- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

قرص کلر در مقابل پودر کلر

azam
900
رای نویسنده
5از1
قرص کلر در مقابل پودر کلر | طراحی استخر | تصفیه آب استخر | تعمیر استخر | راه اندازی استخر

قرص کلر در مقابل پودر کلر

کلر در حفظ آب سالم و لذت بخش کاملاً ضروری است. غالب دارندگان استخر از ۲ روش توصیه شده ی افزودن کلر به آب گرم بخوبی مطلع هستند:

پودر کلر کلیرواتر و قرص های بسیارریز چندعملکردی کلیرواتر. اما عملکرد کدامیک (قرص کلر یا پودر کلر ) برای شما بهتراست؟ برویم که کشف کنیم!

 

طراحی استخر

ساخت استخر

 

 

 

کدامیک در حفظ سطوح کلر بهتر است؟

PH پودر کلر با سرعت انحلال بالا نسبتاً خنثی است. تراز کلر موجود در آب استخر را می توان با پاشیدن مستقیم ریزدانه های کلر در آن (مطمئن شوید دمای آب بالای ۲۰ درجه سانتی گراد باشد) یا رقیق کردن قبلی در مخزن (کانتینر) افزایش داد (این روش باید همیشه درصورت استفاده از وان با دمای آب کمتر از ۲۰ درجه اعمال شود). بمنظور جلوگیری از بیش کلرزایی تدریجاً اضافه شود.

 

فراگیرترین روش در مدیریت اندازه کلر و علی الخصوص، شوک دُز اولیه هنگام راه اندازی یا مدت زمانی پس از عدم استفاده از استخر بشمارمی آید.

 

قرص کلر یا قرص های بسیارریز چند عملکردی با رویکرد مداخله گری کمتر در کلرزایی آبگرم همراه هستند. می توانید میزان کلر رهاشده درون استخر را ازطریق تنظیم شناور ۵ اینچی کنترل کنید، بنابراین تراز ثابت کلر براحتی حفظ می شود. بعلاوه، این قرص های ریز حاوی جلبک کش و زلال ساز آب برای مدیریت آسان تر آب است.

 

قضاوت: قرص کلر برای اکثریت افراد استفاده کننده از استخر روش عالی در حفظ سطوح سالم کلر هستند, این درحالی است که پودر کلر هنگام دُز شوک یا راه اندازی استخر، باتوجه به بالابردن سریع تراز کلر مفیدتر هستند.

 

 

سنجش میزان کلر تاچه اندازه راحت است؟

برای حفظ موفق تراز کلر در اندازه ی ایده آل باید میزان کلر افزوده شده به استخر را اندازه گیری کنید. از نوار تست PH و کلر برای رسیدن به تراز بهینه ی PH و کلر استفاده کنید.

 

سنجش و اعمال پودر کلر نسبتاً آسان است. این درحالی است که با یکبار یافتن تراز مناسب خود، براحتی همیشه می توانید آن تراز را حفظ کنید.

 

کدام روش مناسب تر است؟

احتمالا نمی خواهید زندگی تان پیرامون کلر بچرخد! راحتی احتمالا درصدر فهرست اولویت های هر دارنده ی استخر است، بنابراین محلول مناسب کلرزایی برای شما اهمیت دارد.

 

اگر دائما از استخر و جکوزی استفاده نمی کنید که به دُز شوک نیازباشد، پودر کلر مناسب ترین (راحت ترین) هستند. این درحالی است که برای ثبات تراز کلر باید زمان بندی افزودن پودر کلر به استخر را اجراکنید که درصورت استفاده ی دائم از استخر ممکن است کار پرزحمتی باشد.

 

در استفاده از قرص های کلر برای اطمینان از تنظیم صحیح اولیه ی تراز کلر باید تجربه ی بیشتری داشته باشید. همچنین پس از انحلال قرص ها باید جایگزین شوند، درغیراینصورت امکان ناسالم شدن استخر وجود دارد . قرص کلر بغیر ازاین قبیل مسائل نسبتا بدون زحمت هستند. به خود استراحت بدهید و اجازه دهید شناور قرص کلر و یا کلرزن خطی مراقب اوضاع باشد!

 

قضاوت: قرص های کلر بدون زحمت برای استفاده کنندگان دائمی استخر هستند، این درحالی است که درصورت لزوم برای شک کلر به استخر ، پودر کلر مناسب تر هستند.

 

هزینه ی کدامیک ( قرص کلر یا پودر کلر ) کمتر است؟

در زمان انتخاب نحوه ی کلرزنی استخر، هزینه هم اهمیت دارد. باتوجه به اینکه کلر ازجمله موادشیمیایی است که دائما باید خریداری کنید، درصورت امکان مقرون بصرفه باشد.

 

هزینه ی پرداختی کلر پودری، باتوجه به امکان خریداری یکجا، نسبت به قرص کلر کمتر است.قرص های کلر دانه آبی به هزینه ی پیش پرداخت شناور کلر یا کلرزن خطی نیازدارند.

 

 

 

 

کدامیک را باید انتخاب کنید؟

هر روش کلرزنی نقاط قوت و ضعف و طرفداران خود را دارد. این درحالی است که همزمان می توان مزایای هر دو روش را داشت. بسیاری از مشتریان ترکیبی از پودر کلر و قرص کلر را استفاده می کنند. می توانید از قرص کلر برای نگهداری روزانه ی تراز کلر استفاده کنید و درعین حال پودر کلر بسهولت قابل استفاده را درصورت شوک کلر و تغییرات کوچک در سطوح کلر اندوخته کنید.

 

هر دو روش را امتحان کنید و عنقریب بهترین روش مدنظر خود را کشف می کنید. برای هرآنچه باید انجام دهید و استخر خود را حفظ کنید.

 

 

 

چارت رفع مشکل آب

آیا با آب استخر مشکل دارید؟ دراینصورت مشکل و نشانه ها را در زیر چک کنید.
نشانه علت راه حل (چاره)

 

آب کدر/ سبز

  • کناره های لزج جلبک شک کلر و Algibon را اضافه کنید.
  • کلر بیش ازحد دُز بیش ازاندازه زمان بدهید تا بصورت طبیعی پخش شود یا Resticlor کلر بخرید.
  • کنترل pH قلیایی بودن کم تجهیزاتی را برای بالابردن قلیایی جستجوکنید.

 

نمی توانید تراز کلر را ثابت نگهدارید. تقاضای کلر آب بسیار بالا در زمان راه اندازی, پس از تعطیلات یا بعلت آلودگی بیش از حد بعلت غفلت ازآن شوک کلر. درصورت لزوم، پس از ۲۴ ساعت تکرارکنید. یا از Diclor استفاده کنید.

 

آب کدر کنترل ضعیف مواد شیمیایی یا پالایش ناکافی بکواش کردن فیلتر شنی ، چک کردن تراز مواد شیمیایی با نوارهای تست و تنظیم درصورت لزوم (کلر/ PH). اگر مشکل همچنان پابرجا بود، شفاف کننده (کریستال پول) استخر برای حذف ذرات کوچک خریداری کنید.

 

 

 

لبه ها/ کناره های ناصاف استخر تشکیل پوسته

بعلت تراز بالای کلسیم در آب از تراز صحیح PH با کمک نوارهای تست مطمئن شوید و از مهار کننده سختی استفاده کنید یا Anticalcareo استفاده کنید.

 

عدم تغییر رنگ روی نوار تست کلر بسیار زیاد به بی رنگ شدن پدهای اندیکاتور (کلر بالای ۱۵ ppm) منجرمی شود. تاریخ انقضای نوارها را چک کنید. اجازه دهید تراز کلر افت کند و دوباره تست کنید.

 

کف وجود شوینده ها از محصولات نامناسب پاک کننده یا مصرف بیش ازاندازه ی جلبک کش کاهش تراز آب یا آب تمیز. اجتناب از شوینده های بهداشتی خانگی.استفاده از Foamex

 

 

 

شوک کلر

 

پس از راه اندازی استخر :

از تست های سنجش کلر و PH برای آزمایش آبرسانی تراز قلیایی کلی و pH استفاده کنید. در این مرحله بعیداست که کلر آب خیلی بالا باشد (اگر داشته باشد), بنابراین برای جلوگیری از رشد باکتری ها و جلبک ها از ابتدا شوک کلر را انجام دهید.
۵۰ گرم ریزدانه را در ۱۰۰۰ گالن (۴۵۴۵ لیتر) واردکنید.

 

 

 

اهمیت چرخش و پالایش

استاندارد استخرهای زمینی فوق الذکر درحال حاضر شامل یک پمپ و فیلترشنی است. ترکیبی از آب درحال چرخش درمیان فیلتر استخر برای جمع آوری ذرات معلق,، علاوه بر تصفیه ی شیمیایی آب که به حفظ تمیزی، پاکی و سلامت آب کمک می کند.

 

بعنوان راهنمای اجرای کار چرخش، هدف باید بجریان انداختن حجم کامل آب استخر ازبین فیلتر استخر در روز است. مشخصاً در بیشتر استخرهای کم عمق، با کمک تجهیزات استاندارد، ۴ ساعت در روز این کار انجام می شود (که پمپ باید روشن باشد).

 

تست آب و سطوح ایده آل استخر

با استفاده از ۳ روش تست کلر PH می توانید وضعیت آب را بسرعت و بادقت ارزیابی کنید و سطوح موادشیمیایی را با افزودن آنها به آب درصورت لزوم تنظیم کنید. وقتی استخر درحال استفاده است، روزانه تست کنید و هفته ای دوبار، وقتی از استخر استفاده نمی کنید.

 

تست اندازه ایده آل شرایط

  • کلر آزاد ۱ – ۳ ppm* Ppm= اجزای ترکیبی درهریک میلیون
  • pH 7.2 – 7.6
  • قلیایی بودن کلی ۱۲۵ – ۱۵۰ ppm* Ppm= اجزای ترکیبی درهریک میلیون

 

هنگام استفاده از تست های کلر و PH، دستورالعمل های مربوط به محتویات بطری را برای مشاهده ی بهترین نتیجه در زمان های بهینه ی قرائت دنبال کنید و تراز نوارها را همیشه دم دست نگهدارید (برای جلوگیری از اختلاط رنگ های لایی اندیکاتور).

 

با تست منظم آب استخر، عنقریب متوجه می شوید چگونه فعالیت های مختلف همچون پرکردن، شارژمجدد، افزودن موادشیمیایی و استفاده ی عمومی می توانند بر قرائت های متعدد تست اثرگذارند.

 

 

تصفیه ی شیمیایی آب استخر

پودر کلر برای ضدعفونی کردن آب استخر و دورنگه داشتن باکتری ها از آن استفاده می شوند، که سلامت انسان بواسطه ی برخی ازآنها بخطرمی افتد. پودر کلر بسرعت حل می شوند و pH نسبتاً خنثی دارند.

 

چقدر باید به آب استخر کلر بزنیم

  • حجم استخر افزایش به ازای ۱ ppm
  • ۱۰۰۰ گالن (۴۵۴۵ لیتر) ۹ گرم
  • ۲۵۰۰ گالن (۱۱۳۶۴ لیتر) ۲۳ گرم

 

میزان ایده آل کلر ۱- ۳ ppm و با توجه به شرایط همچون آب و هوای گرم و یا بارش باران توصیه می شود. نرخ مصرف کلر بسته به شرایط مختلف فرق می کند و حتی وقتی شناگر وارد آب نشود، کلر مصرف خواهدشد (یعنی توسط نور خورشید یا جلبک ها) . بدین علت، تست منظم آن تنها راه برای اطمینان از وجود کلر است.

 

 

pH شرایط اسیدی یا قلیایی با مقیاس ۰- ۱۴ سنجش می شود. هفت خنثی است، بنابراین آب استخر با pH زیر اسیدی و بالاتر از آن قلیایی است.

 

تراز ایده آل PH براساس گفته های فوق، با اطمینان ازحفظ راحتی شناگر و حفظ شفافیت آب، اندکی قلیایی بین ۷٫۲- ۷٫۶ است (تراز PH چشم همسان با این تراز است).

 

سطوح PH خلاصه ی تراز

  • ۸٫۵ : سوزش چشم/ پوست
  • ۸ : اثربخشی کلر را کاهش می دهد. تشکیل زخم
  • ۷٫۲- ۷٫۶ : تراز ایده آل
  • ۷
  • ۶٫۵ : فرسایش گیاهان و بالاخص فلزات بوی نامطبوع و ناراحتی شناگر کلر سریعا مصرف می شود

 

تنظیم PH

اگر PH آب استخر بیش از ۷٫۶ باشد، از محصول BAJA PH برای کاهش آن استفاده کنید ، با کمک دستورالعمل های کاربردی روی بطری استفاده کنید.

اگر PH آب استخر کمتر از ۷٫۲ باشد، از SUB PH برای افزایش آن، با دستورالعمل های کاربردی روی بطری استفاده کنید.

 

کنترل جلبک

جلبک ها فرم میکروسکوپی زندگی گیاهی هستند که می توانند بسرعت در فاضلاب تکثیرشوند و درعرض چند ساعت، آب تمیز را کثیف کنند. کلر استفاده شده در استخرها به پیشگیری از جلبک ها کمک می کند، اما حفاظت بیش ازحد با جلبک کش) ( ALGIBON درواقع محتاطانه و مقرون بصرفه است. طبق دستورالعمل های روی بطری عمل کنید.

 

خلاصه ی تصفیه ی شیمیایی

یک وجه بحرانی نگهداری و مراقبت از استخر شنا حفظ تعادل شیمیایی صحیح ضدعفونی کننده ها، ازبین بردن جلبک ها و محلول های کلر است. این امر مستلزم آزمون و خطا، تمرین و زحمت است. خوشبختانه، با چند ترفند ساده و راحت می توانید از مجموعه ی خود مراقبت کنید که یکی از آنها استفاده از قرص های کلر است.

 

این درحالی است که انتخاب بهترین قرص کلر درصورت عدم آگاهی و تجربه ی استفاده از آنها می تواند مشکل باشد، و بدتر ازهمه، ظاهر مشابه آنها است. اما نگران نباشید؛ راهنمای جامع نحوه ی خرید این محصولات را ارائه خواهیم کرد.

 

قرص کلر چیست؟

وقتی تعادل تراز PH استخر برهم بخورد، احتمالا مشکل از کلر است و به استخری با ظاهر کثیف یا پوسیده منجرمی شود که حتی سبب سوزش چشم ها و پوست می شود. افزودن قرص های کلر موجب تمیزشدن استخر می شود و استفاده از آن بی خطر است.

 

قرص های کلر یک فرم از کلر هستند که باید به استخر شنا اضافه کنید. قرص های دایره ای شکل که براحتی به استخر افزوده می شوند و به آسانی پخش می شوند. این گویچه های سفت حاوی کلر هرنوع باکتری را حذف و استخرتان را ضدعفونی می کنند.

 

 

انواع قرص های کلر

قبل از بازدید فروشگاه ها و جستجوی بهترین قرص های کلر برای استخر یا آبگرم معدنی تان باید بدانید که ۲ نوع اصلی از این فرآورده ها وجوددارند. قرص های تثبیت شده و قرص های تثبیت نشده. قرص های تثبیت شده مناسب استخر شنای روباز و نوع دیگر مناسب استخرهای در فضای بسته هستند.

 

قرص های تثبیت شده از قدرت طولانی تر و پایداری بیشتر نسبت به انواع تثبیت نشده برخوردارند. بدین علت که نوع تثبیت شده درمعرض نورخورشید است (هرچه بیشتر درمعرض نور، بهتر) و استخر را تمیزتر می کنند. لازم بذکراست که عملکرد قرص های تثبیت نشده درمعرض نورخورشید مختل می شود (قدرت قرص کم می شود).

 

فواید افزودن قرص های کلر

قرص های کلر درمقابل مایع کلر و انواع دیگر کلر استخر چه عملکردی دارند؟ فواید درقسمت ذیل ذکرشده اند:

 

بسته بندی عالی :

قرص های کلر مقرون بصرفه و در بسته بندی های بزرگ هستند؛ کل فصل را دوام می آورند. نیازی به نگهداری یا خرید این محصولات نیست که سبب هدررفتن پول و زمان می شود.

 

استفاده ی آسان :

بجای پخش مایع یا پودر در کل استخر، قرص را در آب بیندازید تا به آرامی و با کمک پمپ استخر پخش شود.

 

پخش آسان :

برخلاف سایر فرم های کلر که باید با دست پخش شوند، قرص کلر خود پخش می شود، پس بدون زحمت و اتلاف وقت کارخود را انجام می دهند.

 

اندازه گیری بسیار آسان :

این محصولات در قالب قرص هستند و بنابراین، اندازه گیری آنها هنگام تعیین مقدار موردنیاز برای استخر بسیار آسان است. نیازی به وزن کردن یا مخلوط شدن با مواد دیگر نیست. فقط تعداد مناسب توصیه شده توسط سازنده را انتخاب کنید و سپس آنها را درون استخر بیندازید.

 

تطبیق پذیری سریع

از این نوع محصول می توان در استخرها، جکوزی و آبگرم ها استفاده کرد.

 

 

نکات و عواملی که باید هنگام خرید قرص های کلر برای استخر توجه شوند:

  • دُز و اندازه
  • بسته بندی قرص ها
  • درصد کلر
  • قرص های کلر تصفیه شده

 

دُز و اندازه

قرص های کلر در ۲ اندازه یافت می شوند: یک اینچ و دو اینچ. اندازه ی مورداستفاده به اندازه و نوع کلر زن شما و نیز حجم استخر بستگی دارد. کلر زن شناور و یا خطی می تواند یک یا بیش ازیک قرص را نگهدارد..

 

بسته بندی قرص ها

شاید بخواهید مجموعه خود را هرهفته کلرزنی کنید. برای هدرنرفتن پول و وقت باید این محصولات را بطور عمده و سطلی خریداری کنید.

 

درصد کلر

قرص های تری کلر حاوی بیش از ۷۰ درصد کلر هستند. بدان معنی که با داشتن کلر بیشتر، به محصولات کمتری جهت کلرزنی نیازاست.

 

قرص های کلر تصفیه شده

بدان معنی که محصول حاوی افزودنی بنام اسید سیانوریک خواهدبود که آن را از نورخورشید محافظت میکند.

 

 

نحوه ی افزودن قرص های کلر درون استخر

با وجود ۴ رویکرد می توانید این محصولات را بطورصحیح به استخر شنا اضافه کنید. در ذیل به این موارد اشاره شده است:

 

پخش مستقیم قرص های کلر درون استخر :

آسان ترین روش است، زیرا شامل پخش محصولات درمجموعه تان است. قبل از پخش ، برای جلوگیری از تاثیر سوزشی قرص ها در تماس با پوست حتما از دستکش استفاده کنید. عینک های محافظ برای اجتناب از تماس تصادفی قرص های حل شده با چشم ضروری است.

 

سپس حجم آب استخر را اندازه گیری کنید. یک قرص کلر را به ازای ۵ گالن آب اضافه کنید (دستورالعمل سازنده را بخوانید). برای راحتی کار، حجم آب استخر را گردکنید و از پخش دز مناسب قرص های کلر مطمئن شوید.

 

گوی های کلر را در یک نقطه از استخر پخش کنید و اجازه دهید با چرخش آب پخش شوند. این کار مانع پوسیدگی سیستم های درحال کار استخر می شود. اگر محصول بطوریکسان در کل استخر پخش نشود، این رویکرد موثر نیست. بعلاوه، محاسبه ی خروجی دقیق تراز کلر برای تامین حفاظت مناسب سخت است.

 

استفاده از کلر زن شناور

می توانید از کلرزن شناور برای انواع استخرهای شنا استفاده کنید. شناور را بازکنید و ۲ الی ۳ قرص را اضافه کنید. همیشه بخاطرداشته باشید البسه ی محافظ همچون عینک های حفاظ دار و دستکش را برای اجتناب از تماس تصادفی بپوشید.شناور را برای مدت زمان مشخص روی آب استخر قراردهید تاوقتی قرص ها حل شوند.

 

 

 

یک مشکل استفاده از این رویکرد، امکان چسبندگی به اطراف استخر است. در این حالت، محصول در یک بخش از استخر حل خواهدشد و حتی به دیواره یا روکش پخش می شود. بعلاوه، آب درمیان پخش کننده جاری نمی شود و لذا موثر نیست.

 

استفاده از اسکیمرها

ابتدا باید پمپ استخر را راه بیندازید و بمدت ۱۰ دقیقه برای خروج هوای وارده به لوله ها در همان وضعیت بماند. پوشیدن عینک حفاظ دار و دستکش همانند ۲ روش دیگر برای اجتناب از سوزش چشم ها و پوست الزامی است. پوشش اسکیمر را بردارید بمنظور اجتناب از ریختن آن روی کاشی های استخر، محصولات را به آرامی درون اسکیمر اضافه کنید. اسکیمر قرص های حل شده را بطور یکسان کلر درسرتاسر استخر پخش میکند

 

 

استفاده از کلر زن خطی

کلرزن خطی موثرترین رویکرد افزودن این محصولات به استخر است. کلرزن در محل ورودی آب به استخر تعبیه می شود.
دستگاه امکان انحلال قرص ها را با نرخ تنظیم شده و حفظ میزان کلر در استخر شنا میسرمی کند. بهترین وجه آن، ویژگی واردکردن عدد برای تنظیم کلرزنی و تامین تراز مناسب کلر است. برای تعیین تعداد دقیق قرص های کلر و افزودن به کلرزن از شماره های میانی استفاده کنید.

 

 

 

کلرزن خطی را هر ۲ روز برای تعداد قرص های حل شده چک کنید. ارقام را بسته به کندی یا سرعت حل شدن محصولات بالا یا پایین ببرید. می توان نوارهای تست را برای چک قرائت کلر بکاربرد. بعلاوه می توان از زمان سنج برای تنظیم عملیات راه اندازی پمپ و حل شدن قرص ها استفاده کرد.

 

استفاده از کلرزن خطی بهترین رویکرد افزودن کلر به استخر شنا است، باتوجه به اینکه رنگ استخر را ازبین نمی برد و میزان حل شده در استخر را تنظیم می کند. بعلاوه، باتوجه به رهایش آنی مقدار بالای کلر وقت گیر نیست.

 

 

سئوالات رایج پرسیده شده و جواب داده شده درمورد قرص های کلر

 

سوال: چرا باید میزان کلر استخر شنای خود را محاسبه کنم؟

جواب: برخی مالکان استخر از کدر شدن استخر هنگام استفاده از قرص های کلر شاکی هستند. این مشکلات باتوجه به عدم تجربه درحصول نتیجه ی دلخواه باوجود صرف هزینه ی زیاد رخ می دهند. دلیل اصلی، عدم استفاده از میزان کلر مناسب است.
چند قرص کلر اضافه کرده اید و باکتری ها و جلبک ها ازبین نرفته اند و زیاد هم شده اند. بیشتر اضافه می کنید و مجموعه کدر می شود. بنابراین محاسبه ی میزان کلر مجموعه تضمین خواهدکرد که مقدار مناسبی از قرص به استخر اضافه کرده اید.

 

سوال: تفاوت بین قرص های کلر تثبیت شده و تثبیت نشده چیست؟

جواب: تاآنجا که می دانیم ۲ نوع قرص کلر وجوددارند: تثبیت شده و تثبیت نشده. تفاوت اصلی آن است که کلر تثبیت شده درمعرض خورشید بدرستی عمل می کند، درحالیکه قدرت نوع تثبیت نشده درمعرض خورشید ازبین می رود. بدان معنی که کلر تثبیت شده برای استخرهای شنای روباز و نوع تثبیت نشده برای استخرهای شنا در فضای بسته توصیه می شود.

 

سوال: چرا به کلر نیازدارم؟

جواب: آیا استخری تمیز و جذاب را در فیلم تماشاکرده اید؟ این امر با کمک کلر ممکن است. مادامیکه میزان کلر استخر مناسب باشد، فاقد باکتری و جلبک با ظاهری تمیز و خوشبو خواهدبود. جلبک ها و باکتری های مضر در آب راکد و متراکم تشکیل می شوند. بنابراین حذف آنها ازطریق کلر ضروری است.

 

سوال: اجزای ترکیبی اصلی قرص های کلر چیست؟

جواب: اصلی ترین جزء ترکیبی این محصولات هیپوکلریت کلسیم است که غالباً در تصفیه ی آب و ضدعفونی کردن آن در استخرهای شنا استفاده می شود. قرص ها به صورت اسید سیانوریک هم هستند، لذا مطمئن شوید که سطوح آن را قبل از خرید قرص چک کرده اید.

 

سوال: نحوه ی کار قرص های کلر به چه صورت است؟

جواب: قرص ها در آب استخر حل می شوند و آن را اسیدی می کنند. این اسید، اسید سبک، با باکتری ها و جلبک ها برهم کنش می کند و سطوح و آب مجموعه تان را بهداشتی می کند.

 

 

نتیجه گیری

شنا یکی از بهترین فعالیت های تفریحی است. عزیزان تان را از جلبک ها و باکتری هایی که می توانند در استخر رشدکنند، محافظت کنید. بهترین قرص کلر و پودر کلر را تهیه کنید و خود را از فشار تمیزی استخر نجات دهید.

 

 

 

لینک های پیشنهادی ما

 

 

منبع: صدای آب دریا
گردآوری، تحریر و ویراستاری : دکودان

 

 

 

 

قرص کلر در مقابل پودر کلر | طراحی استخر | تصفیه آب استخر | تعمیر استخر | راه اندازی استخر

قرص کلر در مقابل پودر کلر,طراحی استخر,تصفیه آب استخر,تصفیه شیمیایی آب استخر,هزینه قرص کلر,هزینه پودر کلر,شوک کلر,انواع قرص های کلر,کلر زن شناور,کلر زن خطی,ضد عفونی کردن آب استخر,طراحی و ساخت استخر شنا,استخر شنا روباز,استخر شنا سرپوشیده,شناور قرص کلر,بکواش کردن فیلترشنی,قرص کلر,پودر کلر,طراحی و ساخت استخرهای روکارطراحی و ساخت استخرهای بتنی,طراحی و ساخت استخرهای گانیتی,ساخت استخر برای هتل,ساخت استخر برای ویلا,ساخت استخر در هتل,ساخت استخر در آپارتمان,عکس استخر مدرن,عکس استخر جدید,عکس استخر سرپوشیده,عکس استخر ویلا,عکس ساخت استخر در خانه,عکس استخر

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *