- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

عکس های دکوراسیون داخلی ویلایی زیبا در بانکوک

ژاله عزیزی
1637
رای نویسنده
4از1
عکس های دکوراسیون داخلی ویلایی زیبا در بانکوک | عکس ویلا در بانکوک | طراحی داخلی ویلا

عکس های دکوراسیون داخلی ویلایی زیبا در بانکوک

دکوراسیون اغلب خانه های ویلایی از جذابیت بالایی برخوردار است و این مدل خانه ها اغلب به صورت دوبلکس طراحی می شوند. در ادامه این مطلب طراحی دکوراسیون داخلی ویلایی زیبا و شیک را در بانکوک مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از مشاهده این دکوراسیون ها نهایت لذت را ببرید.

طراحی دکوراسیون خانه ویلایی شیک در بانکوک

برای طراحی دکوراسیون ویلا می توانید از انواع دکوراسیون های مدرن و کلاسیک استفاده کنید که امروزه دکوراسیون های مدرن توجه افراد زیادی را به سوی خود جلب کرده اند.

 

در طراحی دکوراسیون خانه ویلایی که در تصاویر زیر مشاهده می کنید از دکوراسیونی مدرن و لوکس استفاده شده است. در فضای بیرونی این خانه فضای بازی برای استراحت در نظر گرفته شده است که دکوراسیون این فضای باز برای آب و هوای گرم بانکوک مناسب است.

 

پذیرایی یکی از مهمترین قسمت ها در هر خانه ویلایی است بنابراین بهتر است دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی به صورتی طراحی شود که فضایی گرم و نشاط آور در پذیرایی ایجاد شود. در طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی این خانه ویلایی مبلمانی لوکس و مدرن به چشم می خورد.

 

آشپزخانه و اتاق ناهارخوری از دیگر قسمت های مهم در هر خانه ای محسوب می شوند و حجم زیادی از فعالیت ها در این بخش از خانه صورت می گیرد بنابراین بهتر است در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه خانه های ویلایی توجه لازم را به خرج دهید.

 

در طراحی دکوراسیون آشپزخانه استفاده از رنگ های تیره به چشم می خورد که وجود این رنگ ها در فضای آشپزخانه باعث ایجاد دکوراسیونی مدرن و در عین حال جذاب شده است.

 

اتاق خواب از خصوصی ترین بخش ها در هر خانه ای است و بهتر است طراحی دکوراسیون اتاق خواب با توجه به سلیقه افراد خانواده انجام شود.در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب اصلی از رنگ خاکستری استفاده شده است و این اتاق خواب خاکستری همانطور که مشاهده می کنید طراحی زیبا و متفاوتی دارد. در طراحی اتاق خواب اصلی همچنین از کفپوش و دیوارپوش چوبی استفاده شده است که وجود این پنل های چوبی باعث ایجاد گرما و صمیمیت در فضای اتاق خواب شده است.

 

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید در طبقه دوم این خانه ویلایی در بین اتاق خواب ها اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری و آشپزخانه به چشم می خورد که هر کدام از این بخش های خانه دارای دکوراسیونی مدرن و نورپردازی کاربردی هستند.

 

در طراحی اتاق خواب های دیگر نیز از رنگ خاکستری استفاده شده است و هر کدام از این اتاق خواب ها دارای فضایی گرم و مدرن هستند.

 

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این خانه ویلایی دوبلکس بسیار بزرگ است و دارای اتاق خواب های زیادی می باشد. دکوراسیون سه اتاق خواب دیگر این خانه زیبا طراحی داخلی شیک و متفاوتی دارند و در هر کدام از این اتاق خواب ها فضایی مدرن و آرامش بخش به چشم می خورد.

 

در طراحی فضای بیرونی خانه های ویلایی و طراحی محوطه سازی ویلا از اهمیت زیادی برخوردار است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید در محوطه بیرونی این ویلا درختان و چمن های سرسبز به چشم می خورند. همچنین در محوطه این ویلا از سنگاری های خاصی برای زیباسازی محوطه ویلا استفاده شده است.

 

طراحی نورپردازی این ویلا نیز مدرن و کاربردی است و فضای بیرونی ویلا با وجود این نورپردازی زیبا در هنگام شب متفاوت و آرامش بخش به نظر می رسد.

 

در این مطلب طراحی داخلی خانه ویلایی دوبلکس را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این تصاویر نهایت لذت را ببرید.

 

 

ما در گروه دکودان در کنار شما هستیم تا بتوانیم رویایتان را به واقعیت تبدیل کنیم.

برای دیدن شرکت های طراحی دگوراسیون ویلا کلیک کنید.

عکس های دکوراسیون داخلی ویلایی زیبا در بانکوک | عکس ویلا در بانکوک | طراحی داخلی ویلا

دکوراسیون داخلی ویلاهای مجلل,طراحی داخلی ویلا با دکوراسیون لوکس و مجلل,دکوراسیون داخلی مدرن و ساده در عین حال زیبا,شیک ترین دکوراسیون داخلی خانه های لوکس با سبک آرامش بخش و مدرن,نکاتی در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی ویلا،خانه ی ویلایی با دیزاین زیبا و متفاوت،طراحی دکوراسیون داخلی ویلا با تزئینات شک و لاکچری،مدرن ترین ایده های طراحی داخلی ویلاهای مدرن,دکوراسیون داخلی ویلاهای شیک و مدرن در ایران
افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *