- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

آیا ساخت استخر خصوصی با هزینه کم ممکن است؟

azam
931
رای نویسنده
5از1
آیا ساخت استخر خصوصی با هزینه کم ممکن است | ساخت استخر خصوصی | طراحی استخر ارزان

آیا ساخت استخر خصوصی با هزینه کم ممکن است؟

مسلما هیچکس نیست که بتواند وسوسه آب تنی در هوای گرم تابستانی را نادیده بگیرد. افرادی که دارای خانه های ویلایی و فضای مناسب برای ساخت استخر خصوصی هستند ، حتما ایده ساخت استخر خصوصی به ذهنشان رسیده است.

 

با بالا رفتن هزینه های ساخت و افزایش قیمت متریال و مواد اولیه ساختمان سازی، برای بسیاری از افراد این پرسش به وجود آمده است که آیا می توان با هزینه مناسب ، استخر خصوصی در خانه خود داشته باشند؟

 

 

 

طراحی استخر

ساخت استخر

 

 

 

هزینه ساخت استخر خصوصی

هزینه ساخت استخر خصوصی وابسته به اندازه زمین است و همچنین نوع طرح و نقشه مورد نظر نیز در قیمت ساخت آن نیز تاثیر به سزایی دارد. مسلما اجرای طرح های ساده تر ، به دلیل نیاز به مواد اولیه و متریال کمتر، هزینه کمتری نیز در بر خواهد داشت. اما در این مورد نگران نباشید.

 

در صورتی که مدیریت ساخت استخر خود را به طراحان و سازندگان زبده بسپارید، علاوه بر اینکه در وقت و زمان شما صرفه جویی می شود، به دلیل اینکه تمامی مراحل ساخت استخر خصوصی نیز با برنامه ریزی و آگاهی کامل صورت می گیرد ، هزینه و قیمت ساخت آن بسیار کاهش می یابد.

 

پس اولین گامی که باید در این جهت بردارید، انتخاب یک شرکت مناسب برای اجرای این پروژه است. با انتخاب صحیح طراحان و اجرا کنندگان خود می توانید علاوه بر پیاده کردن طرحی شکیل و زیبا برای استخر خانه خود، مقدار کمتری نیز بابت ساخت آن هزینه کنید.

 

 

 

 

محل مناسب برای ساخت استخر خصوصی

با پیشرفت تکنولوژی و نامحدود شدن امکانات، این روزها نمی توان گفت که برای ساخت استخر خصوصی نیاز به مکان یا محل خاصی هست. شاید شما هم از نزدیک ویا در کلیپ های منتشر شده در شبکه های مجازی، استخرهایی را دیده باشید که در طبقات بالای برج ها ساخته شده و حتی کف آن شیشه ای است. پس نمی توان گفت که برای ساخت استخر خصوصی محدودیت وجود دارد.

 

به طور کلی در مناطق سردسیر معمولا استخر ها به صورت سرپوشیده و در مناطق گرمسیر نیز در حیاط و یا در مناطق روباز ساخته می شوند. لازم به ذکر است که محل استخر باید به گونه ای باشد که در طول روز ، نور آفتاب به آن بتابد.

 

به عنوان مثال در صورتی که استخر به صورت سرپوشیده ساخته می شود بهتر است که سقف آن شیشه ای بوده و یا دارای پنجره های آفتاب گیر باشد. این قضیه علاوه بر اینکه به گرم تر شدن محیط کمک می کند، آب استخر را نیز تا حدودی ضد عفونی خواهد کرد. همه می دانند که نور آفتاب یک ضدعفونی کننده طبیعی است.

 

 

 

 

شکل و مدل در ساخت استخر خصوصی

در گذشته استخرها تنها به یک شکل و مدل دیده می شدند. برای ساخت استخر خصوصی و یا عمومی ، باید زمین حفر شده و با استفاده از بتن ، بلوک های سیمانی و … آب بندی و ساخته می شد. اما امروزه می توان در هر نقطه و محلی که در گذشته حتی به فکر انسان نمی رسید، استخر ساخت.

 

در حال حاضر برخی از شرکت ها اقدام به ساخت استخرهای آماده کرده اند و برای نصب آن دیگر نیازی به حفر زمین و بتن ریزی نخواهد بود. لازم به ذکر است که این گونه استخرها هنوز از لحاظ جایگاه و کیفیت با استخرهای کلاسیک برابر نیستند.

 

تنوع ، درجه مقاومت ، کیفیت و زیبایی استخرهایی که توسط افراد متخصص در محل ساخته می شود هنوز بسیار بالاتر از استخرهای از پیش ساخته شده است. به طور کلی شکل و مدل در ساخت استخر خصوصی بستگی به مقدار بودجه شما دارد. هرچه اندازه استخر بزرگتر بوده و یا طرح های نامتعارف تری داشته باشد، هزینه ساخت آن نیز افزایش می یابد.

 

 

حفظ حریم در ساخت استخر خصوصی

محوطه ای که استخر در آن ساخته می شود باید به گونه ای باشد که حریم خصوصی در آن رعایت شده و دید مزاحم نداشته باشد. این قضیه یکی از ویژگی های مهم در ساخت استخر خصوصی است . افرادی که تمایل دارند از امکانات استخر شخصی استفاده کنند مسلما تمایل به راحتی و آسایش دارند به همین دلیل پیاده کردن طرح استخر و اجرای پروژه آن در محل مناسب یک اصل مهم است.

 

 

 

استخرهای شگفت انگیز

هرچه بیشتر به جلو پیش می رویم ، شگفتی سازی مهندسین و طراحان بشر بیشتر می شود. تا چند سال گذشته کسی فکرش را نمی کرد که بتوان در خانه استخری داشت که به راحتی تغییر کاربری دهد و به پارکینک ماشین تبدیل شود یا بتوان در بالای برج صد طبقه شنا کرد و از لابه لای دیواره شیشه ای آن، ساختمان های اطراف و مردم و را تماشا کرد. همه اینها به لطف هوش ، نبوغ و ذکاوت انسان است.

 

در صورتی که تمایل به ساخت استخر خصوصی در خانه خود دارید ، بهتر است که ابتدا با مشاورین حرفه ای و زبده در رابطه طرح های پیشنهادی خود و همچنین مقدار هزینه مورد نیاز صحبت کنید که در حین کار با مشکل مواجه نشوید.

 

 

منبع: صدای آب دریا
گردآوری، تحریر و ویراستاری : دکودان

 

 

آیا ساخت استخر خصوصی با هزینه کم ممکن است | ساخت استخر خصوصی | طراحی استخر ارزان

آیا ساخت استخر خصوصی با هزینه کم ممکن است,ساخت استخر خصوصی در منزل,ساخت استخر خصوصی در ویلا,ساخت استخر خصوصی,ساخت استخر سرپوشیده,امکانات استخر شخصی,ساخت استخر خصوصی در خانه,هزینه ساخت استخرهای خصوصی,ساخت استخر ارزان,ساخت استخر سرپوشیده ارزان,ساخت استخر در تهران,ساخت استخر ارزان در ویلا,طراحی استخر ارزان,طراحی بهترین استخر,عکس بهترین استخر ها,طراحی داخلی استخر,عکس استخر مدرن,عکس استخر جدید,روش های نگهداری استخر,تجهیزات استخر,عکس طراحی استخر در تبریز,ساخت استخر در تبریز,ساخت استخر در کیش,ساخت استخر در هتل,ساخت استخر در ویلا,ساخت استخر در شیراز,ساخت استخر در خانه,ساخت استخر در اتاق,ساخت استخر در همدان,ساخت استخر در مشهد,ساخت استخر در شمال,ساخت استخر در رشت,ساخت استخر در حیاط,ساخت استخر در زیرپارکینگ,ساخت استخر در آپارتمان,هزینه ساخت استخر,

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *