- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

بهترین نقاشی‌های دیواری، منزلتان را نو‌نوار کنید

نازنین داددوست
1488
رای نویسنده
5از1
بهترین نقاشی‌های دیواری | نقاشی دیواری اتاق خواب | نقاشی دیواری اتاق کار

بهترین نقاشی‌های دیواری | منزلتان را نو‌نوار کنید

نقاشی دیواری کارش به پا کردن غوغاست! حال این غوغا برای صلح جهان باشد یا برای خوش آمد گویی زمستان به خانه های ما! نقاشی دیواری یک روش ساده و مقرون به صرفه برای تغییر دکوراسیون است. در این مطلب می خواهیم شما را بیشتر در مورد نقاشی دیواری مناسب منزلتان راهنمایی کنیم. مثل همیشه با دکودان همراه باشید!

1- نقاشی های دیواری پر رنگ و لعاب

با معرفی نقاشی دیواری مناسب دکوراسیون خنثی شروع می کنیم! منظورمان دکوراسیون محبوب این روزهاست! نقاشی های دیواری با رنگ های گرم به خصوص پاییزی مانند: زرد، نارنجی و قرمز بسیار حال و هوای این دکوراسیون ها را گرم و صمیمی می کند. پس اگر تصمیم دارید روی دیوارتان نقاشی کنید، رنگ های بالا را در نظر بگیرید.

2- نقاشی های دیواری پر جنب و جوش

نقاشی های دیواری مانند ریزش برگ درختان، پرواز پرندگان یا رهایی قاصدک ها را حتما دیده اید. این نقاشی ها برای قسمت هایی از خانه یا دیوار که می خواهید بیش تر مورد توجه قرار بگیرد، مناسب است. به عنوان مثال؛ مسیر دیداری ایجاد شده از پرواز پرندگان، مخاطب را به یک تابلو یا اکسسوری خاص میرساند.

3- ترکیب نقاشی های دیواری با اکسسوری ها

اهمیت جزئیات را جدی بگیرید! قبل از شروع نقاشی نگاهی اجمالی به دیوارتان و اکسسوری مرتبط با آن مانند آینه، ساعت یا قاب های عکس بیاندازید. علاوه بر اکسسوری ها نگاهی به فرورفتگی ها و برجستگی های روی دیوارها یا لبه های اتصال با سقف و کف نیز بیاندازید. نقاشی دیواریتان را روی لبه های دیوار تشدید کنید یا رنگ های گرم تری استفاده کنید. می توانید نقاشی دیواری را به نحوی دور اکسسوری ها ببرید اما زیاد شلوغش نکنید!

4- نقاشی های دیواری به سبک روستیک

در بسیاری از موارد نقاشی های دیواری فاقد شکل خاص هستند. شیوه های آسانی برای اجرای این نوع نقاشی های دیواری نظیر استفاده از کیسه های پلاستیکی چروک وجود دارد. برای فضاهایی که از سبک روستیک یروی کنند این شیوه کارآمد است! می توانید این نوع نقاشی را روی دیوارتان که از آجر دکوراتیو یا چوب پوشیده شده است، اجرا کنید تا حالت طبیعی بیش تری به خود بگیرد.

5- نقاشی های دیواری عمودی و افقی

شکل نقاشی های دیواری تاثیر مستقیم بر روی فضا می گذارند. نقاشی ها با ماهیت عمودی بر ارتفاع فضا و نقاشی ها با ماهیت افقی بر وسعت سطح می افزایند. برای فضاهای کوچک و آپارتمان های نقلی استفاده از نقاشی های دیواری سه بعدی بر گستردگی فضا می افزاید. البته کشیدن نقاشی های سه بعدی در این مقیاس نیازمند فعالیت یک یا چند متخصص است.

نقاشی دیواری اتاق کودک

نقاشی دیواری اتاق کار

نقاشی دیواری اتاق خواب

بهترین نقاشی‌های دیواری | نقاشی دیواری اتاق خواب | نقاشی دیواری اتاق کار | نقاشی‌های دیواری در دکودان

نقاشی دیواری مناسب دکوراسیون خنثی,نقاشی های دیواری با رنگ های گرم,دکوراسیون گرم و صمیمی,نقاشی دیواری در طراحی دکودان,نقاشی دیواری اتاق خواب,نقاشی دیواری اتاق کار,نقاشی دیواری اتاق کودک,نقاشی های دیواری عمودی و افقی,نقاشی های دیواری به سبک روستیک, ترکیب نقاشی های دیواری با اکسسوری ها,نقاشی های دیواری پر جنب و جوش,نقاشی های دیواری پر رنگ و لعاب

طراحی دکوراسیون در اصفهان

طراحی دکوراسیون در تبریز

طراحی دکوراسیون در تهران

طراحی دکوراسیون در شیراز

طراحی دکوراسیون در مشهد

طراحی دکوراسیون در همدان

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *