- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

جدیدترین مدلهای چوب پرده

نازنین داددوست
810
رای نویسنده
4از1
جدیدترین مدلهای چوب پرده | چوب پرده

جدیدترین مدلهای چوب پرده

شما می‌توانید در چوب پرده هایتان هم ابتکارات شخصی خود را نشان دهید. می‌توانید از این چوب پرده ها الهام بگیرید و گونه ای جدید طراحی کنید.

شاخه‌ای از درخت

یک شاخه نسبتاً راست را انتخاب کنید و توسط قیچی باغبانی ببرید سپس با اسپری سفید آن را رنگ بزنید. برای آویزان کردن پرده باید محل آویزان با گره باشد تا بتوان طول پرده را در همه جا یکسان ساخت و پائین پرده صاف شود. می‌توانید از طبیعت بسیار الهام بگیرید.

کره زمین

می‌توانید از یک کره که نقش زمین را دارد استفاده کنید و آن را به میله سیاهی بچسبانید، گیره های آن را هم سیاه انتخاب کنید.

یک بیلچه

شما حتی می‌توانید از یک بیلچه برای چوب پرده خود استفاده کنید. گیره های این چوب پرده حلقه هایی است که به دور آن ربان پیچیده شده است.

چوب ماهی گیری

یک چوب ماهیگیری می‌تواند یک چوب بامبو باشد و برای گیره های آن از ماهی های کوچک پلاستیک استفاده کرد برای سر چوب پرده هم می‌توانید انواع قلابها و طعمه ها و اجسام شناور روی آب را بیاویزید.

یک چوب پرده فانتزی

برای سر چوب پرده می‌توانید از دستگیره در استفاده کنید و بر سر میله ای که با ربان پوشیده شده است نصب کنید و سر هر قلاب هم یک پاپیون بزنید.

جدیدترین مدلهای چوب پرده | دکودان | چوب پرده

جدیدترین مدلهای چوب پرده,چوب پرده جدید,انواع چوب پرده,بهترین مدل چوب پرده و انواع متنوع از پرده ها,بهترین روش برای انتخاب پرده خوب,آشنایی با انواع پرده,دکودان

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *