- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

شرح وظایف یک مدیر خدمات غذایی

نازنین داددوست
29027
رای نویسنده
4از1
شرح وظایف یک مدیر خدمات غذایی | شرح وظایف یک مدیر خدمات غذایی | مدیر فست فودت | وظایف مدیریت فست فود

شرح وظایف یک مدیر خدمات غذایی,سوپروایزر رستوران چیست,شرح وظایف کانترکار رستوران,شرح وظایف کارکنان آشپزخانه,وظیفه مدیر داخلی رستوران,شرح وظایف گارسون رستوران,شرح وظایف مسئول خرید رستوران,وظایف مدیر کافی شاپ

 

شرح وظایف یک مدیر خدمات غذایی

 

بررسی اجمالی :

معمولا مدیران خدمات غذایی در طیف کسترده ای از رستوران ها ، فست فود ها ، هتل ها و دیگر سالن های غذاخوری مشغول به فعالیت هستند. مدیران خدمات غذایی معمولا بسیاری از کارها و فعالیت های آشپزخانه و نظارت بر کارکنان بر وی بوده است.

در یک رستوران بزرگتر مدیران خدمات غذایی ممکن است در کنار سایر مدیران کار کنند و وظایف اصلی این افراد نظارت بر کارکنان و نوع و کیفیت مواد غذایی می باشد.

 

انواع :

با وجود انواع رستوران ها و موسسات خدمات غذایی که در صنعت غذا بوجود آمده است تعداد بسیاری از این نوع مدیران خدمات غذایی مسئول هماهنگی و نظارت بر این پروسه تهیه غذا می باشند.

مدیران خدمات غذایی ممکن است وظایفی همچون برنامه ریزی ، استخدام ، آموزش ، موجودی مواد غذایی ، دریافت سفارش و … را بر عهده داشته باشد.

گاهی اوقات آنها ممکن است مسئول و مدیریت چند نفر از کارکنان و یا بخش های کارکنان ، مانند آشپزخانه و … ، این افراد حتی در رستوران ها و فست ها کوچک علاوه بر مسئولیت مدیر خدمات غذایی بودن خود مسئول طبخ ، ارائه خدمات صندوقداری و … در مواقع ضروری زمانی که نیاز داشته باشند بر عهده بگیرند.

 

عملکرد :

مدیران خدمات غذایی مسئولیت سازماندهی ، مدیریت و هماهنگی تمام توابع روزانه در بخش خود ، و همچنین کارکنانی که در سیکل انجام این فعالیت ها می باشند را دارا هستند.

این امور نتنها شامل نظارت بر خدمات غذایی و همچنین نوشیدنی را به مهمانان و مشتریان می باشد بلکه دانش قوانین کار و قوانین رعایت بهداشت ، رضایت مشتری و حتی ممکن است شامل حقوق و دستمزد شود.

مدیران خدمات غذایی باید قابلیت این را دارا باشند که وقتی با موقعیت های ناگهانی برخورد می کنند مانند کارکنان ، شکایات مشتری ، عدم موجودی و … بتوانند بدون دست پاچگی و اضطراب و با مدیریت کافی و حساب شده به موضوع رسیدگی کرده و برای رفع آن چاره ای بیندیشد.

 

تجربه :

مدیران خدمات غذایی باید تجربه کافی و قبلی از صنعت و کسب و کار خدمات غذایی ، نوع روابط با مهمان و یا تجربه خدمت رسانی به مشتریان را دارا باشد.

مدیران خدمات غذایی باید آنچنان با تجربه و مدبر باشند و نیاز های آموزشی خود را پشت سر گذاشته باشند که در در مواقع ضروری بتنوانند از آنان استفاده نمایند. این مدیران باید از مهارت های بسیار قوی و زیاد فردی و توانایی به سرعت بخشیدن و به طور موثر حل و فصل مسائل با کارکنان و مشتریان را دارا باشد.

 

تحصیلات :

سطح آموزشی مورد نیاز برای مدیران خدمات غذایی تا حد بسیار زیادی به استقرار و استعداد آنان نیازمند می باشد. بسیاری از موسسات بزرگ  و یا رستوران های مجلل و رستوران ها متخصص نیاز به مدارک دانشگاهی در مهمان نوازی و مدیریت و یا آموزش و پرورش رسمی و … برای به خدمت گرفتن و آماده سازی و تجربه کافی در این را دارند پس یک مدیر خدمات غذایی نیاز است برای کار در فضای بزرگ تر به این مدارک نیازمند می باشد.

 

 

شرح وظایف یک مدیر خدمات غذایی | مدیر فست فودت | وظایف مدیریت فست فود

شرح وظایف یک مدیر خدمات غذایی,مدیر فست فود,وظایف مدیریت فست فود,کسب و کار خدمات غذایی,استخدام,آموزش,موجودی مواد غذایی,دریافت سفارش,فست فود,دکور,راه اندازی فست فودمعرفی شغل مدیر رستوران,شرح وظایف یک مدیر خدماتی غذایی,وظایف مدیر داخلی رستوران,چارت سازمانی رستوران و شرح وظایف پرسنل,مدیریت رستوران داری,شرح وظایف مدیر سالن رستوران,سوپروایزر رستوران چیست,شرح وظایف کانترکار رستوران,شرح وظایف کارکنان آشپزخانه,وظیفه مدیر داخلی رستوران,شرح وظایف گارسون رستوران,شرح وظایف مسئول خرید رستوران,وظایف مدیر کافی شاپ

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *