- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

ایده های جالب برای طراحی داخلی آپارتمان های کوچک با رنگ های ملایمی از پاستل

سپیده امینی
1684
رای نویسنده
4از1
ایده های جالب برای طراحی داخلی آپارتمان های کوچک | طراحی داخلی | رنگ مناسب دکوراسیون داخلی

خلق خانه ای شبیه خانه پریان با رنگ های آرامش بخشی از پاستل

فضای داخلی جمع و جور این آپارتمان که به طرز شگفت انگیزی با رنگ های پاستل طراحی شده که حاصل تحقیق سایت دکودان است.

 

در این آپارتمان چهل پنج متر مربعی چیزهای دوست داشتنی زیادی وجود دارد: طراوت و نشاط، راهکارهای هوشمندانه برای جای دادن لوازم، رنگ های ملایم و انرژی مثبتی که در سراسر قسمت نشیمن به چشم می خورد.

 

 

با وجود محدودیت فضا، انباری جادار و تهویه مناسبی دارد. من عاشق ترکیب رنگ سفید با رنگ های پاستل، آجرکاری، بازی جدول کلمات متقاطع در حمام، آشپزخانه خنک و فضای بالکن این آپارتمان هستم! سادگی و ظرافت دست به دست هم داده اند تا از خانه ای رونمایی کنند که دیدن آن مثل نشان دادن آب نبات چوبی به یک کودک، آدم را به وجد می آورد.

 

 

این آپارتمان، فوق العاده زیباست و حال و هوای یک پناهگاه مخفی جادویی را دارد. دارای یک اتاق نشیمن، آشپزخانه و قسمت خواب است. ارتفاع تخت خواب کمی بالاتر از حد معمول است که از نظر بصری نیز به وسیله پرده از اتاق نشیمن مجزا شده است.

 

 

از فضای اضافی زیر تخت خواب نیز می توان برای جای دادن لوازم استفاده نمود. مشکل عمده آپارتمان های کوچک این است که شما دقیقا فضای کافی برای جای دادن تمام لوازم خود ندارید. پس، تیم طراحی این پروژه چطور جوابگوی این محدودیت شد؟ با تبدیل مبلمان و لوازم خانه به اقلام چند منظوره این محدودیت را جواب داد.

 

 

در بالکن، صندلی ها از رنگ آمیزی جعبه های ارتشی ساخته شده اند که به راحتی می توان از آنها برای جای دادن لوازم استفاده نمود. ما در سایت اینگونه اندیشه می کنیم که رنگ های پاستل (صورتی کمرنگ، سبز نعنایی، زرد کهربایی)، با خلق خانه ای شبیه خانه پریان، فضای خانه را برای یک خانم جوان حسی آکنده از صمیمیت می دهند.

 

 

گردآوری و ویرایش : دکودان

 

ایده های جالب برای طراحی داخلی آپارتمان های کوچک | طراحی داخلی | رنگ مناسب دکوراسیون داخلی

ایده های جالب برای طراحی داخلی آپارتمان های کوچک,طراحی دکوراسیون آپارتمان,دکوراسیون خانه آپارتمانی,طراحی داخلی خانه آپارتمانی,طراحی دکوراسیون خانه, طراحی داخلی منزل, جدیدترین دکوراسیون داخلی خانه, دکوراسیون لاکچری خانه, مدرن ترین سبک دکوراسیون داخلی خانه, جدیدترین طراحی دکوراسیون منزل, دکوراسیون خانه های مدرن, عکس دکوراسیون داخلی منزل, عکس طراحی داخلی منزل, عکس چیدمان داخلی خانه, طراحی دکوراسیون داخلی لوکس, ایده برای دکوراسیون منزل, دکوراسیون منزل به سبک شرقی, جدیدترین دیزاین آشپزخانه, دکوراسیون داخلی شیک, دکوراسیون داخلی اتاق خواب, دکوراسیون داخلی آشپزخانه

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *