- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

شروع کسب کار فست فود

نازنین داددوست
1315
رای نویسنده
4از1
شروع کسب کار فست فود | راهنمای راه اندازی فست فود | شرکت راه اندازی فست فود

شروع کسب کار فست فود,راه اندازی فست فود,راهنمای راه اندازی فست فود,آموزش راه اندازی فست فود,هزینه راه اندازی فست فود,بهترین شرکت راه اندازی فست فود ارزان

 

 

شروع کسب کار فست فود

 

 

شروع یک کسب و کار مانند فست فود

کسب و کار مواد غذایی یکی از کارهای است پر سود ،به ابن دلیل که مواد غذایی یک ضرورت روزانه است و هیچکس در زندگیش نمی تواند بدون آن زنده بماند.
این صنعت از خیلی سال ها پیش در کشور آمریکا بوجود آمده و کم کم رواج پیدا کرده و در تمام نقاط جهان می توان فست فود های گوناگونی را مشاهده کرد.

 

 

چرا راه اندازی فست فود یا رستوران

امروزه بسیاری از مردم زمان کمتری برای استراحت دارند و بیشتر سرگرم فعالیت های خود هستند و می خواهند در وقت نیز صرفه جویی نمایند.

با وجود همچین کسب و کارهایی مردم می توانند وقتی را که برای درست کردن غذا بگذارند را به استراحت بپردازند، تا همان از دیگر کارهای خود عثب نمانند و هم استراحت کرده باشند و در این بین نیز غذایی برای گرفتن انرژی میل می نمایند.

 

نکات مورد نیاز برای شروع کسب و کار فست فود

برای شروع یک کسب و کار مانند فست فود نیاز است که مراحل زیر را بدانید و هر مرحله نام برده شده نیز حیاتی می باشد.

 

تصمیم در مورد نوع مواد غذایی که می خواهید ارائه دهید

باید به این توجه کنید که چند نوع مواد در دسترس هستند. ور اکثر مردم آن نقاط و جوامع بیشتر خواهان و طالب کدام نوع از مواد غذایی می باشند. باید فهمید از چه نوع طعم و مزه ای بیشتر خوششان می آید و بیشتر خواستار کدام طمع می باشند.

 

طرح کسب و کار برای فست فود

طرح کسب و کار یک نمونه از اهداف کسب و کار برای یک فست فود یا رستوران حساب می شود ، که این طرح می تواند شامل اطلاعات یا تیم تلاش کننده برای موفیقت و رسیدن به اهداف و تجزیه و تحلیل از همه نظر باشد .

 

 

مکان مناسب

مکان فست فود اهمیت بالایی دارد. محل مناسب مشتریان بیشتری را به ارمغان می آورد. باید سعی شود که مکانی که در آن فست فود احداث کرده اید به راحتی در دسترس باشید و فضای مناسبی برای پارکینگ خود ایجاد نمایید و مکانی باشد که رفت و آمد در آنجا بالا و بتوان به مشتریان نزدیک تر بود.

 

طراحی مناسب برای فست فود

طراحی برای یک فست فود بسیار حیاتی است . طراحی یک رستوران یا طراحی فست فود باعث می گردد که آن فست فود و رستوران منحصر بهفرد جلوه دهد و همگان را به سوی خود جلب نماید. طراحی بخشی بسیار مهم در این صنعت می باشد چون اکثر مشتریان زمانی که به داخل مغازه وارد می شوند در ابتدا اولین چیزی که به چشمشان برخورد می کند نوع طراحی آن فست فود یا رستوران است.

طراحی داخلی هم بسته به سلیقه و نظر صاحب فست فود یا طراحان به کار گرفته شده برای این موضوع دارد ولی در مجموع باید سعی شود فست فود و رستوران شما طوری طراحی گردد که برای مشتری جلب توجه نمایید

 

تجهیزات مورد نیاز

تجهیزات فست فود : هر فست فود بسته به فضایی که در اختیار دارد و یا داشتن کدام یک از خط های تولیدی موجود در یک فست فود ( سوخاری – پیتزا – برگر و…) و میزان سرمایه اولیه برای به کار گیری در بحث خرید تجهیزات همه و همه می تواند در تعداد و نوع تجهیزات موثر باشد. در ابتدا باید میزان سرمایه اولیه خود را تخمین بزنیم و بعد بدانیم کدامین خط از خط های تولیدی موجود در فست فود را می خواهیم داشته باشیم و بعد از آن باید به فضای موجود در مغازه در خرید تعداد تجهیزات نیز توجه کنیم.همیشه در بخش تجهیزات سعی کنید که بهترین و مدرن ترین نوع از تجهیزات را فراهم نمایید.

زیرا این مدل از تجهیزات شاید در ابتدا قیمت بیشتری نسب به دیگر تجهیزات مشابه داشته باشند ولی در ادامه به میزان اهمیت نوع تجهیزات باکیفیت تر و مدرن تر پی خواهید برد زیرا این گونه تجهیزات هم در مصرف انرژی و هم در فراهم کردن مواد غذایی به صرفه تر می باشند.

 

تصمیم برای قیمت گذاری

بعد از انتخاب تجهیزات باید در مورد مواد غذایی فراهم شده نیز تفکراتی شود. زیرا باید مواد غذایی را با قیمت های به دست مشتریان برسانیم که هم کیفیت بهتری داشته باشند و هم از نظر قیمت نیز نسبت به مکان های دیگر قیمت کمتری را دارد . زیرا خود همین موضوع باعث جذب مشتری بیشتر می گردد.

 

استخدام پرسنل

این موضوع هم، یکی از مباحث بسیار مهم یک فست فود می باشد. زیرا باید حساسیت بخوصوصی در انتخاب پرسنل برای فست فود خود داشته باشید.

انتخاب پرسنل بسار حیاتی است زیرا باید پرسنلی را انتخاب کنید و آموزش های لازم را به آن بدهید تا بتواند جوابگوی مشتریان شما باشد و آنان را با بهترین نحو ممکنه راهنمایی و سرویس دهد تا با طرز برخورد خود مشتریان را مجاب کند که بار دیگر هم به فست فود یا رستوران شما مراجعه نماییند.

 

راه اندازی فست فود

بعد اتمام مراحل بالا و آماده سازی تمام موارد در این زمان نیاز به راه اندازی فست فود خود دارید. این مقوله هم نیاز به آموزش خاص خود را دارد. زیرا خود راه اندازی یکی از بخش های بسیار مهم در یک فست فود می باشد.

 

تبلیغات برای شروع کار یک فست فود

تبلیغات مهمترین چیز بعد از راه اندازی یک کسب و کار می باشد . صاحبان اکثر مشاغل نیز به این موضوع اهمیت ویژه ای میدهند و هزینه های هنگفتی برای این مقوله می کنند. زیرا تبلیغات باعث افزایش مشتری و بیشتر شدن سود و درآمد شما می گردد.نوع تبلیغات هم بسیار موثر می باشد زیرا تبلیغات باید برنامه ریزی شده و موثر باشد تا آن نتیجه ای که می خواهیم را دهد.

 

در انتها از چالش های راه اندازی یک فست فود یا رستوران می توان به بعضی موارد اشاره کرده مانند

  • میزان سرمایه اولیه.
  • اقلام مواد غذایی در مدت زمان کمی فاسد می شوند.
  • حجم مشتری اولیه و میزان درآمد اولیه.
  • کنترل مشکلات اولیه ای که بوجود می آید.
  • و …

 

 

شروع کسب کار فست فود | راه اندازی فست فود | راهنمای راه اندازی فست فود | شرکت راه اندازی

شروع کسب کار فست فود,راه اندازی فست فود,راهنمای راه اندازی فست فود,آموزش راه اندازی فست فود,هزینه راه اندازی فست فود,بهترین شرکت راه اندازی فست فود ارزان,آموزش گام به گام راه اندازی رستوران و فست فود,راه اندازی فست فود مقدماتی تا پیشرفته تجهیزات آشپزخانه,راه اندازی ساندویچی و فست فود کوچک,نکته برای افتتاح و راه اندازی فست فود,درآمد فست فودها چقدر است؟,راه اندازی کسب و کار فست فود,کسب و کار رستوران فست فود,روند راه اندازی فست فود,,آموزش راه اندازی فست فود,اطلاعات راه اندازی فست فود,برآورد هزینه راه اندازی فست فود میانگین درامد فست فود,ایده های خلاقانه برای فست فود,مراحل قانونی راه اندازی فست فود,قیمت تجهیزات فست فود,مجوز فست فود

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *