- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

جایگزین کلر در استخر

azam
709
رای نویسنده
4از1
جایگزین کلر در استخر | طراحی و ساخت استخرشنا | طراحی و ساخت استخر عمومی | استخر ویلا

جایگزین کلر در استخر

طراحی استخر

ساخت استخر

 

 

بهترين جايگزين براي كلر چيست

با نزدیک شدن به فصل تابستان و افزایش تعداد مراجعان به استخرها عمده ترین نگرانی مالکین استخرها تامین آب شفاف استخر و بدون آلودگی میباشد . با توجه به هزینه های سنگین تامین کلر پودری مرغوب و کم یاب شدن نوع مرغوب آن در بازار ، گزینه مقرون به صرفه استفاده از سیستم کلر زن نمکی میباشد .

 

تفاوت عمده و اصلی این سیستم با دستگاه های الکترولیز نمک که آب ژاول تولید میکنند ، حذف کلرآمین در آب میباشد با حذف کلر آمین دیگر بوی نامطبوع کلر در محوطه پخش نخواهد شد و قرمزی چشم برطرف میگردد .

 

هزینه نگهداری سیستم های کلر زن نمکی بسیار پایین تر از روش الکترولیز بوده به علاوه میزان کلر و پی اچ از روی پنل دستگاه همیشه کنترل شده و به صورت اتوماتیک تنظیم میشود .

 

 

 

در این روش به میزان ۴ گرم بر لیتر به آب نمک خالص بدون ید اضافه میشود و پس از گذشت ۲۴ ساعت سیستم آماده بهره برداری میباشد . در طول زمان بهره برداری ماهیانه تنها ۵ درصد از میزان نمک اولیه که به دلیل بکواش فیلتر استخر و جارو کردن آب استخر از دست رفته است به آب مجددا اضافه میگردد.

 

سهولت در بهره برداری ، حذف هزینه خرید کلر ، حذف کلر ، حذف کلر آمین موجود در آب ، پایین بودن هزینه نگهداری و کنترل اتوماتیک کلر و پی اچ آب ، این دستگاه را به پرطرفدارترین سیستم گندزدایی آب استخر به ویژه در استخر های عمومی تبدیل کرده است .

 

کارشناسان ما علاوه بر داشتن تجربیات نصب سیستم کلرزن نمکی ، توانایی انجام کلیه خدمات پس از فروش مورد نیاز سیستم کلرزن نمکی را دارند .

 

 

لینک های پیشنهادی ما

 

 

منبع: صدای آب دریا
گردآوری، تحریر و ویراستاری : دکودان

 

 

جایگزین کلر در استخر | طراحی و ساخت استخرشنا | طراحی و ساخت استخر عمومی | استخر ویلا

جایگزین کلر در استخر,طراحی و ساخت استخرشنا,طراحی و ساخت استخر عمومی,سیستم کلرزن نمکی,سیستم گندزدایی آب استخر,بکواش فیلتر استخر,جارو کردن آب استخر,دستگاه الکترولیز نمک,طراحی و ساخت استخرهای ورق وینیل,طراحی و ساخت استخرهای بتنی,طراحی و ساخت استخرهای گانیتی,ساخت استخر برای هتل,ساخت استخر برای ویلا,ساخت استخر در هتل,ساخت استخر در آپارتمان,عکس استخر مدرن,عکس استخر جدید,عکس استخر سرپوشیده,عکس استخر ویلا,عکس ساخت استخر در خانه,عکس استخر

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *