- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

دکوراسیون رویایی کلبه چوبی مدرن در جنگل

نازنین داددوست
1063
رای نویسنده
4از1
دکوراسیون رویایی کلبه چوبی مدرن در جنگل | دکوراسیون چوبی | دکوراسیون داخلی ویلا

دکوراسیون رویایی کلبه چوبی مدرن در جنگل

اگر از دسته افرادی هستید که علاقه مند به طبیعت هستید و از ماجراجویی در طبیعت لذت می برید دکوراسیون این کلبه منحصر به فرد می تواند ایده بسیار دوست داشتنی برای شما باشد.

 

 

این فضا به نحوی در قلب جنگل قرار گرفته که گویی در جنگل چادر زده اید و می توانید شب های طولانی و زیبای جنگل را در حین نشستن در مقابل آتش بببینید و از محیط اطراف لذت ببرید اما امکانات موجود در این کلبه شگفت انگیز با نشیمن، اتاق ناهار خوری خانوادگی و یک آشپزخانه کامل، به همراه اتاق خواب اصلی با فضای چشمگیر و مجلل سرویس بهداشتی و حمام قابل قیاس با چادری در جنگل نمی باشد همه امکانات موجود لذت و آرامش را بیشتر کرده و فضا را بیش از پیش رویایی می سازد.

 

 

با استفاده از متریال های چوب طبیعی در کلبه و تخته های چوبی بزرگ در سقف شیروانی و ورود نور طبیعی و همینطور پنجره های بزرگ که دید به جنگل را ممکن ساخته اند احساس فضایی طبیعی را  بیشتر تداعی کرده و فضایی گرم و ایمن را برای بودن در جنگل مهیا ساخته است.

 

انتخاب رنگ سبز یشمی برای مبلمان راحتی در نشیمن در هماهنگی کامل با طبیعت بیرون و فضایی گرم و صمیمی ایجاد کرده است که قفسه دیواری معلق کنار مبل ایده مناسبی برای قرارگیری اقلام دکوری محسوب می شود.

 

 

اتاق خواب از فضای نشیمن توسط پارتیشنی تفکیک شده که روی پارتیشن تیره رنگ کابینت ها قرار گرفته اند که فضای آشپزخانه را تشکیل داده و در کنار آن نیز قسمتی به منظور غذاخوری در نظر گرفته شده است.

 

در پشت کمد دیواری در قسمت اتاق خواب ، حمام و سرویس ها در نظر گرفته شده اند و طرح پارتیشن از سمت اتاق خواب دارای طرحی با اشکال حیوانات،پرندگان و درختان می باشد که تم جنگل را به فضا آورده و تعادل و همخوانی را در فضا بیشتر کرده است.

 

توجه به جزئیات از نکات قابل توجه در طراحی داخلی و  مبلمان به کار رفته در این فضا محسوب می شود که در کل فضایی در هارمونی با طبیعت و خانه ای رویایی ایجاد کرده است.

 

 

گردآوری و ویرایش : دکودان

 

دکوراسیون رویایی کلبه چوبی مدرن در جنگل | دکوراسیون چوبی | دکوراسیون داخلی ویلا

دکوراسیون رویایی کلبه چوبی مدرن در جنگل,دکوراسیون چوبی,دکوراسیون داخلی ویلا,طراحی دکوراسیون منزل,طراحی داخلی منزل,چیدمان منزل چوبی,دکوراسیون منزل چوبی,میز چوبی مناسب دکوراسیون چوبی,مبلمان مناسب دکوراسیون چوبی,طراحی دکوراسیون داخلی چوبی,خانه چوبی مدرن,خانه چوبی شیک و زیبا,خانه درختی,خانه چوبی جنگلی,خونه با دکوراسیونی چوبی,آموزش ساخت خونه چوبی,دکوراسیون چوبی خانه های جدید

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *