- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

چگونگی طراحی دکوراسیون فست فود

نازنین داددوست
1635
رای نویسنده
4از1
چگونگی طراحی دکوراسیون فست فود | طراحی داخلی فست فود | چیدمان فست فود

چگونگی طراحی دکوراسیون فست فود,دکور فست فود,دکور رستوران,بهترین دکوراسیون فست فود,راه اندازی فست فود,راه اندازی رستوران,تجهیزات رستوران و فست فود

 

چگونگی طراحی دکوراسیون فست فود :

در همین ابتدا باید بگوییم در حالی که ارائه مواد غذایی با بالاترین کیفیت و طرز برخورد با مشتری در این کسب و کارها بسیار مهم است اما این موضوع را هم باید در نظر بگیریم که محیط و فضای داخلی یک فست فود بسیار مهم است.

شما خواهان این هستید که مشتری در مکان ایجاد شده توسط شما احساس راحتی کند و از غذایی که صرف می کند لذت ببرد. طراحی دکوراسیون یک فست فود اعم از موسیقی ، چیدمان وهمه و همه مستلزم برنامه ریزی و تفکرات بخصوصی می بااشد تا بتواند توجه و رضایت مشتری را جلب نماید.

 

متعادل کننده گنجایش :

در طراحی دکوراسیون فست فود باید یک تعادل بین محیط استقبال و حداکثر گنجایش باشد. به عبارت دیگر شما می خواهید برای نگه داشتن مشتریان و ایجاد جلب توجه برای آنان و در امتداد آن افزایش سود و درآمد خود از طراحی داخلی های خاص و تازه که بتواند جلب توجه و رضایت مشتری را جلب کند استفاده نمایید تا مشتری را مجاب کنید که در آن مکان وقت صرف کند و هزینه بپردازد.پس این موضوع مستلزم این است که تمرکز بیشتری روی محیط و فضای فست فود خود خرج کنید.

طراحی مشکل نقشه فست فود :

در یک فست فود مناسب است که چنین چیزی به عنوان یک جدول بد تهیه گردد و مورد استفاده قرار گیرد.باید سعی کرد که دکوراسسیون داخلی یک فست فود را طوری طراحی کرد که از مکان مورد نظر حداکثر استفاده برده شود طوری طراحی شود که همه چیز در جای خود قرار داشته باشد و هیچ مشکل و سنخیتی در نقشه بوجود نیاید.

 

موسیقی در فست فود :

در یک فست فود یا رستوران مطلقا نباید سکوت حکم فرما باشد زیرا مشتری به آنجا میرد تا احساس ارامش و رهایی به وی دست بهد و هم بتواند غذایی صرف کند این موضوع با قرار دادن موسیقی زنده و یا پخش موسیقی مهیا می گردد. سعی کنید از موسیقی های استفاده کنید که بیشتر حس لطافت و احساس را در خود قرار داده اند تا مشتری احساس آرامش کند نه اینکه با موسیقی های ایجاد حس اضطراب و ترس را در آنان بوجود بیاورید.

 

امکانات گرمایش و سرمایشی در دکوراسیون فست فود :

یکی از اعواملی که در طراحی دکوراسیون یک فست فود اهمیت دارد گنجاندن و طراحی مکانی برای امکانات گرمایشی و سرمایشی یک فست فود می باشد به طوری که بتوان از آن به عنوان یک دکور استفاده کرد تا بی استفاده نماند.امکاناتی مثل هود و تهویه و دیگر وسایل مورد نیاز نیز برای هر یک از فست فودها مورد نیاز می باشد.

 

دستشویی یک فست فود :

یکی از مکان های که بسیار اهمیت دارد ولی در اکثر فست فود ها و رستوران ها توجه کمتری به آن می کنند سرویس بهداشتی است. این مکان تا آنجایی که زمان هست و امکان دارد هر روز باید تمیز گردد و وسایل مورد نیز آن نیز همیشه بررسی گردند تا در صورت به اتمام رسیدن تعویض گردند.

 

 

چگونگی طراحی دکوراسیون فست فود | دکور فست فود | دکور رستوران | دکوراسیون رستوران

چگونگی طراحی دکوراسیون فست فود,دکور فست فود,دکور رستوران,بهترین دکوراسیون فست فود,راه اندازی فست فود,راه اندازی رستوران,تجهیزات رستوران و فست فود,fast food

چگونگی طراحی دکوراسیون فست فود | طراحی داخلی فست فود | چیدمان فست فود

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *