- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

دکوراسیون اتاقک زیرشیروانی با تم سفید

ژاله عزیزی
1334
رای نویسنده
4از1
دکوراسیون اتاقک زیرشیروانی با تم سفید | دکوراسیون داخلی خانه | عکس خانه شیروانی

دکوراسیون اتاقک زیرشیروانی با تم سفید

اتاقک کوچک زیر شیروانی با دکوراسیون تحسین برانگیز، کاری از آتلیر فیروث. فیروث، کسی است که این طرح رو ارائه و اجرا نمود؛ این سبک دکوراسیون معاصر برای اتاقک زیر شیروانی مناسب خانه های چوبی و کوچک می باشد.

 

خیلی از اتاقک های زیر شیروانی برای انباری مورد استفاده قرار می گیرند که از آن برای نگه داشتن وسایل قدیمی و اسقاطی استفاده می شود. ولی نباید فضای مورد استفاده از آن موجب افسردگی شود و همیشه دارای رنگ های تیره باشد.

 

 

همیشه تمیز کردن وسایل انباری و اتاقک های زیر شیروانی سخت می باشد ولی اگر دارای چیدمان اشیای داخل اتاقک مناسبی باشد هم دارای وجود فضای کافی در آن را تضمین می کند و هم تمیز کردن وسایل را آسان می کند.

 

فضای داخل اتاقک همیشه سرد و نمور می باشد و مناسب خوابیدن نیست ولی اگر تخت را طوری وسط اتاق قرار دهیم که از یک طرف به دیوار بچسبد و از پنجره ها به دور باشد از هوای سرد آن نیز در امان خواهیم بود.

 

 

در این طرح، دوچرخه شما از دیوار آویزان شده و یک حباب چندوجهی گرد و سفید هم از سقف آویزان است تا روشنایی نور لامپ رو افزایش دهد. اگر یک فرش کوچک در ورودی اتاق قرار دهیم هم باعث شیک دیده شدن اتاقک می شود و هم قبل از ورود به اتاق می توانید کفشهایتان را در آنجا در بیاورید، این کار از کثیفی کف اتاق و تجمع گرد و غبار در فضای اتاق جلوگیری می کند.

 

 

شما می توانید میز و لپ تاپ خود را در جلوی پنجره قرار دهید و به کارهای اداری و … خود رسیدگی کنید با این کار می توانید از تمام فضای داخلی اتاق خود استفاده کنید.

 

 

 

رنگ غالب در این طرح سفید می باشد که حتی این رنگ را در همه وسایل اعمال کرده است مانند ملافه ها، روتختی ، مبلمان و بالش ها تا فضای اتاقک بزرگ به نظربرسد. این طراحی برای کسانی که کتابخوان نیز هستند طرحی از یک سری قفسه کتاب روباز در دو گوشه روبروی اتاق زیر شیروانی قرار داه است که یکی نزدیک پنجره و دیگری در مرکز دیوار برای دسترسی راحت تر قرار داده شده است.

 

 

در کنار تختخواب شما یک چراغ ایستاده با پایه زیگزاگ می تواند قرار بگیرد تا نور و گرمای مورد نیاز شما را در طول شب فراهم کند. و همچنین در گوشه ی اتاق سه توپ پارچه ای قرار دارد که بزرگترین آن ها در گوشه ای ترین گوشه ی اتاقک قرار گرفته که نور اضافی اتاق را بخصوص در طول روز های تاریک و ابری فراهم می کند.دو گوی کوچکتر هم در دو طرف اون قرار دارد که از جذابیت های زیباشناختی طراحی به شمار می رود.

 

 

وجور یک پرده کوچک به این انباری زیبا حس آراستگی و زیبایی می دهد. علاوه بر همه ی موراد گفته شده اگر فضای کافی داشته باشید می توانید یک حصیر پرزدار قهوه ای یا رنگ کرم با بالش، درست در پشت میز و صندلی اتاقک قرار دهید که راحتی بیشتری به آدم تلقین میکنید را استفاده کنید.

 

 

 

منبع : کوکا ، گردآوری و تحریر و ویراستاری دکودان

 

 

دکوراسیون اتاقک زیرشیروانی با تم سفید | دکوراسیون داخلی خانه | عکس خانه شیروانی

دکوراسیون اتاقک زیرشیروانی با تم سفید,عکس خانه شیروانی,نمونه دکوراسیون زیرشیروانی,چیدمان اتاقک زیر شیروانی,دکوراسیون و چیدمان خانه زیر شیروانی, طراحی دکوراسیون اتاق زیر شیروانی به رنگ سفید, دکوراسیون خانه با رنگ های روشن, بهترین ایده های الهام بخش برای اتاق زیر شیروانی, بهترین دکوراسیون و نوع چیدمان برای اتاق زیر شیروانی, طراحی و دکوراسیون اتاق های کوچک, طراحی دکوراسیون داخلی اتاق های زیر شیروانی ساده, دکوراسیون اتاقک زیر شیروانی به سبک معاصر, دکوراسیون ساده برای خانه های کوچک و چوبی

طراحی دکوراسیون در تبریز

احی دکوراسیون در تهران

طراحی دکوراسیون در شیراز

طراحی دکوراسیون در مشهد

طراحی دکوراسیون در همدان

طراحی دکوراسیون در بابل

طراحی دکوراسیون در اصفهان

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *