- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

دستگاه قهوه ساز اسپرسو

نازنین داددوست
2764
رای نویسنده
4از1
دستگاه قهوه ساز اسپرسو | قیمت دستگاه قهوه ساز اسپرسو | تجهیزات فست فود | راه اندازی فست فود

دستگاه قهوه ساز اسپرسو,قیمت دستگاه قهوه ساز اسپرسو,تجهیزات فست فود,راه اندازی فست فود,اسپرسو ساز,اسپرسو ساز صنعتی,فروش قهوه ساز,اسپرسوساز,قیمت اسپرسوساز

 

تجهیزات رستوران | تجهیزات فست فود | تجهیزات آشپزخانه صنعتی

 

دستگاه قهوه ساز اسپرسو

ماشین قهوه ساز وظیفه دم کردن قهوه را به عهده دارد. این در حالی است تعداد زیادی از انواع مختلف این دستگاه ها از اصول دم گوناگونی برای تهیه قهوه استفاده می نمایند. قهوه معمولا در یک کاغذ و یا یک فیلتر فلزی که در داخل یک قیف که در داخل یک لیوان یا سرامیک در یک دیگ زودپز قرار می گیرد.

معمولا آب سرد را در بک اتاق یا محفظه جداگانه از دستگاه حرارت می دهند و زمانی که به نقطه جوش برسد آب به داخل قیف ریخته شود به این حالت در اصطلاح قطره دم می گویند.

 

خرید اسپرسو دست دوم

 

 

قهوه ستز در ابتدا در سال 1818 توسط شخصی به نام لارنس از کشور فرانسه ساخته شده است ، که دستگاه ساخته شده یک ماشین قهوه یا نوعی فهوه جوش بوده است.
دستگاه قهوه جوش اینگونه بوده که از یک گلدان فلزی رنگ که در انتهای آن یک اتاق فلزی قرار دارد ساخته شده است و لوله ای عمودی از محفظه به بالای percolators که درست در زیر این لوله بک محفظه سوراخ وجود دارد تشکیل می گردد.

جیمز داپیر مهندس انگلیسی بود که دستگاه قهوه ساز خلاء را در سال 1353 ساخته است.

 

دستگاه اسپرسو

دستگاه اسپرسو توسط شخصی به هویت دکنر ارنست در سال 1833 اختراع گردیده است که سال ها مورد استفاده قرار می گرفت تا دستگاه اسپرسو مدرنی که امروزه از آن استفاده می گردد توسط آشیل GAGGIA  در سال 1946 ساخته شده است.

دستگاه های اسپرسو معمولا دارای قسمت های ( 1- هد گروپ  2- پورتا فیلتر ) می باشند که هر کدام از این قسمت ها وظیفه های مختص یه خود را دارد و اختلال در هر کدام منجر به نقص فنی در دستگاه می گردد.

 

هد گروپ یا سوپر هد:

قسمتی از دستگاه است که دارای سوراخ های ریز بوده و وظیفه پخش و توزیع یکنواخت و مساوی آب را بر بستر ( پیکره ) قهوه بر عهده دارد.

اسپرسوهای که در مصارف خانگی معمولا استفاده می گردد یک خروجی یا همان سرگروپ دارند در حالی که دستگاه های که در کافی شاپ ها و رستوران ها و دیگر مراکز تهیه نوشیدنی مورد استفاده قرار میگیرد دارای دو تا هفت خروجی ( سرگروپ )هستن.

در فرآیند عصاره گیری یک شات قهوه اسپرسو ، آب داغ تحت فشار ازبین سرگروپ ها که دارای تعداد متعددی سوراخ های ریزمی باشند و وظیفه آنان توزیع مساوی و یکنواخت آب داغ تحت فشار بر روی بستر، ( کوبیده و مسطح ) قهوه آسیاب شده که در سبد پرتافیلتر قرارگرفته است را دارد . در واقع گروپ هد را می توان بخش مهمی در دستگاه های اسپرسوساز دانست که نقش بسزایی ایفا میکند .

 

پورتافیلتر :

قطعه و ابزاری دستگیره دار که به سوپر هد ( سرگروپ) دستگاه اسپرسو نیمه اتومات به منزله نیرو محرکه اهرمی و نیرو محرکه پمپی متصل می گردد. معمولا این قطعه از جنس برنجی با دستگیره های پلاستیکی ساخته می گردد تا گرما را بتواند حفظ نماید.

 

سبد پورتافیلتر :

یک محفظه سبد مانند است که در زیر آن تعداد زیادی سوراخ های ریز وجود دارد و به عنوان صافی و فیلتر از آن استفاده می گردد و در دو سایز و شکل ( 1- تک  2- دوبل) ساخته می شود.

 

چند نکته جهت خرید دستگاه قهوه ساز :

قطعا مهمترین تجهیزات شما در کافی شاپ خرید دستگاه قهوه ساز می باشد که در واقع بیشترین حجم کار را نیز این دستگاه در فست فود انجام میدهد. صدها مدل از دستگاه های اسپرسو در بازار وجود دارد که انتخاب یک دستگاه آنچنان سخت و دشوار نیست.

اما مهمترین اصل و موضوع این است که کدام دستگاه مناسب کار شما می باشد و می تواند احتیاجات شما را رفع نماید. قبل از خرید دستگاه اسپرسو باید حجم کار و میزان مشتری خود را در نظر بگیرید.

 

 

گروه دکودان نکاتی را در اینجا برای خرید یک دستگاه اسپرسو به شما ارائه می دهد که این نکات عبارت اند از

 

مسئله اندازه :

تجهیزات ساخت اسپرسو در اندازه های یک ، دو ، سه و یا چهار سر در بازار وجود دارد که هر کدام بسته به احتیاج خود می توانید تهیه کتید. معمولا کارای این تجهیزات به این گونه ای است که در دستگاه های یک سر می توانند دو قهوه در یک زمان و دو سر چهار فنجان و سه سر شش فنجان و در آخر تجهیزات چهار سر چیزی در حدود هشت فنجان را در یک زمان جوابگو باشد و شما نیز می توانید بسته به نیاز و حجم مشتری خود یکی از این تجهیزات را تهیه نمایید.

 

به طور کل توصیه می شود از دستگاه های اسپرسو حداقل روزی یک فنجان در روز استفاده نمایید. این دستگاه ها به طور کل به اینگونه تقسیم بندی می شوند. دستگاه های که 150 فنجان در روز اسپرسو تولید می کنند ، دستگاه های که بین 150 تا 250 فنجان در روز اسپرسو تولید می کنند یا در آخر دستگاه های که چیزی در حدود بیش از 250 فنجان در روز اسپرسو تولید می کنند. شما نیز باید بسته به حجم سفاراشات خود یک مدل از این دستگاه ها را انتخاب نمایید تا هم میزان سرمایه مصرفی و هم فضا اشغال شده توسط دستگاه را در نظر بگیرید.

 

شرکت دکودان به خریداران این دستگاه ها توصیه می کند تا اجناس خود را از هر شرکت نامعتبری تهیه ننمایند و قبل از خرید تجهیزات به سابقه آن شرکت و کیفیت و نوع دستگاه دقت فراوانی کنید.

 

شرکت دکودان با واردات انواع تجهیزات فست فود ، رستوران و کافی شاپ و عرضه این محصولات در بازار کشور عزیزمان ایران نقش به سزایی در عرصه بازار تجهیزات دارد و در تمام دوران سعی بر این داشته اند تا بهترین تجهیزات ممکنه را وارد ایران کرده و در بازار عرضه نمایند تا هموطنان مشتاق به این مشاغل هیچگونه کم و کاستی از نظر تجهیزات نداشته باشند.

 

قیمت اینگونه قهوه ساز ها نیز بسته به نوع و اندازه دستگاه دارد. که معمولا از 9 تا 12 میلیون تومان قیمت اینگونه از دستگاها است و بسته به ابعاد و نوع آن فیمت تغییر خواهد کرد. شرکت دکودان نیز با وارد کردن بهترین و با کیفیت ترین نوع از این دستگاه ها توانسته رضایت اکثر مشتریان خود را جلب نماید.

 

 

 

 

 

 

دستگاه قهوه ساز اسپرسو | قیمت دستگاه قهوه ساز اسپرسو | تجهیزات فست فود | راه اندازی فست فود

دستگاه قهوه ساز اسپرسو,قیمت دستگاه قهوه ساز اسپرسو,تجهیزات فست فود,راه اندازی فست فود,اسپرسو ساز,اسپرسو ساز صنعتی,فروش قهوه ساز,اسپرسوساز,قیمت اسپرسوساز,خرید قهوه ساز اسپرسو,خرید قهوه ساز اسپرسو ارزان,خرید انواع مدل دستگاه اسپرسو خانگی,خرید بهترین قهوه ساز اسپرسو,نسپرسو ساز,مینی اسپرسو ساز شامل مدل های همراه با مخزن شیر,آسیاب قهوه,فیلتر آب و ساده با قیمت مناسب از دیجی کالا,انواع مختلف اسپرسوساز,اسپرسوساز های صنعتی,اسپرسوساز روگازی,اسپرسوساز موکاپات

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *