- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

نکات مهم قبل از راه اندازی یک فست فود

نازنین داددوست
553
رای نویسنده
4از1
نکات مهم قبل از راه اندازی یک فست فود | راهنمای راه اندازی فست فود | آموزش راه آندازی فست فود

نکات مهم قبل از راه اندازی یک فست فود,راهنمای راه اندازی فست فود,آموزش راه آندازی فست فود,راه اندازی فست فود,نحوه راه اندازی فست فود,بهترین فست فود,فستفود

 

راه اندازی رستوران | راه اندازی فست فود

نکات مهم قبل از راه اندازی یک فست فود

 

 

مواردی که قبل از راه اندازی یک فست فود باید بدانیم :

یک فست فود شامل یک مدل کسب و کار است که در خدمت مواد غذایی آماده که شامل ساندویچ ، همبرگر و … می شود. شما می توانید انتخاب کنید که فست فودتان شامل کدام یک از خط تولید باشد و یا شامل تمام خطوط گردد. صرف نظر از این موضوعات شما برای رسیدن به حداکثر سود ممکنه  باید نکات مهمی را بدانید و برای شروع کسب و کار آن را در نظر بگیرید.

 

 

نوع مواد غذایی :

قبل از راه اندازی فست فود و یا تصمیم به شروع اینگونه از کسب و کارها شما باید به نوع مواد غذایی که می خواهید ارائه دهید بیندیشید. باید بیندیشید کهه چه نوع مواد غذایی را می توانید ارائه دهید که بتوان به سرعت تهیه کرد و به دست مشتری رساند.

باید سعی کنید که مواد غذایی دارای بالاترین کیفیت و بهترین نوع ممکنه طبخ گردد تا بتوانید در این مدل از کسب و کار که بازار رقابت در آن داغ است حرفی برای گفتن داشته باشید.

 

 

حق امتیاز و رای دادن :

باید در نظر بگیرید که برای راه اندازی یک فست فود به چه چیزهایی نیاز دارید.و آیا سرمایه اولیه مورد نیاز این نوع کسب و کار را دارید یا نه.

یکی از موثرترین راه برای افزایش درامد و سود دهی اینگونه از مشاغل قائل شدن حق رای و امتیاز برای مشتری می باشد. شاید این کار به نظر خیلی ها یک کار ساده و بیهوده باشد اما مشتری وقتی میبیند که صاحبان این نوع از فست فودها برایشان ارزش قائل می شوند و نقطه نظرات آنان را از آنان جویا می شوند تا به پیشبرد و پیشرفت فست فودشان کمک کند تا بتوانند محصولات بهترین را ارئه دهند واکنش نشان می دهند و برایشان جذابیت خاصی را دارا می باشد.

 

محل :

قبل از راه اندازی اینگونه از کسب و کار محل ایجاد کسب و کار خود را در نظر بگیرید.این قسمت بسیار مهم است بطوریکه قبل از احداث اینگونه از کسب و کارها تحقیق و پرس و جوی بسیار و کارشناسانه ای بر روی این موضوع انجام بگیرد.

اگر فست فود و دیگر مشاغل مانند آن را در مسیرها و مکان های احداث کنید که از ترافیک کمتری برخورد باشدو در دید مردم قرار نگیرد به احتمال زیادی این کسب و کار شکست خواهد خورد و هزینه هنگفتی را روی دوش شما قرار می دهد و باعث ضرر دیدن شما می گردد. ولی اگر این نوع مشاغل را در مکان های پر رفت و آمد ، مراکز خرید ، نزدیک به دانشگاه ها و دیگر مراکز پر و رفت آمد که دارای ترافیک مردمی می باشد احداث کنید و قطعا اگر مواد غذایی باکیفیت با ایده های جدید ارائه دهید حتما در کسب و کار خود موفق خواهید بود و سود خوبی از این کسب و کار پر درآمد و پر سود در خواهید آورد.

 

 

سرمایه اولیه :

باید در نظر بگیرید که راه اندازی و ورود به این نوع مشاغل نیاز به چه مقدار سرمایه اولیه دارد. می توانید از بانک ها برای راه اندازی همچین کسب و کاری نیز وام های دریافت کنید.

باید بدانید مهم ترین چیز سرمایه اولیه برای این نوع از کسب و کار است. زیرا میزان سرمایه هم در میزان نوع و کیفیت تجهیزات و هم در میزان کیفیت مواد غذایی و مواد اولیه فراهم شده و مکان انتخابی برای راه اندازی نقش اساسی و پررنگی را ایفا می کند.

 

 

مقررات بهداشت :

در هنگام راه اندازی شما باید تمام مقررات و ایین نامه مقرراتی بهداشت را رعایت کرده باشید. و یک سری از استانداردها که طبق آیین نامه اداره بهداشت می باشد را صاحبان این نوع کسب و کار موظف هستند رعایت کنند تا مجوز بهداشت را برای راه اندازی بگیرند.

 

برنامه های بازاریابی :

ما تکنیک های مختلفی برای افزایش آگاهی و بازار یابی خواهیم داشت. از مهم تکنیک های بازاریابی ، بازاریابی دهان به دهان است که موثرترین و ارزانترین نوع بازاریابی می باشد.

 

در فروشگاه بازاریابی

  • در فروشگاه بروشور حاوی مفهوم و فلسفه ما.
  • پوستر دیوار.
  • مفهوم طراحی.
  • در فروشگاه در حال مشاهده از روند ساخت سیب زمینی سرخ کرده از برش به سرخ کردن.
  • ایستاده علامت های داخل لابی / راهرو مراکز.
  • علامت در فضای باز (در صورت امکان).
  • ارتقاء افتتاح بزرگ.
  • پذیرایی حزب.
  • وضعیت تجارت.

 

 

 

نکات مهم قبل از راه اندازی یک فست فود | راهنمای راه اندازی فست فود,آموزش راه آندازی فست فود

نکات مهم قبل از راه اندازی یک فست فود,راهنمای راه اندازی فست فود,آموزش راه آندازی فست فود,راه اندازی فست فود,نحوه راه اندازی فست فود,بهترین فست فود,فست فود,نکات و مواردی که قبل از افتتاح و راه اندازی فست فود,نکات مهم در راه اندازی فست فود,مهم ترین آیتمها در راه اندازی فست فود و رستوران,نکاتی برای راه اندازی یک فست فود,نکات مهم راه اندازی رستوران,نکات راه اندازی یک رستوران و فست فود,نکات مهم در راه اندازی فست فود موفق,راه اندازی فست فود مقدماتی تا پیشرفته تجهیزات آشپزخانه,راه اندازی فست فود کوچک,ایده های جدید برای راه اندازی فست فود,برآورد هزینه راه اندازی فست فود,صنعت فست فود,راه اندازی ساندویچی,دکور فست فود با کمترین هزینه

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *