- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

دکور ویلای مدرن

ژاله عزیزی
1045
رای نویسنده
5از1
دکور ویلا | چیدمان ویلا | طراحی دکوراسیون داخلی ویلا | طراحی ویلای مدرن | دکوراسیون ویلا

دکور ویلا | طراحی داخلی ویلا

یکی از مهمترین بخش هایی که می توان در مبحث طراحی و دکوراسیون داخلی گنجاند مبحث نور پردازی است. قطعا برای طراحی داخلی ویلا اگر بخواهید به طرحی شیک و منحصر به فرد دست یابید جدا از اینکه باید از بهترین متریال ها در ساخت پروژه استفاده نمایید و همچنینی دارای طرحی هوشمندانه باشید همچنین باید از سبک های مدرن نور پردازی در پروژه خود نیز استفاده نمایید.

 

اگر چراغ ها به شکل درست و در مکان مناسب نصب نشوند و اگر لوازم جانبی برای نور پردازی در دسترس نباشند چه بسا که هدف گم شود و حاصل کار هم مطلوب طبع ما نباشد.یافتن نقطه ی مناسب برای هر منبع روشنایی و انتخاب درست لامپ و حباب و سایر اجزا همه در ایجاد حال و هوای نهایی موثر است و شما می توانید با استفاده از همین تکنیک طراحی داخلی ویلا را به شکل بی نظیری در آورید.

 

خانه ها و ویلا های امروزی از فن نور پردازی در تئاتر سرمشق های هیجان انگیز و پر جلوه ای گرفته اند.برای ایجاد تاکید و حس عملی ترین ترفند عبارت است از نصب چراغ بالاتاب و پایین تاب و لکه افکن و نور افکن به صورتی که جنبه های دلپذیر اتاق برجسته شود.چه این جنبه ها به معماری اتاق مرتبط باشد چه به اثاث و مبلمان آن و چه به اشیا نفیسی که در اتاق وجود دارد.

 

شما اگر می خواهید در طراحی داخلی ویلا نسبت به سایرین منحصر به فرد عمل نمایید شاید این بهترین فرصت باشد تا به کارگیری دقیق از علم نور پردازی بتوانید سریع تر به این موفقیت دست یابید.در این راستا دکودان با کادری مجرب و حرفه ای و با ده ها سال تجربه موفق اماده ارائه خدمات مدرن در این زمینه به شما می باشد.

 

دکودان به عنوان مجری ده ها پروژه در رابطه با دکوراسیون داخلی ویلا این آمادگی را دارد تا با آخرین و به روز ترین تکنولوژی های روز دنیا برای شما طرح های بکر و بسیار شیک را پدید آورد. اگر به دنبال متفاوت بودن هستیدو اگر می خواهید برای اولین بار ویلای شما نیز از یک طرح خاص و تک برای طراحی آن استفاده شود باید به دنبال شرکت هایی باشید که خود خالق اثر هستند و به دنبال کپی برداری از دیگران نمی باشند.

 

ما با دارا بودن کادری مجرب و دوره دیده در خارج از کشور و با تسلط کامل به اصول معماری می توانیم برای شما هر آنچه که می خواهید را خلق نماییم.اصولا مواردی که باید برای طراحی دکوراسیون داخلی یک ویلا در نظر گرفت متفاوت تر از آن چیزی است که برای دیگر طرح ها به اجرا در آمده است.استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و در عین حال به کار بردن معماری ایرانی و حفظ اصالت ایرانی و در واقع تلفیقی از مدرنیزه و اشکال سنتی می تواند یکی از زیباترین طرح هایی باشد که برای هر ویلا می توان به کار برد.

طراحی داخلی ویلا

ما بر این باوریم برای خاص و منحصر شدن حتما نباید دست به خلق طرح هایی عجیب و غریب و بی معنا زد.مدرن بودن و در عین حال سادگی یکی از مهمترین خصوصیت طرح هایی است که ما برای مشتریان خود طراحی می کنیم.برای طراحی داخلی ویلا باید حتما بر اصول چیدمان و علم فنگ شویی تسلط کامل داشته باشید تا بتوانید دست به خلق اثری بی بدیل بزنید.نور پردازی مناسب و استفاده به جا از آن می تواند محیطی دل انگیز و آرامش بخش را برای ساکنان یک ویلا به همراه داشته باشد.

 

اگر به طرح های سنتی علاقه مند هستید و در عین حال دوست دارید تا از تکنولوژی روز دنیا نیز در ویلای شما استفاده شود ما می توانیم به صورت کاملا حرفه ای تلفیقی از سنتی بودن و مدرنیزه را در طراحی داخلی ویلا برای شما پیاده سازی نماییم.طرحی که الگو گرفته از فرهنگ اصیل ایرانی باشد و همزمان نیز همگام با آخرین پیشرفت های روز دنیا خلق شود.

 

یک ویلا با توجه به تمام خصوصیات فیزیکی و محیطی که دارد و همچنین با توجه به میزان وسعت و شکل ظاهری نقشه ساختش می تواند طرح های مختلفی را بروی آن اجرا کرد. ما معمولا ابتدا سعی خواهیم کرد تا تمام آن چیزی که در ذهن مشتری قرار دارد را ریز به ریز از او جویا شویم و با تمام آنچه که می خواهد آشنا شویم و سپس دکوراسیون داخلی ویلا را با توجه به طرح مشتری و دید زیبا شناسی و اصول حرفه ای خود مورد آنالیز قرار داده و تغییراتی که باید به آن داد را به مشتری اعلام می کنیم.در نهایت سعی خواهیم کرد در تمام مراحل پروژه تعامل لازم را با ایشان به انجام برسانیم تا در نهایت بتوانیم رضایت خاطر مشتریان را در پایان یک پروژه به همراه داشته باشیم.

 

با دارا بودن کادری مجرب در زمینه مبحث طراحی داخلی می تواند همگام با آخرین تغییرات و دستاوردهای جهانی طرحی بی نظیر را برای شما خلق نماید. ما دقیقا آنچه که شما می خواهید را برایتان خلق خواهیم کرد. سعی می کنیم تا با رعایت اصول زیبایی شناسی و با بهره گرفتن از علم شناخت رنگ ها و همچنین آخرین متدهای معماری برایتان اثری جادوان را خلق نمایم.

 

بسیاری فکر می کنند برای طراحی داخلی ویلا شاید کار زیادی لازم نباشد و به صرف اینکه مثلا از یک نور پردازی و یک دیوار کوب و کف پوش روز و احتمالا کمی هم کاغذ دیواری بروی بخشی از دیوارهای سالن می شود کار را جمع و جور کرد و اسم آنرا طراحی داخلی نهاد. این در صورتی است که ما به صورت کاملا علمی و قدم به قدم و با توجه به خصوصیات فیزیکی هر مکان سعی خواهیم کرد کار را به جلو پیش ببریم.

 

در مبحث طراحی داخلی ویلا شاید ابتکارهای کوچک بیش ترین تاثیر را بر معماری داخلی و خانه آرایی می گذارد. آنچه به اتاق شخصیتی منحصر به فرد می بخشد به غیر از معماری در دیوار و سقف ضمائم تزیینی آثار هنری و گنجینه های شخصی شماست. از آنجا که در یک ویلا و یا خانه آراسته اشیا تزیینی بیش ترین توجه و اعمال سلیقه و انتخاب شخصی صرف آن ها می شود باید آن ها را به دقت گلچین کرد و به بهترین وجه به نمایش گذاشت. به همین ترتیب اشیای برگیزده باید بازتابی از شخصیت شما و در عین حال لذت بخش باشند.در نظر داشته باشید هر چیزی که برای شما معنایی دارد بی تردید مورد توجه واقع می شود.

 

به تعبیری قدیمی برای عاشق شدن در همان نگاه اول فقط یک فرصت وجود دارد.اگر می خواهید عاشق طراحی داخلی ویلای خود شوید تنها یک فرصت دارید.چون وروردی خانه و ویلا نخستین جایی است که مهمان شما می بیند آن را تا حد ممکن دل نشین و به یاد ماندنی بسازید.حتی یک هشتی بسیار کوچک هم باید به گرمی خوشامد بگوید و به منزله ی مشت نمونه ی خروار به مهمان اجازه دهد تا مزه ای آنچه را که قرار است در بقیه ی خانه و ویلا ببیند در بدو ورود بچشد.در این راه از آثار هنری و اشیای فرعی چه کارها که بر می آید.

 

دکور ویلا | چیدمان ویلا | طراحی دکوراسیون داخلی ویلا | طراحی ویلای مدرن | دکوراسیون ویلا

آخرین متدهای معماری روز دنیا در ویلاهای لوکس و مدرن, آشنایی با اصول طراحی داخلی ویلا, استانداردهای نورپردازی در طراحی داخلی ویلا, استفاده از سنگ و چوب در طراحی داخلی ویلاهای مدرن و لاکچری, برترین تکنولوژی های روز دنیا در ساخت ویلاهای مدرن, برترین شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی ویلاهای لوکس و مدرن, بهترین شرکت های طراحی داخلی و چیدمان دکور ویلا, حرفه ای ترین شرکت های ویلاسازی و طراحی ویلا در تهران , دکوراسیون داخلی ویلا با طراحی زیبا و جدید, فضاسازی داخلی ویلاهای مدرن

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *