- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

چیدمان مناسب اردیبهشت ماهی ها

نازنین داددوست
1081
رای نویسنده
4از1
چیدمان مناسب اردیبهشت ماهی ها | اردیبهشتی ها چه دکوراسیونی را دوست دارند

طراحی منزل یک اردیبهشتی | اردیبهشت یا برج ثور

دکوراسیون منزل اردیبهشت ماهی : در فضای شما مهم‌ترین عناصر، مبل راحتی و تختخواب‌تان است؛ هر چه بزرگ‌تر و راحت‌تر، بهتر! از مواد طبیعی در ساخت وسایل و استفاده از رنگ‌هایی متنوع قهوه‌ای‌ خاکی که حس بودن در طبیعت را به شما منتقل می‌کند، لذت می‌برید. پس به دنبال مبلمان و اثاثیه ساخته‌شده از چوب باشید. سنگ‌ها و منسوجات طبیعی مانند کتان و حضور گیاهان و مراقبت از آنها، گشودن پرده‌ها و پنجره‌ها برای حضور نور و حمایت ذاتی از زندگی و هر آنچه نماد آن باشد حال شما را خوب خواهد کرد. نقشمایه‌های برگرفته از طبیعت، تزیین مورد علاقه شماست.

عدم علاقه به ایجاد تغییرات زیاد و وابستگی عاطفی به آنچه دارید از ویژگی‌های اهالی این ماه است. هر سبکی که بتواند این دو ویژگی را در آن سامان‌دهی کند، خوشایند و دکوراسیون ماه تولد شما خواهد بود. وسایل آنتیک و مواد خاص، آثار اصیل و اشیای تزیینی با قاب‌های زیبا و فرش‌های ایرانی و هر چه که نشان از سلیقه زیباپسند شما دارد به حس خوب شما ختم می‌شود و فضای‌تان را خاص خودتان می‌کند.

یک اردیبهشتی به لذت بردن از زندگی و دورهمی‌های دوستانه علاقه‌مند‌است؛ پس به فضای نشیمن راحت و وسایل آن نیاز دارد. رنگ‌های مناسب دیگر شامل انواع سبزها و رنگ‌های پاستلی (صورتی‌ها، سبزها، آبی‌ها، زردها و یاسی‌های روشن و سفید شده) و رنگ سفید است. دقت کنید که فضای‌تان بیش‌ازحد نمایانگر جنسیت شما نباشد؛ یعنی بیش ‌از اندازه مردانه یا زنانه به نظر نرسد.

چیدمان مناسب اردیبهشت ماهی ها | اردیبهشتی ها چه دکوراسیونی را دوست دارند | اردیبهشتی ها چه طراحی و چیدمان منزلی دوست دارن | طراحی دکوراسیون ماه تولد

چیدمان مناسب اردیبهشت ماهی ها,دکوراسیون ممنوعه اردیبهشت ماه یا برج حمل,اردیبهشتی ها چه دکوراسیونی را دوست دارند,اردیبهشتی های چه طراحی و چیدمان منزلی دوست دارن,طراحی دکوراسیون اردیبهشتی ها,اردیبهشتی ها چطور منزلی را می پسند,یک اردیبهشتی خانه خود را چگونه تزئین میکند,چیدمان مورد علاقه اردیبهشتی,دکوراسیون منزل یک اردیبهشتی,رنگ دکوراسیون مورد علاقه اردیبهشتی,دکودان یک اردیبهشتی,چیدمان اتاق یک اردیبهشتی,چیدمان منزل اردیبهشت ماهی ها,دکوراسیون داخلی منزل ایرانی مناسب اردیبهشتی ها

طراحی دکوراسیون در اصفهان

طراحی دکوراسیون در تبریز

طراحی دکوراسیون در تهران

طراحی دکوراسیون در شیراز

طراحی دکوراسیون در مشهد

طراحی دکوراسیون در همدان

طراحی دکوراسیون در بابل

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *