- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

دکوراسیون داخلی کلاسیک در خانه های زیبای امروزی

سپیده امینی
5577
رای نویسنده
5از1
دکوراسیون داخلی کلاسیک در خانه های زیبای امروزی | طراحی دکوراسیون داخلی | چیدمان منزل

دکوراسیون داخلی کلاسیک در خانه های زیبای امروزی

طراحی دکوراسیون منزل : دکوراسیون داخلی کلاسیک از انواع قدیمی ترین و لوکس ترین سبک معماری داخلی است که این سبک طراحی داخلی از زمان های گذشته تا به امروز مورد توجه اغلب طراحان و افراد قرار گرفته است و اگر شما تمایل دارید دیزاین داخلی قسمت های مختلف منزل تان لاکچری و لوکس به نظر برسد بهتر است از این سبک دکوراسیون استفاده نمایید.

 

ایده هایی برای طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک

دکوراسیون کلاسیک دارای سبک طراحی بی نظیر است که دارای ویژگی های خاصی می باشد و شما می توانید برای طراحی داخلی خانه های ویلایی و آپارتمانی از این سبک دکوراسیون استفاده نمایید. در ادامه تصاویری از طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

 

دکوراسیون سالن پذیرایی کلاسیک

دکوراسیون کلاسیک باعث ایجاد فضایی گرم و صمیمی در سالن پذیرایی می شود و با توجه به اینکه سالن پذیرایی اولین بخش از منزل است که مورد توجه مهمان ها قرار می گیرد بنابراین بهتر است شما در هنگام دیزاین داخلی این بخش از منزل دقت لازم را به خرج دهید.

 

سالن های پذیرایی با دکوراسیون کلاسیک سبک طراحی منحصر به فردی دارند و در طراحی این دکوراسیون ها اغلب سقف ها و دیوارهای گچ بری شده و مبلمان سلطنتی و لوکس به چشم می خورند.

 

برای تزیین پذیرایی کلاسیک از وسایل چوبی و حکاکی و مجسمه های گچی و سنگی و تابلو فرش های گران قیمت و تابلوهای نقاشی و لوسترهای لاکچری و آلات موسیقی مختلف و شیک و … استفاده می شود.

 

استفاده از پرده ها با طرح های سلطنتی و لوکس نیز یکی دیگر از ویژگی های سبک پذیرایی کلاسیک می باشد و در طراحی سالن پذیرایی با سبک کلاسیک انواع رنگ های گرم و آرامش بخش نظیر کرم و قهوه ای و طلایی و سفید و … به چشم می خورند.

 

 

دیزاین دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک

برای طراحی اتاق خواب کلاسیک از سرویس خواب های کلاسیک و حکاکی شده استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید فضای اتاق خواب تان بی نظیر و سلطنتی به نظر برسد بهتر است در دو طرف تخت خواب آباژور های زیبا و لوکسی را قرار دهید.

توجه داشته باشید که استفاده از روتختی و پرده که طرح و رنگ آن ها با سایر وسایل اتاق خواب همخوانی داشته باشد باعث ایجاد جذابیت بیشتر در فضای اتاق خواب می شود بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب مدل پرده سلطنتی و روتختی حساسیت لازم را به خرج دهید.

در طراحی اتاق خواب های سلطنتی لوسترهای لوکس و کلاسیک برای ایجاد نورپردازی مناسب و کاربردی به چشم می خورند و این لوستر ها فضایی متفاوت را در اتاق خواب ایجاد می کنند.

 

دکوراسیون داخلی آشپزخانه کلاسیک

یکی از ویژگی های بارز آشپزخانه های کلاسیک استفاده از کابینت ممبران یا کلاسیک در فضای آشپزخانه است همچنین برای طراحی آشپزخانه ها با دکوراسیون کلاسیک اغلب از رنگ های قهوه ای و کرم و طلایی و استخوانی استفاده می شود.

اگر شما تمایل دارید فضای آشپزخانه تان شیک و جذاب تر به نظر برسد بهتر است با توجه به ابعاد آشپزخانه میز ناهارخوری شیک و کلاسیکی را تهیه کنید سپس میز ناهارخوری را در مکانی مناسب از آشپزخانه قرار دهید.

 

دکوراسیون سرویس بهداشتی کلاسیک

در زمان های گذشته به طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی اهمیت زیادی داده نمی شد ولی امروزه در فضای سرویس های بهداشتی شاهد دیزاین های داخلی بی نظیر و شیک هستیم که بهتر است شما برای ایجاد فضایی آرامش بخش در این بخش از منزل خود از این دکوراسیون ها ایده بگیرید.

در طراحی سرویس بهداشتی کلاسیک از شیر آلات و روشویی سلطنتی استفاده می شود همچنین در طراحی این سرویس های بهداشتی وان حمام با طرحی لوکس و لاکچری در قسمت مناسبی از حمام قرار داده می شود.

 

در این مطلب دکوراسیون داخلی کلاسیک برای بخش های مختلف منزل را پیش رو داشتید که امیدواریم از مشاهده این دیزاین های شیک و لوکس نهایت بهره را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها طراحی داخلی متفاوتی را در بخش های مختلف منزل خود ایجاد نمایید.

 

گردآوری و ویرایش : دکودان

 

 

دکوراسیون داخلی کلاسیک در خانه های زیبای امروزی | طراحی دکوراسیون داخلی | چیدمان منزل

دکوراسیون داخلی کلاسیک در خانه های زیبای امروزی,طراحی دکوراسیون خانه,طراحی داخلی منزل,جدیدترین دکوراسیون داخلی خانه, دکوراسیون لاکچری خانه, دکوراسیون داخلی ترکیه ای, مدرن ترین سبک دکوراسیون داخلی خانه, جدیدترین طراحی دکوراسیون منزل, دکوراسیون خانه های مدرن,عکس دکوراسیون داخلی منزل,عکس طراحی داخلی منزل,عکس چیدمان داخلی خانه,طراحی دکوراسیون داخلی لوکس,جدیدترین طراحی دکوراسیون اروپایی,دکوراسیون داخلی شیک و ساده,شرکت دکوراسیون منزل,ایده برای دکوراسیون منزل,طراحی دکوراسیون منزل به سبک غربی,دکوراسیون منزل به سبک شرقی,دکوراسیون داخلی خانه های ساحلی,جدیدترین دیزاین آشپزخانه, دکوراسیون داخلی شیک, دکوراسیون داخلی اتاق خواب, دکوراسیون داخلی آشپزخانه,دکوراسیون شرقی و اروپایی در منازل ایرانی

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *