- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

سبک های دکوراسیون داخلی ; سبک انتقالی

sadaf
1355
رای نویسنده
4از1
سبک های دکوراسیون داخلی | سبک انتقالی | سبک های دکوراسیون | عکس طراحی دکوراسیون داخلی

سبک های دکوراسیون داخلی | سبک انتقالی

 

سبک انتقالی

ترکیبی از مبلمان، سطوح، مواد و مصالح، و پارچه‌های سنتی و مدرن و دارای طراحی ماندگار و کلاسیک است. خطوط مبلمان ساده اما پیچیده‌اند و در آن‌ها بیش‌تر از خطوط صاف و در مواردی از خطوط نرم استفاده می‌شود. پارچه‌ها به گوناگونی طرح‌های گرافیکی هستند و در کاناپه‌های پرتزئین با روکش‌های بافت‌دار و چارچوب‌های چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرند.با دکودان همراه باشید تا در کنار هم جزئیات بیشتری را از سبک انتقالی بشناسیم.

 

سبک های دکوراسیون داخلی؛سبک انتقالی

 

رنگ

پالت رنگی سبک انتقالی برای ایجاد فضایی ساده و روشن فاقد رنگ است. قهوه‌ای تیره به ترکیب رنگ‌های خنثی مانند خاکستری، قهوه‌ای روشن، و وانیلی عمق می‌بخشد.

 

سبک های دکوراسیون داخلی؛سبک انتقالی

 

وسایل تزئینی

در سبک انتقالی در انتخاب وسایل تزئینی رویکردی دقیق و مینیمالیستی وجود دارد؛ برای مثال یک گلدان سفالی بر روی طاقچه پنجره قرار می‌گیرد، عکس‌هایی با زمینه سفید و قاب‌های سیاه یا نقره‌ای بر روی دیوار نصب می‌شوند، و یا یک سینی چوبی محلی برای قرارگیری یک شمعدان نقره‌ای مهیا می‌کند. چنین ترکیب‌هایی کنتراست فوق‌العاده زیبایی با مبلمان به وجود می‌آورند.

 

سبک های دکوراسیون داخلی؛سبک انتقالی

 

پارچه

عدم وجود رنگ فضای خوبی برای پارچه‌هایی نظیر پارچه‌های مخملی زیتونی در یک کاناپه و یا یک پارچه کتان سفید و لطیف در یک صندلی به وجود می‌آورد. گزینه‌های مناسب دیگر در سبک انتقالی چرم‌های نرم، پارچه‌های بافت‌دار، و پارچه‌های جیر هستند.

 

سبک های دکوراسیون داخلی؛سبک انتقالی

 

مبلمان

از خطوط منحنی و صاف در سبک انتقالی استفاده می‌شود. چنین ترکیبی هم سلیقه مردانه و هم سلیقه زنانه را راضی نگه می‌دارد. اندازه مبلمان در این سبک نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک است. عدم وجود تزئینات زیاد و طراحی برجسته تمرکز را بر روی مهارت در طراحی نگه می‌دارد.

 

گردآوری و ویرایش : دکودان

 

سبک های دکوراسیون داخلی | سبک انتقالی | سبک های دکوراسیون | عکس طراحی دکوراسیون داخلی

سبک های دکوراسیون داخلی,سبک انتقالی,سبک های دکوراسیون,عکس طراحی دکوراسیون داخلی,طراحی دکوراسیون سبک انتقالی,طراحی داخلی سبک انتقالی,چیدمان منزل به سبک انتقالی,دکوراسیون منزل به سبک انتقالی,مبلمان مناسب سبک انتقالی,رنگ مناسب سبک انتقالی,عکس دکوراسیون انتقالی,عکس طراحی داخلی سبک انتقالی,عکس چیدمان سبک انتقالی

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *