- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

اهمیت طراحی داخلی فست فود و رستوران

نازنین داددوست
728
رای نویسنده
5از1
اهمیت طراحی داخلی فست فود و رستوران | طراحی دکوراسیون رستوران | طراحی دکوراسیون فست فود

اهمیت طراحی داخلی فست فود,اهمیت طراحی داخلی رستوران,راه اندازی فست فود و رستوران,اطلاعات راه اندازی فست فود و رستوران,آموزش راه اندازی رستوران و فست فود

دکوراسیون رستوران | دکوراسیون فست فود

 

اهمیت طراحی داخلی فست فود و رستوران

شما در مورد منو ، آشپز ، غذا و وب سایت فکر می کنید ولی باید این را بدانید که نباید از طراحی داخلی برای فست فود یا رستوران وخود چشم پوشی کنید. مطالعات کاترشناسان در سال 2019 این را نشان می دهد که طراحی داخلی یک رستوران یا فست فود و یا هر آشپزخانه صنعتی دیگر یکی از عواملی است که رضایت مشتری را تحت تاثیر قرار می دهد.

ایا شما خودتان طراحی داخلی فست فود و یا رستوران خود را انجام می دهید یا از مشاوران و یا از یک شرکت طراحی بهره می برید.

قبل از اینکه شما چیزی را انتخاب کنید باید به این فکر کنید و مهمانان فست فود یا رستوران خود را در نظر بگیرید و به این فکر کنید که شما سالن ناهار خوری خود را چگونه می خواهید و می خواهید که در آنجا چه احساسی به شما دست بدهد. پس باید این را بدانیم که قبل از  برنامه ریزی و ورود به همچین صنفی باید در ابتدا مشتریان در مقابل ذهنمان بیایند تا در هنگام طراحی داخلی فست فود و رستوران فضای دلنشین و مورد پسند سایرین را فراهم نمایید.

قبل از شروع طراحی دکوراسیون داخلی فست فود وباید تصمیم بگیرید که فضاهای موجود در فست فود خود را چگونه و به چه صورت می خواهید.

 

در اینجا به برخی از فضاها می پردازیم :

  • سالن غذاخوری اصلی
  • سالن غذاخوری خصوصی
  • منطقه غذاخوری تراس
  • ورو و منطقه انتظار
  • ایستگاه سرو غذا
  • و

 

در واقع شما باید تصمیم بگیرید چه نوع  فست فودی را در نظر دارید ، مد نظر شما یک فست فود درجه یک جدید مانند دیگر فست فودهای موجود در بازار می باشد یا دیگر تفکراتی در ذهن خود دارید.

 

مخلوطی از فضای جلو و پشت :

اکثر متخصصان و کارشناسان بر این باورند که فضا موجود برای یک فست فود و یا رستوران یک سیستم پیچیده است و بستگی دارد که تمام قست های آن درست کار شود در واقع جلو و عقب فضا موجود بدون یکدیگر بی معنی می باشند.

 

نقش رنگ در طراحی دکوراسیون فست فود :

رنگ می تواند تاثیرات فراوانی بر روی دکوراسیون یک رستوران یا فست فود وبگذارد و تمام احساس موجود در آن فضا را بر روی مشتری القا کند و آن را تحت تاثیر قرار دهد. رنگ نقش مهمی در ایجاد حس شادی و آرامش در مشتریان دارد و از آنجا که ادراک رنگ به احساسات متصل می باشد به ابن طریق می تواند رضایت مشتری را در بر داشته باشد.

اگر توجه کرده باشید اکثر طراحی داخلی فست فودها و رستوران ها به رنگ قرمز یا زرد می باشد،زیرا این رنگ اشتهای افراد را تحریک می کند و باعث پرخوری می گردد در حالی که آبی یک رنگ آرامش بخش بوده منجر می گردد که احساس راحتی و آرامش در مشتری بوجود آید.

 

تاثیر عمیق نورپردازی :

روشنایی قطعا می تواند تاثیر فراوانی بر روی احساسات مردم داشته باشد. باید به این نکته نیز توجه داشت که در فست فود و رستوران وتا حد ممکن باد از شدت روشنایی نور طبیعی استفاده کرد زیرا تاثیرات بخوصوصی را بر روی مشتریان می گذارد. علاوه بر لذت بصری ، نور خورشید بر حالت روانی و سلامتی مردم تاثیرات فراوانی را می گذارد بطوری که غذا خوردن در اینگونه از فضا ها احساس بهتری به ما دست خواهد داد.

نورپردازی تا حد زیادی می تواند به محیط فست فود و یا رستوران شما کمک کند. رنگ زرد و طلایی چراغ برق ، شومینه و یا شمع برای ایجاد احساس گرم در یک فست فود و یا رستوران مناسب است.

نورپردازی مناسب در یک فضای کوچک می تواند احساس صمیمیت در آن فضا ایجاد نماید و در فضاهای بزرگ نیز استفاده از لوستر و یا روشنایی مدرن بسته به مفهوم رستوران  یا فست فود می تواند بر روی آن فضا تاثیراتی را بگذارد.

 

طراحی فضا :

فضای که برای ایجاد یک فست فود یا رستوران در اختیار دارید بسیار اهمیت دارد. زیرا متناسب با فضا موجود باید طراحی دکوراسیون را شروع کرد و متناسب با آن فضا طرح داد و رنگ امیزی را انجام داد و نورپردازی کرد و لوازم های جانبی را به کار برد.

فضای موجود بسیار اهمیت دارد و حتما برای طراحی آن باید از مشاورین و متخصصین این کار مشورت و مشاوره های را گرفت تا بتوان به بهترین نحو ممکنه در این زمینه فعالیت کرد.

در ادامه باید این را هم بگوییم که شما می توانید با به کارگیری یکی از مشاورین و متخصصین طراحی دکوراسیون شرکت دکودان به بهترین نحو ممکنه مکان مورد نظر ( فست فود ، رستوران ، کافی شاپ و … ) را برایتان طراحی نماید.

 

 

اهمیت طراحی داخلی فست فود و رستوران | طراحی دکوراسیون رستوران | طراحی دکوراسیون فست فود

اهمیت طراحی داخلی فست فود,اهمیت طراحی داخلی رستوران,راه اندازی فست فود و رستوران,اطلاعات راه اندازی فست فود و رستوران,آموزش راه اندازی رستوران و فست فود

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *