبانی,رنگ دکوراسیون مورد علاقه آبانی,دکودان یک آبانی,چیدمان اتاق یک آبانی,چیدمان منزل آبانی ها,دکوراسیون داخلی منزل ایرانی مناسب آبانی ها

طراحی دکوراسیون در اصفهان

طراحی دکوراسیون در تبریز

طراحی دکوراسیون در تهران

طراحی دکوراسیون در شیراز

طراحی دکوراسیون در مشهد

طراحی دکوراسیون در همدان

طراحی دکوراسیون در بابل

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *