- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

دکوراسیون خانه ای لاکچری برای زندگی ، کار و اوقات فراغت

سپیده امینی
997
رای نویسنده
4از1
دکوراسیون خانه ای لاکچری برای زندگی، کار و اوقات فراغت | دکوراسیون داخلی منزل | طراحی داخلی

دکوراسیون خانه ای لاکچری برای زندگی، کار و اوقات فراغت!

امروزه دکوراسیون های لاکچری مورد توجه اغلب افراد قرار گرفته اند و از این سبک دکوراسیون های شیک و لوکس در طراحی دکوراسیون داخلی خانه های ویلایی و خانه های آپارتمانی استفاده می شود. در ادامه طراحی دکوراسیون خانه ای لاکچری با انواع ایده های کاربردی و جدید را مشاهده خواهید کرد.

 

طراحی دکوراسیون خانه ای لاکچری با انواع ایده های کاربردی و خلاقانه

این خانه زیبا و لاکچری سه طبقه است و دارای مساحت 900 مترمربع می باشد و در سائوپائولو برزیل واقع شده است که هر طبقه از خانه برای استفاده ای خاص طراحی شده و از طبقه همکف برای زندگی و از طبقه دوم برای کار و از طبقه سوم برای استراحت استفاده می شود. در طراحی داخلی لاکچری این خانه زیبا از گیاهان طبیعی استفاده شده است و همچنین فضایی از منزل به سونا و استخر و کتابخانه و اتاق کار و اتاق موسیقی اختصاص داده شده است.

 

در طراحی داخلی سالن پذیرایی دکوراسیون مدرنیستی و در عین حال لاکچری به چشم می خورد و مبلمان با طراحی خاص و متفاوتی برای ایجاد فضای نشیمن در سالن پذیرایی به شیوه ای خاص چیده شده اند در بین مبلمان میز شیشه ای بزرگی با پوشش گیاهان قرار داده شده است که این میز شیشه ای شیک باعث متفاوت تر به نظر رسیدن فضای نشیمن شده است.

 

در قسمتی از دکوراسیون سالن پذیرایی فرشی سیاه پهن شده است که روی این فرش مبلمان با طراحی خاص قرار داده شده اند و بدین وسیله خاص دیگری برای نشیمن ایجاد شده است و قسمتی دیگر از اتاق پذیرایی به وسیله راه پله ها به طبقه دوم متصل شده است.

 

در این خانه لاکچری و مجلل فضایی برای اتاق غذاخوری در نظر گرفته شده است و کف اتاق غذاخوری با کمک فرشی قرمز پوشانده شده است و برای ایجاد تضاد در فضای اتاق غذاخوری میز ناهار خوری مشکی به چشم می خورد و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید برای ایجاد نورپردازی مناسب لوسترهای شیک و مدرنی روی میز ناهار خوری نصب شده اند.

 

 

در طبقه دوم این خانه ویلایی لاکچری کتابخانه ای با وسعت بزرگ و بی نظیر وجود دارد و این کتابخانه دارای طراحی خاص و منحصر به فردی است و در فضایی از کتابخانه میزی بزرگ به همراه صندلی برای مطالعه و انجام کارهای روزمره قرار داده شده است همچنین در طبقه دوم اتاق موسیقی به چشم می خورد که این اتاق  طراحی بی نظیر و کاربردی دارد.

 

 

در طبقه سوم این خانه لاکچری باغی با گیاهان گرمسیری و استخر و سونا و جکوزی به چشم می خورد و قسمتی از طبقه سوم به عنوان آشپزخانه و سالن غذاخوری در نظر گرفته شده که این قسمت از منزل دارای دکوراسیونی آرامش بخش و دلنشین است همچنین سالن غذاخوری در این طبقه در بین گیاهان سبز و رنگارنگ مخفی شده است.

 

 

اتاق خواب ها و سرویس بهداشتی نیز در طبقه سوم قرار دارند و دکوراسیون اتاق خواب ساده و بی نظیر است و برای ایجاد حس گرما و صمیمت بیشتر در فضای اتاق خواب برای طراحی دیوارها و کفپوش از پانل و کفپوش های چوبی استفاده شده است.

 

 

در این مطلب تصاویری از طراحی دکوراسیون خانه ای لاکچری و شیک را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار دادیم که امیدواریم از مشاهده این دکوراسیون داخلی شیک و منحصر به فرد نهایت لذت را ببرید.

 

 

گردآوری و ویرایش : دکودان

 

دکوراسیون خانه ای لاکچری برای زندگی، کار و اوقات فراغت | دکوراسیون داخلی منزل | طراحی داخلی

دکوراسیون خانه ای لاکچری برای زندگی,دکوراسیون داخلی منزل,طراحی داخلی,طراحی دکوراسیون منزل,چیدمان منزل,چیدمان ویلا,دکوراسیون داخلی ویلا,طراحی داخلی منزل,عکس ویلاهای جدید,عکس دکوراسیون داخلی,عکس طراحی دکوراسیون منزل,عکس طراحی داخلی ویلا,دکوراسیون خانه های آپارتمانی, دکوراسیون شیک و لوکس برای خانه های ویلایی, زیباترین گیاهان طبیعی در دکوراسیون داخلی, شیک ترین طراحی دکوراسیون اتاق کار, مبلمان جدید برای دکوراسیون داخلی خانه, مدرن ترین لوستر های خانه, شیک ترین طراحی دکوراسیون داخلی اتاق غذاخوری, زیباترین طراحی دکوراسیون اتاق موسیقی, شیک ترین طراحی دکوراسیون داخلی سالن غذاخوری, زیباترین طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *