- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

انتخاب سیستم گرمایش استخر

azam
1064
رای نویسنده
3از1
انتخاب سیستم گرمایش استخر | سیستم گرمایش آب استخر و جکوزی | طراحی و ساخت استخر در منزل

انتخاب سیستم گرمایش استخر

طراحی استخر

ساخت استخر

 

 

انتخاب سیستم گرمایش استخر و جکوزی ، گرم کردن استخر با دیگ یا پکیج

اگر آب استخر شما سرد است و شما نمی توانید در آن شنا کنید و اینکه می خواهید از استخر خود علاوه در روزهای گرم تابستان و در زمستان هم لذت ببرید ما به شما پیشنهاد می کنیم که یک سیستم خوب و با راندمان کاری بالا جهت گرم کردن آب استخر خود انتخاب کنید . استخر شنا بدون سیستم گرمایشی بیش از ۲۲ یا ۲۵ درجه سانتیگراد گرم نمی شود و همواره شناگران دوست دارند در آب با دمای  ۲۶ تا ۳۰ درجه سانتیگراد شنا کنند.

 

سیستم گرمایش آب استخر به شما اجازه می دهد که بتوانید در تمام روزهای سال از استخر خود استفاده کنید و استفاده شما از استخر را فقط به فصل تابستان محدود نمی کند.

 

سیستم های که برای گرم کردن آب استخر وجود دارند

گرم کردن آب استخر با انرژی خورشیدی ، گرم کردن آب استخر با پمپ گرمایشی و رایج ترین آنها که در ایران بسیار مورد استفاده قرار می گیرد گرم کردن استخر با مبدل و دیگ و مشعل و گرم کردن استخر با پکیج و مبدل می باشد.

 

 

اما بهترین راه و سریع ترین راه برای گرم کردن استخر استفاده از مبدل و دیگ و مشعل می باشد ، شما با استفاده از این سیستم به منظور گرم کردن آب استخر می توانید هم آب گرم مصرفی کل ساختمان را از دیگ و مشعل تامین کنید و هم گرمایش استخر را در این مدل از گرمایش آب استخر ، مدت زمان کمتری برای گرم کردن آب استخر لازم است و همچنین توجه به این نکته حائز اهمیت است که طول عمر دیگ از پکیج به منظور استفاده در سیکل گرمایش استخر بیشتر است و اصولی تر است.

راه دیگر گرمایش استخر استفاده از پکیج است که البته استفاده از پکیج های چگالشی بیشتر توصیه می شود اما امروزه قیمت این نوع پکیج ها بسیار بیشتر از دیگ و مشعل می باشد و استفاده از پکیج های خانگی به طور کلی توصیه نمی شود زیرا پکیج به زودی مصطحلک شده و نیاز به صرف هزینه زیاد برای تعمییر و بازسازی دارد.

 

چه نوع مبدلی برای گرم کردن استخر استفاده می شود

مبدل های صفحه ای و مبدل های پوسته لوله جهت گرم کردن آب استخر مورد استفاده قرار می گیرند که مناسب ترین آنها و رایج ترین آنها استفاده از مبدل پوسته لوله می باشد.

 

 

لینک های پیشنهادی ما

 

 

منبع: صدای آب دریا
گردآوری، تحریر و ویراستاری : دکودان

 

انتخاب سیستم گرمایش استخر | سیستم گرمایش آب استخر و جکوزی | طراحی و ساخت استخر در منزل

انتخاب سیستم گرمایش استخر,سیستم گرمایش آب استخر,طراحی و ساخت استخر در منزل,سیستم گرمایش استخر,سیکل گرمایش استخر,گرم کردن آب استخر با انرژی خورشیدی,گرم کردن آب استخر با مبدل,گرم کردن آب استخر با مشعل,گرم کردن آب استخر با پکیج,گرم کردن آب استخر با پمپ گرمایشی,گرم کردن آب استخر با دیگ,طراحی و ساخت استخر,سیستم گرمایش استخر شنا,طراحی و ساخت استخرهای روکار,ساخت استخر برای هتل,ساخت استخر برای ویلا,ساخت استخر در هتل,ساخت استخر در آپارتمان,عکس استخر مدرن,عکس استخر جدید,عکس استخر سرپوشیده,عکس استخر ویلا,عکس ساخت استخر در خانه,عکس استخر

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *