- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

دکوراسیون داخلی اتاق خواب و پذیرایی به رنگ بنفش ارغوانی و یاسی

ژاله عزیزی
1568
رای نویسنده
5از1
دکوراسیون داخلی اتاق خواب و پذیرایی به رنگ بنفش ارغوانی و یاسی | طراحی دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی اتاق خواب و پذیرایی به رنگ بنفش ارغوانی و یاسی

رنگ بنفش را می توان برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب ، اتاق پذیرایی و نشیمن ، آشپزخانه ، حمام و سرویس بهداشتی و حتی نمای ساختمان به کار ببرید.

 

ما در این پست، نمونه هایی زیبا از دیزاین و دکوراسیون داخلی اتاق خواب و پذیرایی و نشمین به رنگ های بنفش تیره و روشن، بنفش ارغوانی و یاسی را برای شما گردآوری کرده ایم.

 

 

رنگ بنفش که در دو طیف رنگ بنفش ویولت و رنگ بنفش ارغوانی وجود دارد به عنوان یک رنگ شیک، مدرن و پر جنب و جوش برای دکوراسیون داخلی منزل در نظر گرفته می شود.

 

 

از زمان های قدیم رنگ بنفش به عنوان یک رنگ سلطنتی و گران شناخته می شد چون در طبیعت وجود نداشت، برای فضا های بزرگتر بهتر است که رنگ بنفش را با رنگ سفید ترکیب کنید و برای فضاهای کوچکتر می توانید از ترکیب رنگ بنفش با رنگ های قرمز و صورتی استفاده کنید.

 

 

وقتی که دکوراسیون اتاق پذیرایی و نشیمن را به رنگ بنفش انتخاب می کنید در واقع شخصیت قوی و متعهد خود را نشان می دهید، دیوارهای به رنگ بنفش و یا مبلمان بنفش رنگ می تواند صمیمیت خانه را به افراد القا کند.

 

 

تحقیقات نشان داده که استفاده از طیف های روشن تر رنگ بنفش مانند رنگ یاسی برای آرامش روحی و درمان افسردگی افراد مفید بوده و به بهبود خواب کمک می کند.

 

 

برای دکوراسیون اتاق خواب به رنگ بنفش می توانید پرده ها، رنگ دیوار ها و روکش تخت خواب و بالش ها را به رنگ بنفش انتخاب کنید.

 

 

طراحی دکوراسیون با رنگ بنفش

توجه داشته باشید که دکوراسیون داخلی به رنگ بنفش و سفید و یا بنفش و سیاه می تواند اتاق پذیرایی یا اتاق خواب را جذاب تر کند.

 

رنگ بنفش به خوبی با رنگ های نقره ای ست می شود.

 

 

استفاده از لوازم جانبی بنفش رنگ در دکوراسیون داخلی اتاق خواب و اتاق پذیرایی و نشیمن حتی زمانیکه نور کافی وجود ندارد، فضا را روشن تر می کند.

 

 

تون های روشن رنگ بنفش را بیشتر می توان برای آشپزخانه و اتاق غذاخوری به کار برد.

 

 

 

منبع : کوکا ، گردآوری و تحریر و ویراستاری دکودان

 

 

دکوراسیون داخلی اتاق خواب و پذیرایی به رنگ بنفش ارغوانی و یاسی | طراحی دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی اتاق خواب و پذیرایی به رنگ بنفش ارغوانی و یاسی,طراحی دکوراسیون داخلی,رنگ آمیزی اتاق به رنگ بنفش,رنگ یاسی برای برای اتاق خواب,رنگ مناسب دکوراسیون داخلی,رنگ مناسب اتاق کودک,اجرای دکوراسیون داخلی اتاق خواب به رنگ بنفش, بهترین ایده های دکوراسیون اتاق پذیرایی به رنگ ارغوانی, دکوراسیون اتاق خواب نوزاد به رنگ یاسی, دکوراسیون پذیرایی به رنگ بنفش, دکوراسیون داخلی حال و پذیرایی به رنگ ارغوانی, رنگ آمیزی اتاق خواب به رنگ ارغوانی, طراحی اتاق خواب به رنگ ارغوانی, طراحی دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی و نشیمن به رنگ بنفش

 

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *