- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

شفافیت استخر و از بین بردن سبزی آب استخر

azam
895
رای نویسنده
5از1
شفافیت استخر و از بین بردن سبزی آب استخر | ساخت و اجرای تاسیسات استخر | تصفیه آب استخر

شفافیت استخر و از بین بردن سبزی آب استخر

یکی از مشکلاتی که کارفرمایان و استفاده کنندگان استخر با آن مواجه هستند عدم داشتن اطلاعات کافی جهت ضد عفونی آب استخر و تصفیه درست آب استخر و همچنین نگهداری از آب استخر است ، بسیاری از افراد حتی از اینکه استخر شنا محل سکونتشان با چه سیستمی ضدعفونی میشود را آگاهی ندارند و این عدم آگاهی به خاطر این است که متاسفانه امر ساخت استخر و اجرا تاسیسات استخر در ایران کاری تجربی شده و کارفرمایان حاضر به استفاده از افراد متخصص به منظور طراحی و اجرا استخر شنا نیستند.

 

یکی از مهمترین عواملی که در بحث طراحی و اجرا استخر ، طراحی و اجرا سونا و طراحی و اجرا جکوزی نقش ایفا میکند بحث مالی اجرای پروژه می باشد.

 

 

اگر شما سیستم ضدعفونی استخر و تصفیه استخر را جدی نگیرید و به اندازه ناکافی برای آن هزینه کنید در آینده با هزینه های نگهداری زیادی مواجه خواهید شد که می توان به کلوخه شدن سیلیس فیلتر شنی ، کدر شدن آب استخر ، وجود روغن بر روی استخر و … اشاره کرد.

 

 

یکی از عوامل مهم در سبز شدن آب استخر عدم تنطیم کلر و PH آب استخر می باشد که این امر به سادگی و با استفاده از کیت سنجش کلر و PH قابل فهم است.

 

 

 

پس از استفاده از کیت سنجش کلر و کیت سنجش Ph  بهتر است که این دوعامل مهم در آب تنظیم شود و برای تنظیم پی اچ آب استخر ما به شما اسید استخری مایع دو الکترولیز و یا استفاده از اسید خشک PISCIMAR  اسپانیا را توصیه میکنیم.

 

 

اما فرق این دو در چیست؟

اسید مایع استخری ماده ای خطرناکی می باشد که نگهداری از آن و استفاده از آن در استخرهای خصوصی توصیه نمی شود و در دراز مدت باعث دو رنگ شدن نردبان استیل استخر و هندریل استیل استخر و همچنین از بین رفتن لعاب کاشی ها می شود و همچنین باعث خشکی پوست و خارش نیز می شود اما اسید خشک این مظرات را ندارد.

 

و اما برای رفع کدری آب استخر و شفاف کردن آب استخر پیشنهاد ما به شما استفاده از BIO POOL و یا ابری لنتادور محصول PISCIMAR اسپانیا می باشد.

 

 

لینک های پیشنهادی ما

 

 

منبع: صدای آب دریا
گردآوری، تحریر و ویراستاری : دکودان

 

شفافیت استخر و از بین بردن سبزی آب استخر | ساخت و اجرای تاسیسات استخر | تصفیه آب استخر

شفافیت استخر و از بین بردن سبزی آب استخر,ساخت و اجرای تاسیسات استخر,طراحی و ساخت استخر و جکوزی,طراحی و ساخت استخر شنا,طراحی و اجرا سونا,طراحی و اجرا جکوزی,طراحی و اجرا استخر,اسید مایع استخری,اسید استخری مایع,سیستم تصفیه استخر,سیستم ضدعفونی کننده استخر,سبز شدن آب استخر,طراحی و ساخت استخرهای روکار,طراحی و ساخت استخرهای بتنی,ساخت استخر برای هتل,ساخت استخر برای ویلا,ساخت استخر در هتل,ساخت استخر در آپارتمان,عکس استخر مدرن,عکس استخر جدید,عکس استخر سرپوشیده,عکس استخر ویلا,عکس ساخت استخر در خانه,عکس استخر

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *