- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

نحوه مدیریت فست فود و رستوران

نازنین داددوست
810
رای نویسنده
5از1
نحوه مدیریت فست فود و رستوران | راه اندازی فست فود | راه اندازی رستوران | آموزش راه اندازی

نحوه مدیریت فست فود و رستوران,راه اندازی فست فود,راه اندازی رستوران,آموزش راه اندازی,آموزش مدیریت فست فود,راه اندازی و نکات راه اندازی فست فود و رستوران

 

 

نحوه مدیریت فست فود و رستوران

زندگی های مدرن اغلب زمان کمی برای پخت و پز در خانه را بخصوص در طول هفته به ما می دهد. فست فود و رستوران با ارائه خدماتی مشابه می تواند یک جایگزین مناسب و بسیار عالی برای غذاهای خانگی بوده تا پدر و مادر و دیگر افراد خانواده در این دوران که فرصت و زمان بسیار اندکی برای صرف غذا وجود دارد بتوانند در حال صرف این وعده های غذایی در کنار یکدیگر حضور یابند.

در واقع طبق تحقیق کارشناسان و محققان شاید چیزی حدود یک سوم مصرف کنندگان اینگونه از غذاهای آماده اظهار دارند که فست فود یا رستوران بخش ضروری از زندگی روزمره آنان را تشکیل می دهد.

اگر شما کسی هستید که خواهان شروع و ورود به این نوع از کسب و کار هستید شرکت دکودان طبق تجربه و مهارت لازم توصیه های را به شما خواهد کرد.

 

تسهیل در سفارش :

آشنا و ماهر به روش های که متناسب ب مشتری باشد.
آشنا و ماهر با روش هایی که به پایه مشتری خود تجدید نظر دستور باشد.رایج ترین راه برای سفارش شامل تلفن و آنلاین می باشد که اکثر فست فود ها و رستوران ها مجز به اینچینین امکاناتی در حال حاظر می باشند.

 

تفکر مناسب بر روی منو :

یک منو آسان و مناسب برای خوانده شدن توسط مخاطبان خود تهیه می شود. منو در یک رستوران یا فست فود به همان اندازه ای که کیفیت غذا اهمیت دارد مهم بوده و نقش موثری را در یک فست فود ایفا می کند. منو در واقع باید همه انتخاب هاب غذایی که در ان مکان وجود دارد را به صورت خیلی دقیق و کارشناسی شده برای مشتری معرفی نماید تا مشتری سردرگم نشود و احساس نارضایتی  از فست فود یا رستورانی را که به آن مراجعه کرده است را نکند.

یک منو آسان طوری طراحی می شود که مخاطبان به راحتی بتوانند آن را مطالعه نمایند و آنچه را که مدنظر خود دارند سفارش بدهند. همچنین باید انواع غذایی موجود در منو گوناگون و از نظر قیمتی نیز برای مشتری مقرون به صرفه باشد تا بتواند بیشتر جلب توجه کند.

 

 

 

راه اندازی یک منطقه :

در نظر داشته باشید که یک شمارنده جداگانه و یا پارکینگ برای مشتریان خود در نظر بگیرید و آن را به عنوان پیشرفت در کسب و کار خود و دیگر مزایای برای پیشرفت کسب و کار تلقی کنید.

 

 

نظارت بر صحت انجام کار :

در یک فست فود یا رستوران شما یک شانس برای حق گرفتن سفارش از یک مشتری را دارید که اگر درست از این شانس استفاده نکنید امکان دارد که مشتری دیگر به فست فود شما بازنگردد.
در اکثر زمان ها از مواد غذایی که ارائه می دهید اطمینان حاصل کنید و هر آیتم که مشتری انتظار دارد را بررسی نمایید تا به مشکلی برنخورید و مشتری رضایت کامل از مجموعه شما داشته باشد.

 

 

استفاده از بسته بندی محکم :

بسته بندی مواد غذایی فست فود یا رستوران باید با کیفیت و یکپارچه باشد و ظروف مورد استفاده در این اماکن باید بادوام باشند. مواد غذایی و ظروف باید به درستی بسته بندی شده و انباشه نگردد.

 

حفظ ایمنی مواد غذایی :

نگهداری مواد غذایی در درجه و حرارت مناسب تا زمانی که مشتری سفارش خود را بر می دارد و تحویل می گیرد. حتما سعی کنید که مواد غذایی گرم را از سرد جدا نگه داری کنید.

 

 

پرسنل :

برای یک فست فود یا رستوران به پرسنل برای بخش های مختلفی نیازمند هستید تا در قسمت های گوناگون این کسب و کار مشغول به فعالیت گردند.

پرسنل یک فست فود یا رستوران باید آماده باشد تا به سوالات و سفارشات مشتریان به نحو احسن رسیدگی کنند و به طرز مناسبی با مشتریان برخورد نموده تا مشتری مجاب شود تا بار دیگر به علت طرز برخورد مناسب و رسیدگی به مشکلات آنان بار دیگر خواهان برگشت به آن مکان باشد.

 

 

نحوه مدیریت فست فود و رستوران | راه اندازی فست فود | راه اندازی رستوران | آموزش راه اندازی

نحوه مدیریت فست فود و رستوران,راه اندازی فست فود,راه اندازی رستوران,آموزش راه اندازی,آموزش مدیریت فست فود,راه اندازی و نکات راه اندازی فست فود و رستوران,چطور فست فود خودمان را مدیریت کنیم,نحوه اداره و مدیریت فست فود,آموزش پرسنل فست فود و روش های مدیریت,کتاب راهنمای جامع راه اندازی و مدیریت فست فود در ایران,مرحله راه‌اندازی و مدیریت یک فست‌فود,مراکز آموزش مدیریت رستوران داری,مدیریت اشپزخانه صنعتی,اصول مدیریت فست فود

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *