- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

تزیین راهرو ورودی منزل

نازنین داددوست
2167
تزیین راهرو ورودی منزل

 

دکوراسیون داخلی: همانطور که گفته می شود، از روی ظاهر افراد می توان تا حدی به خصوصیات اخلاقی و درونی آنها پی برد، از ورودی خانه هم می توان دکوراسیون کلی را تجسم کرده و سلیقه ساکنان خانه را متوجه شد. به غیر از این مورد، خود کسانی که در خانه زندگی می کنند، بعد از آمدن به خانه می توانند انرژی مثبت را از ورودی دریافت کرده و با آرامش پا به قلمروی خود بگذارند. زمان و هزینه ای برای تزیین راهرو منزل و دکوراسیون راهرو ورودی خانه در نظر بگیرید چرا که می تواند گویای هویت کلی منزل باشد.

 

استفاده از آینه در تزیین ورودی منزل

شاید به صراحت بتوان گفت که حضور آینه در ورودی خانه الزامی است. چک کردن ظاهر مناسب برای خروج از خانه و یا برای ورود مهمانان یکی از حساسیت هایی است که با دیدن آینه بر طرف می شود. علاوه بر این آینه می تواند با توجه به قاب یا فرمی که انتخاب می شود، ورودی را زیباتر جلوه دهد.

 

 

آینه کنسول در تزیین ورودی منزل

در خانه هایی که سبک کلاسیک دارند، همه چیز باید باکلاس و شیک باشد! یک آینه کنسول زیبا با تزیینات خاص و شکیل می تواند گویای چیزی باشد که در ادامه راه در انتظار مهمانان قرار خواهد گرفت.

 

 

تزیین راهرو ورودی منزل با فرش

برای اینکه از وارد شدن آلودگی ها به درون خانه جلوگیری کنید، یک فرش در فضای ورودی قرار دهید. این فرش علاوه بر اینکه می تواند ادامه مسیر را به تازه واردان نشان دهد، در حین باز و بسته شدن درب منزل، آلودگی و گرد و غبارهای وارد شده به خانه را جذب می کند. البته ناگفته نماند که انتخاب فرش زیبا خود یکی از راه های تزیین راهرو ورودی منزل به شمار می رود.

 

 

استفاده از کتابخانه در تزیین ورودی خانه

کتاب در هر فضایی از خانه می تواند نتیجه خوبی بر جای بگذارد. اگر فضای کافی در وردی خانه دارید، بخشی از آن را به قرار دادن کتابخانه اختصاص دهید. این فضا می تواند از دو طرف قابل مشاهده باشد و یا بر روی قسمتی از دیوار یا پشت درب خانه نصب شود.

 

 

انتخاب گلدان برای تزیین راهرو ورودی منزل

قرار دادن برگ های سبز و گیاهان زیبا در ورودی خانه، علاوه بر اینکه شادابی را در همان زمان وارد شدن به شما منتقل می کند، هوای ورودی به خانه را هم تصفیه می کند. برای تزیین راهرو کوچک منزل با گیاهان به نوری که در ورودی وجود دارد برای انتخاب نوع گیاه توجه کنید.

 

 

استفاده از گل در تزیین ورودی خانه

برای علاقه مندان به گل و گیاهانی که نور مناسب برای قرار دادن آنها در ورودی خانه ندارند، پیشنهاد می کنیم از شاخه گل های رنگی درون گلدان استفاده کنید. مزیت این گیاهان به جز ظاهر لطیف و زیبایشان، عطری است که در فضای خانه پراکنده می کند.

 

 

تزیین ورودی خانه با سبد

یکی از مشکلاتی که در ورودی خانه می تواند نازیبایی به همراه داشته باشد، چهره کفش های کثیف و خسته از راه آمده است! خصوصا اگر درب منزل شما مستقیما به فضای اصلی وارد می شود و راهرویی به عنوان ورودی در نظر نگرفته شده است، کفش ها بیشتر توجه را جلب می کنند. پس آنها را وارد نکنید و با قرار دادن سبدهای مختلفی در ابتدای ورودی، کفش ها را درون آنها قرار دهید. از سبد می توانید برای قرار دادن وسایلی مانند کیف پول، کلید و … هم استفاده کنید.

 

 

تزیین راهرو ورودی منزل با سینی

یکی از ایده های خلاقانه تزیین راهرو ورودی منزل استفاده از سینی است! سینی روی زمین و زیر جالباسی هم می تواند وظیفه نگهداری کفش های تازه از راه رسیده را متحمل شود.

 

 

انتخاب تلفن برای تزیین ورودی منزل

گاهی در زمان خروج از خانه تلفن به صدا در می آید و مجبورید با عجله کفش ها را درآورده و یا حتی با همان کفش به سراغ گوشی تلفن بروید! نظرتان در مورد تلفن دم درب خانه چیست؟ یک دستگاه تلفن که ظاهری زیبا دارد و قدیمی هم باشد، می تواند حسی متفاوت در ورودی خانه خلق کرده و شما را هم از زنگ های احتمالی نجات دهد.

 

 

 

تزیین راهرو ورودی منزل با دیوار آجرنما

دیوار با طرح آجر سبک جدیدی از طراحی است که فضای خانه را دل نشین تر می کند. برای ورودی خانه هم که اتصالی بین فضای بیرون و داخل محسوب می شود، طرح آجرنما می تواند اولین پله برای ورود به خانه محسوب شود.

 

آباژور در تزیین راهرو ورودی منزل

حتما تا به حال این را تجربه کرده اید که با برگشت به خانه در شب، آنقدر همه جا تاریک است که برای اینکه خود را به اولین پریز برسانید، مجبورید آهسته بروید که به وسیله ای اصابت نکنید! یک آباژور در ورودی خانه که روشن هم باشد، خوشامدگویی خود را برای ورود به خانه اعلام می کند.

 

 

استفاده از استیکر در تزیین ورودی منزل

برای تزیین دیوار ورودی خانه از استیکرهای دیواری که مفهوم ورود و خروج را به همراه داشته باشد استفاده کنید. این استیکرها در قسمت انتهایی دیوار، شما را به سمت فضای اصلی خانه هدایت می کند.

 

 

تزیین درب ورودی با آویز

برای تزیین راهرو ورودی منزل ، به سراغ درب منزل بروید. ایده هایی مانند آویزان کردن حلقه گل، چتر با گل های زیبا، عروسک های تزیینی و … برای زیباتر کردن رکن اصلی ورودی پیشنهاد می شود.

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *