- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

دکوراسیون شرقی مدرن در خانه ای زیبا و متفاوت

ژاله عزیزی
967
رای نویسنده
5از1
دکوراسیون شرقی مدرن در خانه ای زیبا و متفاوت | طراحی دکوراسیون منزل | طراحی داخلی خانه

دکوراسیون شرقی مدرن در خانه ای زیبا و متفاوت

امروزه در اغلب خانه های ایرانی دکوراسیون های داخلی شرقی و اروپایی به چشم می خورد این نوع دکوراسیون ها سبک خاص و منحصر به فردی دارند و شما می توانید با کمک این نوع دکوراسیون ها فضایی مدرن و شیک را در خانه خود بوجود آورید.

 

در ادامه طراحی دکوراسیون شرقی در خانه ای ویلایی و شیک را مشاهده خواهید کرد.

 

 

طراحی دکوراسیون داخلی منزل امروزه از اهمیت زیادی برخوردار است و همچنین دکوراسیون منزل می تواند در روحیه افراد خانواده تاثیرگذار باشد از این رو بهتر است در هنگام طراحی داخلی منازل مسکونی حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید تا بتوانید خانه ای شیک و زیبا داشته باشید.

 

دکوراسیون شرقی با طراحی داخلی شیک و مدرن

در طراحی دکوراسیون داخلی این خانه ویلایی از سبک ساده و زیبا مینیمالیستی استفاده شده است. این خانه ویلایی دو خوابه است و با طراحی شیک و ساده ای که دارد مدرن و جذاب تر به نظر می رسد.

 

در ادامه طراحی دکوراسیون شرقی در قسمت های مختلف این خانه را مشاهده خواهید کرد.

 

 

در طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن این خانه ویلایی از وسایل ساده و مبلمان ساده استفاده شده است که سادگی این دکوراسیون باعث زیبایی و جذابیت بیشتر شده است.

 

 

در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب از رنگ خاکستری استفاده شده است و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید دیوار های این اتاق خواب با آثار هنری زیبا و شیک تزیین شده است.

 

 

اتاق خواب دوم فضایی کمتری دارد و برای جلوگیری از شلوغ شدن فضای اتاق خواب از کمد دیواری استفاده شده است که رنگ کمد دیواری با رنگ روتختی و دیوار ها مطابقت و همخوانی دارد.

 

 

در این مطلب دکوراسیون داخلی شرقی در خانه ویلایی شیک و مدرن را مشاهده کردید که امیدواریم با ایده گرفتن از این دکوراسیون شیک و کاربردی بتوانید به دکوراسیون ایده آل و مورد نظر خود دست یابید.

 

 

گردآوری و ویرایش : دکودان

 

 

دکوراسیون شرقی مدرن در خانه ای زیبا و متفاوت | طراحی دکوراسیون منزل | طراحی داخلی خانه

دکوراسیون شرقی مدرن در خانه ای زیبا و متفاوت,طراحی دکوراسیون خانه,طراحی داخلی منزل,جدیدترین دکوراسیون داخلی خانه, دکوراسیون لاکچری خانه, دکوراسیون داخلی ترکیه ای, مدرن ترین سبک دکوراسیون داخلی خانه, جدیدترین طراحی دکوراسیون منزل, دکوراسیون خانه های مدرن,عکس دکوراسیون داخلی منزل,عکس طراحی داخلی منزل,عکس چیدمان داخلی خانه,طراحی دکوراسیون داخلی لوکس,جدیدترین طراحی دکوراسیون اروپایی,دکوراسیون داخلی شیک و ساده,شرکت دکوراسیون منزل,ایده برای دکوراسیون منزل,طراحی دکوراسیون منزل به سبک غربی,دکوراسیون منزل به سبک شرقی,دکوراسیون داخلی خانه های ساحلی,جدیدترین دیزاین آشپزخانه, دکوراسیون داخلی شیک, دکوراسیون داخلی اتاق خواب, دکوراسیون داخلی آشپزخانه,دکوراسیون شرقی و اروپایی در منازل ایرانی

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *