- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

تاثیر دکوراسیون در فست فود و رستوران

نازنین داددوست
701
رای نویسنده
4از1
تاثیر دکوراسیون در فست فود و رستوران | بهترین طراحی داخلی فست فود | طراحی داخلی رستوران

تاثیر دکوراسیون در فست فود و رستوران,راه اندازی فست فود,راه اندازی رستوران,دکوراسیون فست فود,آیا دکوراسیون فست فود مهم است,دکوراسیون های مختلف فست فود,دکور

 

 

چگونه دکوراسیون بر یک فست فود و رستوران تاثیر می گذارد ؟

بسیاری از عوامل هستند که تاثیر فراوانی در سودآوری یک فست فود و رستوران دارد. این عوامل شاید شامل بسیاری از چیزها گردد اعم از مواد غذایی ارائه شده ، تلاش برای بازاریابی،مدیریت مناسب ، دکوراسیون داخلی چشم نواز و دلنشین و … همه ی این عوامل می تواند در سودآوری یک فست فود یا رستوران موثر باشد اما در حالی که این همه عواامل آشکار برای سودآوری وجود دارد یکی از عوامل است که اغلب در اهمیت آن به عنوان یک عامل مهم در کمک به سودآوری بلند مدت در بعضی از رستوران ها و فست فود ها نادیده گرفته می شود اهمیت به فضا و محیطی است که در آن مکان این نوع کسب و کار شروع می شود.

 

مطالعات کارشناسان نشان داده اینگونه از محیط ها می تواند همه چیز را از برداشت در پاسخگویی ، قابلیت اطمینان ، سرعت سرو غذا برای مشتریان ، چه مقدار مشتری در فست فود وقت صرف کند ، تاثیر گزار بوده محیط که مشتری تصمیم به بازگشت بگیرد یا نه و … اینها همه و همه می تواند بر روی مشتری تاثیر فراوانی بگذارد و اگر شما از نوع  آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید تا مشتری در فست فود و یا رستوران شما احساس آرامش و رضایت کند و لذت ببرد و زمانی که بتوانید این حس را در مشتری بوجود بیاورید و مشتری را مجاب کنید تا بار دیگر به آن مکان مراجعه نماید این معنی افزایش سود و درآمد بیشتر است.

 

یک تجربه خوب و موثر در ایجاد افزایش مشتری و در امتداد آن افزایش سود ایجاد کلمه بازاریابی دهان به دهان می باشد و تجربه به ما این را ثابت کرده که بازاریابی دهان به دهان بسیار می تواند تاثیرگذار باشد.

هر چند البته باید این را بگوییم که غیر قابل سنجش است این موضوع ولی بدون شک تاثیر مثبتی دارد و در بلند مدت نتیجه خود را نشان می دهد و بخ سودآوری یک فست فود یا رستوران کمک فراوانی می کند.

اگر فضای خوبی برای فست فود و رستوران شما در دست رس نیست و طراحی مناسبی برای این فضا در نظر نگرفته اید نباید انتظار و شانس زیادی را در شاخه سودآوری و کسب مشتری بیشتر برای خود قائل باشید.

معمولا یک تجربه غذاخوری کامل و به یاد ماندنی می تواند کمک های فراوانی به یک فست فود و یا رستوران بکند همچنین باعث می گردد مشتریان بیشتری را بسوی خود جذب نماید.

اگر شما به دنبال ایجاد و یا بهبود محیط فست فود یا رستوران خود هستید به این نکات توجه خاصی داشته باشید وبه فضای که در اختیارتان هست  توجه خاصی داشته باشید زیرا یک عامل مهم در جذب مشتری بیشتر و سود بالاتر این موضوع می باشد.

 

 

طراحی  داخلی :

طراحی فست فود و رستوران خود را شروع کنید. این نکته را هم در نظر داشته باشید که مشتری قبل از صرف مواد غذایی  باید از دکور و طراحی داخلی فضای موجود بر خود این حس و باور را بوجود بیاورد که طعم غذاهایی این رستوران طبق طراحی داخلی فضا آن به چه صورت می باشد.

 

رنگ نقش بزرگ و غیر قابل انکاری را در طراحی داخلی یک مکان را بر عهده دارد که تجربه این را بر ما ثابت کرده است. رنگ ها گاهی اوقات با رستوران یا فست فود و حتی با غذاهای موجود در آن مکان مطابقت می کند. مثلا آبی،بنفش،سبز به عنوان طرح های رنگی فست فود و رستوران کمتر دیده شده و سخت تر شناخته شده است و طرح های  رنگی ساده مثل قرمز،زرد،نارنجی بیشتر در اماکن مورد استفاده قرار می گیرد.

 

رنگ خنثی،بژ،عاج،خاکستری مایل به قهوه ای و غیره رنگ های گرم هستند که از احساسات مثبت حمایت می کند. همچنین باید این را بگوییم که اینگونه از رنگ ها برای تحریک بیشتر و افزایش اشتها بسیار تاثیرگذار است.

بدین ترتیب باید مطمعن شوید که به درستی نسبت به انتخاب رنگ های مورد نیازتان دقت کنید زیرا انتخاب رنگ مناسب در درآمد و سود شما تاثیر فراوانی دارد به طور مثال با داشتن دیوار قرمز نباید دیگر لامپ قرمزی را برای آن مکان انتخاب کنیم زیرا باعث می گردد که بر مقدار و نوع غذاخوری مشتری غلبه کند و ایجاد حس آرامش را در آن بوجود نیاورد.

 

بنابراین مطمعن شوید که رنگ مناسبی را برای فست فود و یا رستوران خود انتخاب کرده اید تا هم کمک به غذا خوردن مشتری کرده باشید و هم حس آرامش و لذت را در آنان بوجود بیاورید.

 

نورپردازی یک سوم از طراحی داخلی یک فضا فست فود یا رستوران را تشکیل می دهد و کمک فراوانی به فست فود و رستوران برای بیشتر جلوه و نمایش دادن طراحی داخلی خود می کند و باعث می گردد که مشتری از عناصر دیگر فست فود شما لذت ویژه ای ببرد.

 

بخش نهایی و مهم طراحی محیط می باشد زیرا علائم و دیگر جنبه های تزئینی به آن مربوط می باشد. علائم و دکور یک راه عالی برای جلب توجه به رستوران و فست فود وبا محیط اطراف خود می باشد. دکور واضح است که همیشه برای مقاصد محیط استفاده می شود.

 

 

تاثیر دکوراسیون در فست فود و رستوران | راه اندازی فست فود | راه اندازی رستوران

تاثیر دکوراسیون در فست فود و رستوران,راه اندازی فست فود,راه اندازی رستوران,دکوراسیون فست فود,آیا دکوراسیون فست فود مهم است,دکوراسیون های مختلف فست فود,دکور

تاثیر دکوراسیون در فست فود و رستوران | بهترین طراحی داخلی فست فود | طراحی داخلی رستوران

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *