- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

تزیین راهرو ورودی منزل - ایده هایی که در خانه تان جادو می کند!

نازنین داددوست
1489
رای نویسنده
5از1
تزیین راهرو ورودی منزل | ایده تزئین راهرو ورودی منزل | چیدمان راه رو | دکوراسیون راهرو

تزیین راهرو ورودی منزل به عنوان یکی از فضاهایی که در بدو ورود به عنوان اولین فضای دعوت کننده به چشم می آید بسیار حائز اهمیت است.

تزیین راهرو ورودی منزل با چتر

بعد از بارش های رحمت که شهر را سرزنده و شاداب می کند، اولین مشکلی که می تواند ورود به خانه را تحت تاثیر قرار دهد، آن چتر خیسی است که باران ازش می چکد! پس بهتر است حتما و حتما فضایی برای قرار دادن چتر در ورودی خانه در نظر بگیرید. یک آویز برای راهرو می تواند برای این گزینه مناسب باشد. یک گلدان زیبا می تواند مکان خوبی برای حفاظت چترها باشد. چه بهتر که تعدادی چتر با رنگ و طرح های مختلف درون این گلدان قرار گیرند.

 

 

استفاده از شلف در تزیین ورودی خانه

شلف روی دیوار در هر فضای خانه می تواند کاربرد داشته باشد و ورودی خانه هم استثنا نیست. پس یک شلف برای این فضا نصب کنید که بتوانید تعدادی وسایل تزیینی از تابلو گرفته تا ظروف دکوری را روی آن قرار دهید. البته برخی وسایل که می تواند در حین خارج شدن نیازتان باشد هم می توان روی شلف قرار داد.

 

 

تزیین راهرو ورودی منزل با جالباسی

لباس خارج خانه از لباس راحتی درون خانه متفاوت است، پالتو، کت، مانتو، روسری و … از جمله لباس هایی است که تنها در فضای بیرون مورد استفاده قرار می گیرد و با ورود به خانه باید تعویض شوند. به غیر از کمدهای اتاق ها، یک جالباسی برای ورودی خانه در نظر بگیرید که حتی برای تزیین هم که شده تعدادی لباس و کلاه زیبا را به صورت سمبلیک روی آن قرار دهید. البته بدانید که این جالباسی برای مهمان ها هم کاربرد خواهد داشت.

 

 

آویز دیواری لباس برای تزیین راهرو ورودی منزل

در تزیین راهرو اپارتمان ، نصب قلاب و آویزهای دیواری برای قرار دادن لباس هم می تواند کار همان جالباسی را انجام دهد، بدون اینکه فضای بیشتری را اشغال کند. پس برای ورودی های کوچک این مورد بهتر است.

 

 

استفاده از تابلو در تزیین راهرو ورودی خانه

یکی از ایده هایی که برای تزیین راهرو کوچک منزل می توان انجام داد، این است که تابلوهای متنوعی را روی دیوار ورودی خانه نصب کنبد. این تابلوها حتی می توانند یک دیوار کامل را شامل شوند که از عکس های یادگاری گرفته تا قوانین خانه و دل مشغولی ها را به تصویر بکشند.

 

 

تزیین ورودی خانه با نیمکت و صندلی

هستند افرادی که دوست دارند پوشیدن کفش را روی صندلی انجام دهند. پس بهتر است یک نیکمت یا صندلی در ورودی خانه قرار دهید. البته به غیر از زیبایی و حالت دکوری این صندلی، می توان در زمان های انتظار هم از آن استفاده کرد.

 

 

استفاده از طبقه دیواری در تزیین راهرو ورودی منزل

زمانی که به خانه وارد شده و یا از آن خارج می شوید، ساک، کیف یا وسایلی دارید که نیاز دارید فضایی باشد که برای پوشیدن کفش و خداحافظی با اهل خانه، این وسایل را روی آن قرار دهید. حتما یک شلف یا کمد در ورودی خانه در نظر بگیرید که بتواند راهگشا باشد. با این کار، وسایل تزیینی و دکوری هم مکان مناسبی خواهند داشت. می توان این طبقه را در ارتفاعی قرار داد که به عنوان فضای نشستن هم مناسب باشد.

 

 

استفاده از آینه در تزیین ورودی منزل

شاید به صراحت بتوان گفت که حضور آینه در ورودی خانه الزامی است. چک کردن ظاهر مناسب برای خروج از خانه و یا برای ورود مهمانان یکی از حساسیت هایی است که با دیدن آینه بر طرف می شود. علاوه بر این آینه می تواند با توجه به قاب یا فرمی که انتخاب می شود، ورودی را زیباتر جلوه دهد.

 

 

تزیین راهرو ورودی منزل | ایده تزئین راهرو ورودی منزل | چیدمان راه رو | دکوراسیون راهرو

تزیین راهرو ورودی منزل,ایده تزئین راهرو ورودی منزل,چیدمان راه رو,دکوراسیون راهرو,طراحی راهرو منزل در تهران – تبریز – اصفهان,گل های مناسب راهرو,صندلی های مناسب راهرو

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *