- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

راه اندازی فست فود

نازنین داددوست
1721
رای نویسنده
5از1
راه اندازی فست فود | هزینه راه اندازی فست فود | تجهیزات راه اندازی فست فود راهنمای راه اندازی

راه اندازی فست فود,هزینه راه اندازی فست فود,تجهیزات راه اندازی فست فود,راهنمای راه اندازی فست فود,راه اندازی فست فود کوچک,راه اندازی فست فود حرفه ای,فستفود

 

خدمات راه اندازی فست فود

  • انتخاب محل مناسب
  • طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی (رستوران، فست فود، کافی شاپ)
  • ارائه نرم افزار جامع مدیریت رستوران
  • تهیه و تدوین برنامه استراتژیک رستوران، فست فود ، کافی شاپ
  • تدوین برنامه و سیاست های داخلی
  • پلان آشپزخانه و تهیه دستگاه های مورد نیاز به همراه نقشه چیدمان ماشین آلات آشپزخانه
  • ارائه دستورالعمل های غذایی طبق منوهای روز دنیا
  • ارائه منو با توجه به تجهیزات و ذائقه منطقه
  • تهیه و تدوین آیین نامه انظباطی و شرح وظایف پرسنل
  • برآورد هزینه راه اندازی کامل
  • طراحی و چاپ بروشور , تراکت , منو و تابلو توسط گروه متخصص
  • اجرای روش های تبلیغاتی اثربخش جهت افزایش فروش
  • گزینش و استخدام و آموزش کارکنان و مدیران
  • تعیین قیمت تمام شده غذاها
  • تدوین سیاست های بهداشت و سلامت کلیه پرسنل
  • اصلاح سازی منو
  • آموزش منوهای جدید (غذاهای ایرانی,فرنگی,فست فود,کافی شاپ و سس)در محیط آشپزخانه خودتان
  • ارائه انواع پودرهای سوخاری(اسپایسی,نرمال,استریپس و پودر پیتزا)
  • ارائه انواع ادویه های خارجی
  • مشاوره قبل از راه اندازی رستوران
  • تدوین سیاستهای تنبیهی و تشویقی پرستل
  • آموزش مدیریت برای بالا بردن راندمان کار

 

 

آموزش ها

خیلی از فست فودها و رستوران ها بدون در نظر گرفتن اصول اولیه و پایه شروع بکار میکنند, که چندی بعد مشکلاتی را در اداره مکان مورد نظر پیش می آورد,که این مشکلات باعث کاهش بازدهی رستوران و یا فست فود شما میگردد.
بنا براین برای موفقیت در یک پروژه , هرچند که آن پروژه کوچک باشد , اما مشاوره و آموزش جز رکن اصلی آن میباشد.
آشنایی و اجرای اصول حرفه ای کار ,در بازدهی و سود به شما سرمایه گزاران عزیز کمک فراوانی خواهد کرد.مدیریت کیفیت: سوالاتی که در این بخش مطرح میگرددچه غذاهایی سرو میگردد؟
مشتریان ما چه کسانی هستند؟
مشتری برای چه چیزی ارزش قائل است؟

 

 

طراحی دکوراسیون

در استراتژیک جدید رستوران و فست فودها سعی میکنند بهترین دکور را طبق منطقه و غذاهایی که در آن رستوران سرو میگردد ,اجرا کنند,که آیتم های مختلفی از جمله

 

  • فضای داخلی
  • نورپردازی مناسب
  • نوع صندلی ها و نمای بیرونی رستوران ویا فست فودها را دارد.
  • فضای داخلی فست فود , رستوران , کافی شاپ باید تا جایی که امکان دارد باعث آرامش مشتری گردد و محیطی باشد که به ندرت از ذهن مشتری خارج شود.
  • یکی از سوالات پراهمیتی که سرمایه گزاران در بخش فست فود,رستوران و کافی شاپ با آن روبرو هستند برآورد هزینه تجهیزات و ماشین آلات میباشد,البته عوامل مختلفی بستگی دارد که متراژ مغازه یکی از آنها میباشد,چون نقشه چیدمان تجهیزات و ماشین آلات آشپزخانه طبق متراژ آن صورت میگیرد و مساله بعدی بر میگردد به سرمایه گزار ,چون بعضی از سرمایه گزاران تمایل دارند تمام وسایل با کیفیت بالا و تا جایی که امکان دارد مارک خارجی آن تهیه گردد و بعضی ها نسبت به سرمایه ای که دارند تمایل به تجهیزات و ماشین آلات با قیمت مناسب دارند,البته در زمان کار خیلی از مسائل که بدون برنامه و مشاوره قبلی باشد باعث بروز مشکلاتی میشود.
  • بعضی از رستوران ها و فست فودها بجای وسایل گران قیمت از پرسنل با تجربه استفاده میکنند که این کار هم در زمانیکه مشتریان افزایش می یابند باعث مشکلاتی می شود و قطعا نمیتوان روی آن حساب علمی و حرفه ای باز کرد,وسایل باید طبق برنامه درست و مناسب خریداری شود.
  • یکی از عوامل بازدهی ضعیف فست فودها و رستوران ها برنامه ریزی نادرست در راه اندازی اولیه میباشد,بعضی از سرمایه گزاران بخاطر اینکه هزینه کمتری در زمان راه اندازی داشته باشند ,بدون مشاوره دقیق,تجهیزات و ماشین آلاتی خریداری میکنند که بعد از مدتی مجبور به تعویض آن میگردند که این دوباره کاری باعث ضرر میشود.

 

 

بازاریابی

این روزها هر رستوران و مرکزی که به نوعی تهیه غذا را انجام می دهد ، برای تبلیغات خود بیش از هر چیز به دنبال عکسی با کیفیت می گردد ، تا بخش عمده ای از فضای تبلیغاتی خود را به آن اختصاص داده و از همین طریق مشتریانی را بسوی رستوران خود بکشاند ، اما شما وقتی در یک عصر جمعه ، که گرسنگی هم به سراغتان آمده و به دنبال فضایی آرام بخش برای صرف غذا هستید ، به دنبال عکس استیک می روید ، و رستورانی را که عکسی با کیفیت تر چاپ کرده است را انتخاب می کنید ؟!

بعید می دانم این چنین عمل کنید ، اما اگر چند سال پیش همین سوال از شما پرسیده می شد ، جواب کمی تفاوت داشت . چرا که در آن سالها رستورانی که برای شما استیک های مختلفی سرو می کرد ، آنقدر اندک بود که یک عکس استیک و اثبات اینکه آن رستوران در سرو این غذا مهارت دارد برای متقاعد کردن و کشاندن شما به آنجا کافی بود …
اما امروز این یک مزیت برای رستوران ها نیست ، و از میزان اثربخشی تبلیغاتی که انجام میگیرد ، می توان این موضوع را بخوبی درک کرد …

 

تبلیغات فضایی برای خلق یک اثر هنری نیست ، تبلیغات باید و باید جواب دهد و جواب آن چیزی جز جذب مشتری نمی باشد … این اثر بخشی را سرجیو زیمن مدیر سابق بازاریابی شرکت کوکاکولا آنقدر زیبا بیان می کند که بارها و بارها طراحان تبلیغات و صاحبان کسب و کار باید در هر روز تکرار کنند : “اثربخشی تبلیغات برای رستورانها یعنی افرادی که پشت میزها نشسته و هرت می کشند و صدای قاشق و چنگال هایشان فضا را پر کرده و برای یک شرکت هواپیمایی یعنی صندلی های پر از مسافر و لیست مسافران در انتظار” مهم این نیست که تبلیغات آنقدر زیبا باشد که در محافل مختلف بر سر زبان ها دست به دست شود ، مهم آن است که دست مخاطب را به سمت جیبش کشانده و ایشان را مشتری کند .

 

عاملی که اینچنین مخاطب تبلیغات را به مشتری تبدیل می کند ، بیان همان چیزی است که مخاطب به دنبال آن است . . . رستورانی که در تبلیغات خود با افتخار بیان می کند “پیتزای ایتالیایی با سس فلان ، برای اولین بار در ایران” ، کلامی را می گوید که برای خود اهمیت دارد ، چرا که برای آن سس زحمت زیادی کشیده و انتظار دارد مخاطب نیز این زحمت را درک و از اینکه پیتزا را با چنین سسی طبخ می کند ، خرسند شود . . . در حالیکه برای مخاطب طعم پیتزا مهم است ، حال می خواهد با سس ایکس این طعم را گرفته باشد یا با سس فلان. حال می خواهد اولین در ایران باشد ، یا آخرین . گذشتن از فعالیت و یا بخشی که برای صاحب کسب و کار اهمیت زیادی دارد کار آسانی نیست ، اما برای اثربخشی تبلیغ راهی جز این نیست ، که آنچه مخاطب می خواهد بشنود ، بیان گردد . . .

 

یکی از آسانترین و مفیدترین راهها برای کشف اینکه مخاطب به دنبال چیست و به چه دلیل یا دلایلی به یک رستوران خاص مراجعه می کند ، استفاده از خرد جمعی است . . . ساده است ، کافی است از مشتریان آن رستوران همین سوال پرسیده شود و پاسخ آنها سرنخی خواهد شد ، برای ساخت تبلیغاتی اثر بخش . . . مدیر رستورانی که مشتریان فراوانی داشت ، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه “علت مراجعه مشتریان به رستوران شما چیست ؟” ، لبخندی سرشار از اطمینان زد و گفت “قارچ ویژه ی طعم دار شده ایست که در همه غذاها میریزیم ” در حالیکه وقتی همین سوال از مشتریان پرسیده شد ، محیط دنج ، موسیقی کلاسیک و صندلی های بزرگ و با فاصله از هم را دلیل اصلی مراجعه خود می دانستند . . .

 

در دوره ای مشتریان صرفا یک کالا را برای ویژگی های آن خریداری می کردند ، اما امروزه پکیجی را خریداری می کنند که علاوه بر ویژگی های ذاتی ، مزایای دیگری نیز برای آنها داشته باشد ، مثلا اگر به رستوران فلان می روید ، این مراجعه شما صرفا برای صرف غذا نمی باشد ، بلکه موقعیت اجتماعی که به دلیل قرار گرفتن در محیط آنجا پیدا می کنید و یا آرامش حاصل از فضا ، و یا دلایل متعدد دیگری که شما در مجموع بابت همه ی آنها حاضر می شود هزینه کرده و تمام آنرا بپردازید ، در واقع همین موضوع است که بسیار بیشتر از ارزش ریالی خود غذا شما را وادار به پرداخت وجه می کند و شما از این بابت راضی هستید .

 

حال زمان آن رسیده است که رستورانها بجای تمرکز بر عکس های باکیفیت از غذاهای متنوع ، بر ویژگی های خاص خود تمرکز کرده و آنرا به تصویر بکشند ، و البته توجه به این نکته نیز بسیار حائز اهمیت است که مخاطب فهمیده و صاحب اندیشه است ، و نمیتوان وقت او را بیش از چند لحظه به خود اختصاص داد .

پس بهتر است آنچه را که در تبلیغ نوشته می شود در عکس نشان نداد ، و آنچه در عکس نمایش داده می شود ، ننوشت و حرف جدیدی را بصورت جذاب مطرح نمود . اگر تصویر پیتزا ایتالیایی در تبلیغ به تصویر کشیده شده است ، لزومی به نوشتن عبارت پیتزا ایتالیایی نمی باشد و می توان حرفی نو برای جذب مخاطب بیان شود . مثلا “همه ی پیتزاها در شکل شبیه هم هستند اما در طعم اینطور نیستند ” و بعد از آن در متن تبلیغ از تفاوت ها صحبت به میان بیاید .

 

حرفی که از جنس مزایا و تفاوت هاست ، دقیقا همانی است که مخاطب در جستجوی آن است . فست فود بدون سوسیس و کالباس هم می شود . غذاهای گیاهی با گیاهان اورگانیک طبخ غذای سالم ، زمان بیشتری می خواهد ، ما فست فود نیستیم . . . این جملات نمونه ای از تفاوت هایی است که ارزش بیان کردن داشته و می توانند سوژه ای برای ساخت و برنامه ریزی جهت تبلیغات رستوران ها ، فست فود ها و مراکز تهیه غذا باشند .

 

صاحبان این کسب و کار باید باور کنند که شیوه های سنتی و تمرکز بر ویژگی های ذاتی دیگر نمی تواند مشتریان را به سویشان سرازیر کند .

 




 

 

راه اندازی فست فود

راه اندازی فست فود کوچک راه اندازي فست فود راه اندازی فست فود در اصفهان راه اندازی فست فود زنجیره ای راه اندازی فست فود حرفه ای راه اندازی فست فود مشهد هزینه راه اندازی فست فود مراحل راه اندازی فست فود مشاوره راه اندازی فست فود راهنمای راه اندازی فست فود راه اندازی فست فود راه اندازی فست فود ایتالیایی راه اندازی فست فود اصفهان اطلاعات راه اندازی فست فود اموزش راه اندازی فست فود اصول راه اندازی فست فود اطلاعات در مورد راه اندازی فست فود هزینه اولیه راه اندازی فست فود راه اندازی فست فود بیرون بر برآورد هزینه راه اندازی فست فود مشاوره برای راه اندازی فست فود سرمایه برای راه اندازی فست فود راهنمایی برای راه اندازی فست فود سرمایه لازم برای راه اندازی فست فود تجهیزات لازم برای راه اندازی فست فود وسایل مورد نیاز برای راه اندازی فست فود لوازم مورد نیاز برای راه اندازی فست فود سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی فست فود راه اندازي فست فود تهران هزینه راه اندازی فست فود در تهران تجهیزات راه اندازی فست فود طرح توجیهی راه اندازی فست فود راه اندازی فست فود در تهران تجهیز و راه اندازی فست فود تجهیزات و راه اندازی فست فود گروه فوق تخصصی راه اندازی فست فود و کافی شاپ دانلود طرح توجیهی راه اندازی فست فود مشاوره جهت راه اندازی فست فود مدارک لازم جهت راه اندازی فست فود ایده های جدید برای راه اندازی فست فود چگونگی راه اندازی فست فود همه چیز در مورد راه اندازی فست فود چگونه فست فود راه اندازی کنیم همه چیز درباره راه اندازی فست فود حداقل سرمایه برای راه اندازی فست فود خدمات راه اندازی فست فود راه اندازی فست فود در شیراز راه اندازی فست فود در مشهد نکات مهم در راه اندازی فست فود نکاتی در مورد راه اندازی فست فود هزینه راه اندازی فست فود در شیراز مشاوره در راه اندازی فست فود راه اندازی رستوران فست فود روش راه اندازی فست فود راه اندازی رستوران و فست فود راهنمایی راه اندازی فست فود هزینه راه اندازی رستوران فست فود راه اندازی فست فود سیار سرمایه راه اندازی فست فود سرمایه اولیه برای راه اندازی فست فود

 

شرکت راه اندازی فست فود

شرکت راه اندازی فست فود راه اندازی فست فود و کافی شاپ شرایط راه اندازی فست فود شرکتهای راه اندازی فست فود هزینه راه اندازی فست فود و کافی شاپ طرح راه اندازی فست فود طریقه راه اندازی فست فود طرز راه اندازی فست فود قیمت راه اندازی فست فود هزینه راه اندازی فست فود کوچک دانلود کتاب راه اندازی فست فود گروه راه اندازی فست فود لوازم راه اندازی فست فود هزینه لازم برای راه اندازی فست فود وسایل لازم برای راه اندازی فست فود مدارک لازم برای راه اندازی فست فود لوازم لازم برای راه اندازی فست فود راه اندازی فست فود مدرن مشاور راه اندازی فست فود مشکلات راه اندازی فست فود وسایل مورد نیاز راه اندازی فست فود نحوه راه اندازی فست فود نکات راه اندازی فست فود وسایل راه اندازی فست فود مشاوره و راه اندازی فست فود هزينه راه اندازي فست فود هزینه های راه اندازی فست فود هزینه راه اندازی یک فست فود راه اندازی یک فست فود هزینه ی راه اندازی فست فود مراحل راه اندازی یک فست فود

 

 

 

 

راه اندازی فست فود | هزینه راه اندازی فست فود | تجهیزات راه اندازی فست فود راهنمای راه اندازی

راه اندازی فست فود,هزینه راه اندازی فست فود,تجهیزات راه اندازی فست فود,راهنمای راه اندازی فست فود,راه اندازی فست فود کوچک,راه اندازی فست فود حرفه ای,فستفود

 

راه اندازی کترینگ
راه اندازی کبابی
مشاوره راه اندازی فست فود

راه اندازی کترینگ
هزینه راه اندازی غذای بیرون بر
هزینه راه اندازی فست فود
راه اندازی کبابی
شرایط مجوز تهیه غذا
هزینه راه اندازی غذای بیرون بر
مجوز تاسیس تهیه غذا
راه اندازی آشپزخانه خانگی
تجهیزات کترینگ
سود تهیه غذا
شرایط تاسیس آشپزخانه
فود سرویس پیشرو

برآورد هزینه راه اندازی فست فود
مراحل تاسیس فست فود
اطلاعات راه اندازی فست فود
آموزش راه اندازی فست فود
دکوراسیون فست فودی
قیمت تجهیزات فست فود
مشاوره راه اندازی فست فود
طراحی فست فود کوچک
راه اندازی کترینگ
راه اندازی کبابی
مشاوره راه اندازی فست فود

اطلاعات راه اندازی فست فود
آموزش راه اندازی فست فود
دکوراسیون فست فودی
مراحل تاسیس فست فود
قیمت تجهیزات فست فود
طرح توجیهی فست فود
طراحی فست فود کوچک
عکس دکوراسیون فست فود

راه اندازی کترینگ
راه اندازی کبابی
راه اندازی کترینگ
راه اندازی کبابی
هزینه راه اندازی غذای بیرون بر
هزینه راه اندازی فست فود
راه اندازی کترینگ
راه اندازی کبابی
مشاوره راه اندازی فست فود
برآورد هزینه راه اندازی فست فود
مراحل تاسیس فست فود
اطلاعات راه اندازی فست فود
آموزش راه اندازی فست فود
دکوراسیون فست فودی
قیمت تجهیزات فست فود
مشاوره راه اندازی فست فود
طراحی فست فود کوچک
مشاوره راه اندازی فست فود
راه اندازی کترینگ

راه اندازی کترینگ
مشاوره راه اندازی فست فود
راه اندازی کبابی
راه اندازی کترینگ
راه اندازی کبابی
راه اندازی کترینگ
مشاوره راه اندازی فست فود
سود کبابی
تجهیزات کبابی
درآمد کبابی در تهران
شغل کبابی
مراحل راه اندازی کبابی
راه اندازی جگرکی
راه اندازی مغازه جگرکی
هزینه کبابی

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *