- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

دکوراسیون داخلی منزل به سبک ساحلی

نازنین داددوست
631
رای نویسنده
4از1
دکوراسیون داخلی منزل به سبک ساحلی | دکوراسیون ساحلی | دکوراسیون داخلی ویلا

دکوراسیون داخلی منزل به سبک ساحلی

دکوراسیونی را تجسم کنید که چشم های شما را خیره کند و حسی خنک و ساحلی درونتان ایجاد کند. داشتن این حس در فصل تابستان لذت بخش تر است. دکوراسیون و طراحی ساحلی ، برگرفته از ویژگی ها و رنگ ها و حس و حال محیط ساحلی و همچنین جو حاکم بر آن فضا است.

تمام رنگ های استفاده شده در این نشیمن برگرفته از ساحل و شن و ماسه اند که شامل رنگ بژ و گروه رنگی قهوه ای مایل به زرد اند.

 

 

عناصری که حس ساحلی را در این نشیمن ایجاد می کنند شامل: مبلمان ساخته شده از چوب های بافته شده، فرش کرم رنگ و فانوس های قرار گرفته در این فضا است.

 

 

این نشیمن یا ایوان طراحی شده با رنگ های سفید و چوب های بافته شده، همراه با چشم انداز بی نظیر گیاهان ، حس سرزندگی و شادابی را به درونتان راه می دهد.

 

 

زمینه ی رنگی این اتاق خواب ، برگرفته از رنگ های روشن و آرام است. رنگ گلبهی لطیف به کار رفته در کف و رو تختی، چنین فضای روشن و سفیدی را متعادل و جلوه ی رنگی اتاق را بیشتر کرده است.

 

 

با استفاده از سبز نعنایی روشن در دیواره های این فضا و ترکیب این رنگ با آبی فیروزه ای و مبلمان چوبی حسی بی نظیر و آرامش بخش، فضا را دربرگرفته است.

 

 

ایجاد اشکالی شبیه موج دریا در دکوراسیون تخت خواب فضا را ساحلی کرده است.

 

 

رنگ های سبز به کار رفته در دکوراسیون داخلی این اتاق علاوه بر تامین آرامش دیداری فضا، حس حضور گیاهان و طبیعت را در فضا ایجاد کرده است.

 

 

ترکیبی آرام و معتدل از رنگ های سفید، آبی و سبز و رنگ های روشن به کار رفته، ضمن حفظ انرژی فضا، احساس آسودگی و آرامش را به همراه دارد.

 

 

برای دیدن شرکت های طراحی ویلاهای ساحلی کلیک کنید.

گردآوری و ویرایش : دکودان

 

دکوراسیون داخلی منزل به سبک ساحلی | دکوراسیون ساحلی | دکوراسیون داخلی ویلا

دکوراسیون داخلی منزل به سبک ساحلی,دکوراسیون ساحلی,دکوراسیون داخلی ویلا,انواع سبک دکوراسیون,طراحی دکوراسیون ساحلی مدرن,دکوراسیون ساحلی اروپا,دکوراسیون ساحلی استانبول,دکوراسیون ساحلی برزیل,چیدمان ویلای ساحلی,مبلمان مناسب دکوراسیون ساحلی,رنگ مناسب دکوراسیون ساحلی

 

طراحی دکوراسیون در تبریز

احی دکوراسیون در تهران

طراحی دکوراسیون در شیراز

طراحی دکوراسیون در مشهد

طراحی دکوراسیون در همدان

طراحی دکوراسیون در بابل

طراحی دکوراسیون در اصفهان

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *